Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen mies, voisitko pitää 25-vuotiasta naista seksuaalisesti haluttavana?

Vierailija
09.07.2018 |

Niin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen pidä seksuaalisesti haluttavimpina juurikin 18 - 25 -vuotiaita. 

Se on sitten eri asia olisiko matskua mihinkään vakavampaan. 

Vierailija
22/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen 25v ja mies 37v. Harmittaa kun mies ei halua muuta kuin seksiä minusta. Pidän kovasti vanhemmista miehistä. En halua omanikäistäni.

Tuo on mukava kuulla : ) Itse olen keski-ikäinen keskusteleva ja hyväkuntoinen mies, jonka hyvät naissuhteet (en ole mikään haaremimies) ovat kohdistuneet n. 25-35 vuotiaisiin naisiin. Koska haluan suhteelta muutakin kuin hyvää seksiä, taidan poiketa siinä mielessä useimmista muista nuorista naisista pitävistä keski-ikäisistä miehistä. Nyt olen vailla nuorta naista, joten yhteyttä vaan minuun (miekkonen6699ÄTsuomi24.fi), ja voi ihan vaan kirjoittaa ajatuksistaan ja kokemuksistaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Ap on ikäerohullu eli ikis.

Vierailija
24/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero voimavarana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen 25v ja mies 37v. Harmittaa kun mies ei halua muuta kuin seksiä minusta. Pidän kovasti vanhemmista miehistä. En halua omanikäistäni.

Tuo on mukava kuulla : ) Itse olen keski-ikäinen keskusteleva ja hyväkuntoinen mies, jonka hyvät naissuhteet (en ole mikään haaremimies) ovat kohdistuneet n. 25-35 vuotiaisiin naisiin. Koska haluan suhteelta muutakin kuin hyvää seksiä, taidan poiketa siinä mielessä useimmista muista nuorista naisista pitävistä keski-ikäisistä miehistä. Nyt olen vailla nuorta naista, joten yhteyttä vaan minuun (miekkonen6699ÄTsuomi24.fi), ja voi ihan vaan kirjoittaa ajatuksistaan ja kokemuksistaankin.

Sinähän olet perheellinen. Unohtuiko mainita?

Vierailija
25/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks en voisi pitää? Pidänhän mä 25v miestäkin ERITTÄIN haluttavana!

M40

Vierailija
26/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis-varoitus!

Vierailija
27/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan unohtunut. Olen perheenmies eli tässä tapauksessa mies, joka tekee kaikkensa läheistensä, ts. kuuden lapsensa eteen. Eronnut n. 1,5 vuotta sitten. Mutta tarpeet ne on minullakin!

Vierailija
28/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärtti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan unohtunut. Olen perheenmies eli tässä tapauksessa mies, joka tekee kaikkensa läheistensä, ts. kuuden lapsensa eteen. Eronnut n. 1,5 vuotta sitten. Mutta tarpeet ne on minullakin!

Oliko ne kaikki siis eri naisten kanssa?

Vierailija
29/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olisin pedari

M45

Vierailija
30/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

M40

Vierailija
31/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liian nuori naiseksi, 45+ alkaa nainen vasta olla haluttava.

Vierailija
32/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten paljon Seinä näkyy ulkomuodossa. Jos ulkonäköään ei ole pilannut tatuoinneilla, lävistyksillä, räväkällä kampauksella tai yksinhuoltajuudella niin miksipä ei.

Ymmärrän, että tatuoinnit, lävistykset tai räväkkä kampaus ei kuulu kaikkien naisihanteeseen, mutta miten yksinhuoltajuus näkyy ulkonäössä?

Vierailija
33/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistuisi mulle. Liian nuori. Ite 47v.  +-5 on mulle hyvä :-)

Vierailija
34/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ikis on löytänyt tiensä tännekin! 

Vierailija
35/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
36/38 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mieheni vaikuttaa pitävän....netistä kuolaa päivät pitkät tuon ikäluokan tyttöjen kuvia. Ja ikää lähemmös 50 kuin 40.

Surullista, kun kotona olisi viriili ja ihan kaunis alle 40-vuotias vaimokin.

Mutta, minäpä jätänkin hänet. En pelkästään tästä syystä mutta onpahan lisänä tämäkin.

Vierailija
37/38 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ois hienoo kun sais noin nuoren mutta kumminkin upeen naisen kans nauttia ...

Aivan hyvin vois vaikka suhteen luoda tuollasella ikäerolla..

Ikänumerot on jotain..mutta jos kemiat toimii sehän voi olla vaikka kuin tulista ja toimivaa suhdetta..

Turhaa niitä numeroita tuijottaa ja ottaa niistä paineita ulkopuolelta..

Vierailija
38/38 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys toi nyt on? Tottakai, nainen parhaassa iässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi