Elämäni rakkaus olikin kokoajan naimisissa! Olisiko minun pitänyt tajuta se ajoissa? Nyt on todella yksin keryainen oli :(
Olimme yhdessä kaksi vuotta. En ymmärrä miten Olin ñäin sokea. Miehellä on myös kaksi lasta!! Kuulin siis tanään ja nyt jupn viinii jamietin Miks en tajunnu :(
Kommentit (26)
Elämän rakkaus ja joku naimisissaolo sitten pilaa koko homman. Kröhöm. Ei ehkä oikein ole mitään rakkautta tuollainen, vaikka minä rakkaudesta mitään ymmärräkään...
Vierailija kirjoitti:
Elämän rakkaus ja joku naimisissaolo sitten pilaa koko homman. Kröhöm. Ei ehkä oikein ole mitään rakkautta tuollainen, vaikka minä rakkaudesta mitään ymmärräkään...
Et oo tosissas 😂😂 toki se ei haittaa et kaksi vuotta on valehdeltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas 😂😂 toki se ei haittaa et kaksi vuotta on valehdeltu
Mitä ihmettä? Silloin ei ole kyseessä elämän rakkaus.
Minkälaisia ne vinkit oli ap? Olen itsekin sydänsuruissa juuri nyt. Litkin viiniä pe ja la, nyt poden darraa ja huomenna pitäisi jaksaa töihin.
Muutama "eri ihmisten" peräkkäinen viesti selkeästi saman kirjoittamia. Hmm. Ilmeisesti ap esiintyy eri kommentoijina.....
Kyllä. Vakuutti et on ap