Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä toimii kodin huolto?

Vierailija
09.07.2018 |

Meillä on miehen kanssa automaattisesti jaoteltu kodin huolto minkä kumpikin parhaiten osaa. Minä hoidan yleisen järjestelyn ja siivouksen eli kaiken muun mutta mies välillä imuroi. Molemmat tehdään ruokaa. Minä hoidan kaupassa käynnin ja juoksevat asiat. Jääkaapin siivous, kaappien siivous, uunin pesu, saunan pesu, ikkunat yms. on mun kontolla koska muuten niitä ei ikinä tehtäisi. Lusäksi on vielä ison pihan hoito jota hoitaa molemmat. Eli mulla on aika paljon hommaa + vielä työ. Miehelle on jäänyt "talonmiehen" työt. Korjaamiset, kunnostus ja remonrointi. Ja se ei toimi! Mikään mikä olisi itselle tärkeää esim. kodinhoitohuone joka on epämääräinen varasto/koppero/pyykinhuoltotila on ollut kaaauan retuperällä, tapetteja ei vaihdeta vaikka tarvetta olisi, kaikki aloitettu jää kesken, moni paikka huutaa maalia, wc;n hanasta tulee vain kuuma vettä, lattiat pitäisi eristää ja maalata. Jne... Kai tässä täytyy mennä kodinkunnostus kursseille ja tehdä itse. Jos otan siat puheeksi niin syy on aina raha. Siöti on rahaa kaikkeen muuhun. Miten saada äijään vauhtia? Jos palkkais jonkun komistuksen vähn remppaamaan niin varmaan tulis ukkoonkin vauhtia😊😊

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meillä toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla