Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset. Onko se huono jos näytän kiinnostukseni selkeästi?

Siiri on kivan oloinen
10.07.2018 |

Kysyn koska itselleni tulee vastaavanlaisista naisista fiilis "tylsän helppo" ja menetän mielenkiinnon herkästi. Onko tää vaan mun päässä oleva vika?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pään vialta kuulostaa. 

Vierailija
2/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan, että mies näyttää kiinnostuksensa selkeästi. Samoin itse näytän ja sanon kiinnostukseni selkeästi.

Sen olen huomannut, että miehet ei monesti tykkää suoruudesta, mutta mä en jaksa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, jos olen kiinnostunut. Jos mies ei tämän takia ole minusta kiinnostunut, saa mennäkin, ei ole silloin minua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haluan, että mies näyttää kiinnostuksensa selkeästi. Samoin itse näytän ja sanon kiinnostukseni selkeästi.

Sen olen huomannut, että miehet ei monesti tykkää suoruudesta, mutta mä en jaksa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, jos olen kiinnostunut. Jos mies ei tämän takia ole minusta kiinnostunut, saa mennäkin, ei ole silloin minua varten.

Entäs jos mies osoittaa kiinnostuksensa, mutta itse et kuitenkaan ole järin innostunut - montako kertaa pitää yrittää, että alat kiinnostumaan - tai sanot suoraan, että "ei, eikä missään olosuhteissa, kiitos"...?

Vierailija
4/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja hiiri -leikitkin on rasittavia. Mutta silloin kun kemiat toimii, niin se on ihan sama miten toista lähestyy.

Vierailija
5/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että näyttäisi selvästi.

Toisaalta olen huomannut, että miehet menettää mielenkiintonsa, kun näytän, että tykkään. Surullista. Onko siis joku tarve metsästää, valloittaa?

Vierailija
6/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tai sun kaltainen mies (ajattelee, että ei-pelejä pelaava nainen on liian ”helppo”), niin kiinnostuksen tuominen ilmi on aina huono asia. En halua olla kaltaistesi kanssa tekemisissä lainkaan.

Vierailija
7/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan täällä valitetaan juuri siitä, että miehet näyttävät kiinnostustaan. Me too!

Vierailija
8/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että näyttäisi selvästi.

Toisaalta olen huomannut, että miehet menettää mielenkiintonsa, kun näytän, että tykkään. Surullista. Onko siis joku tarve metsästää, valloittaa?

Joillain on, ja tämä kertoo huonosta itsetunnosta. Kuvitellaan, että kaikki joille kelpaisi mielellään, on itsekin jotenkin arvottomia. Pitää tavoitella sitä joka kelpuuttaa juuri ja juuri, jotta kokisi ”valloittaneensa” jonkun ”paremman”.

Vierailija
9/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan täällä valitetaan juuri siitä, että miehet näyttävät kiinnostustaan. Me too!

Niin, mutta me too:ta on se, että mies näyttää kiinnostustaan tai kommentoi ulkonäköä sellaisessa tilanteessa, johon se ei sovi.

Esim. työsuhteessa tai muussa asiallisuutta vaativassa tilanteessa, vaikkapa asiakaspalvelijalle tai oppilaalle.

Muuten on ihan OK, jos mies ilmaisee kiinnostustaan. Siitä vaan, kunhan ei käy käsiksi tai lähesty rivouksia huutaen. Asiallisuutta tähänkin.

Vierailija
10/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonoa jos näyttää kiinnostustaan. On suorastaan epämiehekästä puhua naisille. Ole kun eivät olisi olemassa ja kehitä itsesi: varallisuutta, osaamista ja kuntoasi jne.

Ostamalla naisille lahjoja tai ateroia yms on luusereiden touhua saavat vain lyhyen aikaa huomiota jos sitäkään jonka jälkeen olet tuhlannut aikaa ja varallisuutta etkä ole enää yhtä kiinnostava.

Olemalla vauras, älykäs ja hyväkuntoinen sekä ylenkatsomalla naisia arvosi nousee kohisten ja alkavat heittäytymään päällesi anoen seksiä. Tosin siinä vaiheessa lienet jo tarpeeksi fiksu että heität ne menemään.

Vierailija
11/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, jos mies näyttää kiinnostuksensa selvästi - täsmälleen siihen asti kunnes nainen sanoo, että häntä ei silti kiinnosta. Sen jälkeen se ei ole ainoastaan huono, ja creepyä

, se on rikollista.