Minkä ikäisenä kuukautisesi loppuivat kokonaan?
Kommentit (21)
75 vuotiaana
Pyöräytin kaksoset vielä 69veenä. Hyvin yksilöllisiä nämä kuukautisasiat.
Liittyy hormonitoimintaan ja kk alkamisikään.
56 vuotiaana. 2- 3 edellistä vuotta kuukautiset muutaman kerran vuodessa. Mikä helpotus, menkat alkoivat 12 vuotiaana. Yksi raskaus.
Kovasti olen tätä odottanut, mutta tulevat p#rulaiset edelleen säännöllisesti kuin kello. Ikää 54 v. Luulisi, että voisi jo loppua kun olin 11 v kun alkoivat.
38 ja silloin sain vaihtarit riesaksi.
Olen siitä lähtien syönyt hormonikorvaushoitoa. Ilman lääkitystä elämä on yhtä tuskaa ja vtutusta.
Nyt olen jo 58..
48 oli vissiin viimeiset. Ja ei mitään suurempaa kuin vuoden verran yöhikoilua.
52-vuotiaana kohdun ja munasarjojen poistoon. Siihen asti tulivat säännöllisinä.
40-vuotiaana syöpähoitojen takia.
Alko 11v. Loppui 39v kohdunpoiston yhteydessä. Onni ja autuus kun loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
56 vuotiaana. 2- 3 edellistä vuotta kuukautiset muutaman kerran vuodessa. Mikä helpotus, menkat alkoivat 12 vuotiaana. Yksi raskaus.
Täällä toinen samanlainen jokaista yksityiskohtaa myöten!
Tätä odotellessa. Viime kesänä oli kerran kaks viikkoa myöhässä, sitten helmikuussa olikin kolmet kuuteen viikkoon. Nyt juuri ennen juhannusta oli viikkoo aikaisessa ja nyt alko viikkoo aikaisemmin. T:49v, alkoi 12v.
Ilmankos menkat jo 3 viikkoa myöhässä. Olisikohan lopun alkua. Viime vuonna tuli pari kertaa kahden viikon välein. Olen 47-vuotias. Raskaana en voi olla. Yleensä tulee säntillisesti neljän viikon välein. Yöhikoilua odotellessa...
53v. Alkoivat 12v. Mulla ei ole ollut mitään hikoilukohtauksia tms. Ne vain loppuivat, viimeisen vuoden olivat epäsäännölliset. Olen 56.
52 vuotiaana,ennen sitä vuoden epäsäännöllinen .esim 3kk ei ja sitten taas 2kk normit