Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono omatunto, menin Tinderiin kun parisuhteeseen tuli mietintätauko

Vierailija
10.07.2018 |

Siellä fiksut ja kivat miehet kirjoittelivat minulle, oli monta sellaista jotka etsivät elämänkumppania. Sitten minä vaan häivyin sanaakaan sanomatta, kun päätettiin miehen kanssa palata yhteen. Oon ihan paska.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit siis jatkaa paskaa suhdetta. Olet 30v?

Vierailija
2/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit siis jatkaa paskaa suhdetta. Olet 30v?

Myönnän, että parisuhde on paska. Olisi pitänyt antaa mahdollisuus jollekin uudelle. Oon vaan niin heikko. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo edes nähnyt niitä miehiä. Usko pois, ne on sua jo unohdanut. Miksi sä luulet että oot niillä varmaan joku elämän rakkaus. Siis ihan oikeesti muutamat naiset luule 8han liikoja itsestään. Jos ne miehet ei ole sua livena nähnyt niin ei sillä oo mitään väliä. Sä et merkitse niille mitään. Vaikka voisit olla kuinka kaunis tahansa.

Vierailija
4/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo edes nähnyt niitä miehiä. Usko pois, ne on sua jo unohdanut. Miksi sä luulet että oot niillä varmaan joku elämän rakkaus. Siis ihan oikeesti muutamat naiset luule 8han liikoja itsestään. Jos ne miehet ei ole sua livena nähnyt niin ei sillä oo mitään väliä. Sä et merkitse niille mitään. Vaikka voisit olla kuinka kaunis tahansa.

Hyvä jos näin on. En halua aiheuttaa kellekään pahaa mieltä :( ap

Vierailija
5/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ihan paska. Välttämättä edes parisuhde ei ole ihan paska, koska jos ongelma olisi suhteessa, se olisi vuorovaikutukseen liittyvä ongelma. Ongelma voi olla myös siinä, että saat paskaa kohtelua, eikä siihen silloin auta, että yrität muokata omaa käytöstäsi tai parantaa vuorovaikutusta, jos se toinen osapuoli vain on päättänyt, että hän "saa" kohdella sinua huonosti. Voimakas koukku viittää viimeiseen.

Ehket saanut vielä tauolla riittävästi etäisyyttä? Sitä etäisyyttä tarvitaan siihen, että oma ajattelu siellä omassa kuupassa onnistuu.

Vierailija
6/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, noh. Kai se sunkin miehes oli joskus fiksu ja kiva?

Vierailija
7/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä fiksut ja kivat miehet kirjoittelivat minulle, oli monta sellaista jotka etsivät elämänkumppania. Sitten minä vaan häivyin sanaakaan sanomatta, kun päätettiin miehen kanssa palata yhteen. Oon ihan paska.

Pan*oja etsivät, varattuja vielä. Ja sinä naiv*ina idi*oottina uskot, että ihan elämänkumppania. Voi että voi ihminen olla typ*erä.

Vierailija
8/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ehdotti mietintäaikaa. No mulle se tarkotti suoraa eroa ja en rupee pelleilee miettimisillä. Oli menny heti tinderiin. Kaveri sillon soitteli, että böönas tuli vastaan siellä. Sit exä otti yhteyttä, että vois jatkaa suhdetta. Joo ihan varmaan jatketaan. Mä erosin jo, kun rupesit selittää miettimissontaa. Ei mun tarvi miettiä olenko vai enkö ole.