Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni rakkaus olikin kokoajan naimisissa! Olisiko minun pitänyt tajuta se ajoissa? Nyt on todella yksin keryainen oli :(

Vierailija
08.07.2018 |

Olimme yhdessä kaksi vuotta. En ymmärrä miten Olin ñäin sokea. Miehellä on myös kaksi lasta!! Kuulin siis tanään ja nyt jupn viinii jamietin Miks en tajunnu :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko se että on vapaa?

Kyllä. Vakuutti et on ap

Vierailija
22/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän rakkaus ja joku naimisissaolo sitten pilaa koko homman. Kröhöm. Ei ehkä oikein ole mitään rakkautta tuollainen, vaikka minä rakkaudesta mitään ymmärräkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän rakkaus ja joku naimisissaolo sitten pilaa koko homman. Kröhöm. Ei ehkä oikein ole mitään rakkautta tuollainen, vaikka minä rakkaudesta mitään ymmärräkään...

Et oo tosissas 😂😂 toki se ei haittaa et kaksi vuotta on valehdeltu

Vierailija
24/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas 😂😂 toki se ei haittaa et kaksi vuotta on valehdeltu

Mitä ihmettä? Silloin ei ole kyseessä elämän rakkaus.

Vierailija
25/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ne vinkit oli ap? Olen itsekin sydänsuruissa juuri nyt. Litkin viiniä pe ja la, nyt poden darraa ja huomenna pitäisi jaksaa töihin.

Vierailija
26/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama "eri ihmisten" peräkkäinen viesti selkeästi saman kirjoittamia. Hmm. Ilmeisesti ap esiintyy eri kommentoijina.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän