Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja mun tulehtuneet välit..

Vierailija
09.07.2018 |

Tämä on kauheeta. Rakastan miestä suuresti, mutta olen jotenkin ahdistanut hänet nurkkaan..

Miehellä ongelmia alkoholin kanssa, olen yrittänyt puhua tästä ongelmasta mutta nähtävästi vain syytellyt häntä, ainakin hän kokee sen niin. Sitten sitä enemmän hän on masentunut ja juo, kun olen ottanut ongelmia esille. Ja sitä enemmän yritän puhua ja vaatia selityksiä. Kamala noidankehä.

Nyt välimme ovat todella tulehtuneet ja olen kuulemma tukahduttanut hänet. Hän jätti minut torstaina enkä sen jälkeen ole hänestä kuullut. Laitoin yhden viestin eilen jossa pyysin omaa käytöstäni anteeksi, kerroin rakastavani ja sanoin että en halua erota. Mies ei vastaa. Annan aikaa mutta tuntuu kamalalta.

Kuulostaa jonkun wt-naisen tilitykseltä, tiedän. Olemme ihan tavallisia ihmisiä, minä kouluttautunut nuori nainen. Miehessä on niin paljon hyvää. Mutta tiedän että suhteesta ei tule mitään ellei kumpikin muutu. Ja kauan siihen menee? Kuinka kauan joudun odottamaan miehen yhteydenottoa?

Halusin vaan purkaa sydäntäni. Kiitos kun jaksoit lukea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jokainen teemme valintamme, valitettavasti omasta hyvinvoinnista ja elämästä on vastuussa kuitenkin pääasiassa itselleen. Nyt sinuna miettisin, jäänkö hakkaamaan päätä seinään vai lähdenkö, jos keskustelu ei ole onnistunut nyt, onnistuuko se myöhemminkään? Vai voisiko mies alkaa miettiä käytöstään vasta, kun jää sen takia yksin.

Mieti omat rajasi ja elä niiden mukaan, joskus se on vaikeaa, mutta ehkä silti kannattavaa?

Vierailija
2/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla. Jos mitään ei kuulu päivään, soita tutut läpi?

Haluatko olla ihmisen kanssa lopun elämääsi, joka ei pysty muuttumaan? Haluaako miehesi olla ihmisen kanssa, jonka kokee tukahduttavana? Onko suhteenne sen arvoinen, että haluatte mennä esimerkiksi terapiaan puimaan ongelmianne?

Elämä on liian lyhyt huonossa suhteessa oleskelulle, ja tämä pätee samalla tavalla sinuun sekä mieheesi. Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!

T. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Jatkat vaan omaa elämääsi ja jonain päivänä tapaat miehen jolla ei ole alkoholiongelmaa. Nyt katkaiset heti tuon alkaneen läheisriippuvuuden.

Terv. nelikymppinen nainen joka ei tajunnut ennenkuin oli avioliitto, lapset ja yhteinen laina. Joka tuhlasi olennaisen osan nuoren aikuisen elämästä alkoholistin ka ssa. Rakkaudesta, kyllä. Mutta juoppo on juoppo eikä muuksi muutu. Ole minua järkevmpi äläkä tuhlaa elämääsi.

Juu, on minulla ihanat lapset siitä elämästä. Mutta silti, valitsisin nyt toisin, jos saisin palata aikaan ennen häntä.

Vierailija
4/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Jatkat vaan omaa elämääsi ja jonain päivänä tapaat miehen jolla ei ole alkoholiongelmaa. Nyt katkaiset heti tuon alkaneen läheisriippuvuuden.

Terv. nelikymppinen nainen joka ei tajunnut ennenkuin oli avioliitto, lapset ja yhteinen laina. Joka tuhlasi olennaisen osan nuoren aikuisen elämästä alkoholistin ka ssa. Rakkaudesta, kyllä. Mutta juoppo on juoppo eikä muuksi muutu. Ole minua järkevmpi äläkä tuhlaa elämääsi.

Juu, on minulla ihanat lapset siitä elämästä. Mutta silti, valitsisin nyt toisin, jos saisin palata aikaan ennen häntä.

Miten sinä voit tietää ettei joku voi lopettaa juomista? Käsittele hyvä ihminen katkeruutesi..

Vierailija
5/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä voit tietää ettei joku voi lopettaa juomista? Käsittele hyvä ihminen katkeruutesi..

Ei katkeruutta, vaan realismia :). Olen eroni käsitellytja lasteni isään minulla on lämpimät välit nykyään. En minä tätä ystävyydeksi ehkä kutsuisi, mutta vanhemmuiskumppanuudeksi kyllä, siinä missä hän vanhemmuuteen kykenee.

Toki voi raitistua, mutta ihan nyt realismia on, että suurin osa ei pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän