Mitä mieltä naisesta joka on ollut
Kommentit (11)
Että et välttämättä tiedä paremmasta...(?)
Ei oikeesti, hyvä juttu jos joillain toimii heti ekan ihmisen kanssa parisuhde. Useimmilla ei, varsinkaan nuorina. Mulle äiti aikanaan sanoi (tavattuaan ekan poikaystäväni) että älä ota ensimmäistä. Otin sitten kuitenkin ja virhehän se oli.
Jakorasia on se paras rasia!
T: Sinkku-Mies
Mites sitten kun hän menee Kaija Koon keikalle ja hiffaa elämän tarkotuksen?
Mun mummo ja pappa ovat olleet 15 vuotiaista lähtien yhdessä. Ovat onnellisia yhdessä näin 50 vuodenkin jälkeen :)
Käynyt hyvä tuuri, kun on kerralla löytänyt hyvän kumppanin. Säästynyt paljolta k*k*lta.
Eikös se mutsis on emppu ole ollut aina saman miehen kanssa yhdessä. Siksi ehkä paljastelee persettään? Haluaa huomiota muilta kun ei sitä ole saanut koskaan muilta miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo ja pappa ovat olleet 15 vuotiaista lähtien yhdessä. Ovat onnellisia yhdessä näin 50 vuodenkin jälkeen :)
Mun vanhemmat on olleet yli 60 vuotta yhdessä. Tosin faijalleni äitini ei todellakaan ole ainoa. Nuorempana oli melkoinen häntäheikki ja tokihan äitikin sen tiesi, mutta käänsi vain päänsä, kuten siihen aikaan oli tapana. Noh, viime vuosikymmenet ovat olleet onnellisia, joten tiedä sitten, kannattiko aikoinaan painaa faijan touhut villaisella?
Vähän kokematon, ehkä turvallisuushakuinen. Ei mitään ihmeellistä.