Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen näyttää videopuhelussa erilaiselta kuin todellisuudessa?

Vierailija
08.07.2018 |

Jos siis puhelussa ei ole mitään filtteriä tms. Olen puhunut erään miehen kanssa videopuheluita, joissa näyttää hyvältä, sitten hänen kuvissaan (muiden ottamia) hän näyttää ihan vähän huonommalta kuin videopuheluissa (ei kuitenkaan rumalta).

Kysymykseni on kuitenkin se, että voiko ihminen näyttää erilaiselta videopuheluissa kuin livenä? Lähinnä sitä pelkään, että jos sitten kun tapaan hänet ensimmäistä kertaa tosielämässä hän onkin rumempi kuin puheluissa/kuvissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen.

Vierailija
2/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi videopuhelussa näyttävän aidommalta. Kuviin voi aina feikata ja laittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kaikki näyttää hyvältä mustavalkoisissa kuvissa tai yökerhovalaistuksessa, mutta annas olla päivänvalossa. 

Vierailija
4/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Kaikki näyttää hyvältä mustavalkoisissa kuvissa tai yökerhovalaistuksessa, mutta annas olla päivänvalossa. 

Siis videopuhelut ovat olleet ihan tavallisissa arkipäivän tilanteissa, olemme esim. puhuneet videopuhelua kun hän on maannut sängyssä, kävellyt ulkona tms. Eri vuorokaudenaikoihin ja erilaisissa valaistuksissa. Ei mitään filtteriä (ei myöskään mustavalkojuttuja).

Ap

Vierailija
5/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajakulmaobjektiivi vääristää muotoja ja mittasuhteita.

Vierailija
6/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kysymystä, että siis jos ihminen näyttää erilaiselta livenä, niin kumpi on todennäköisempää: se, että näyttää paremmalta vai huonommalta kuin videopuhelussa?

Ap

Vierailija
7/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopuhelun aikana voi varmistaa, että se oma pärstä näyttää koko ajan parhaimmalta mahdolliselta. Livenä sitten tulee valo ja varjot mistä kulmista sattuu, ja naaman näkee teräväpiirtona kaikkine virheineen. Minä ainakin näytän videopuheluissa aina hyvältä koska varmistan että olen kuvassa edukseni, mutta luonnossa näkyy kaikki ihon pienet virheet, se onko tukka vaikka vähän likainen, tummat silmänaluset sun muut ihan eri tavalla kuin pikselöityneessä videokuvassa.

Mutta tapaamallahan se selviää.

Vierailija
8/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajakulmaobjektiivi vääristää muotoja ja mittasuhteita.

https://gizmodo.com/5857279/this-is-how-lenses-beautify-or-uglify-your-…

Vierailija
9/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos videopuhelussa näyttää hyvältä niin tuskin on livenä mikään kauhea suohirviö.

Vierailija
10/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä olen tinderissä ja miehet ovat videopuhelussa ja livenä yllättyneet kuinka paljon kauniimpi olen kuin niissä kuvissa mitkä nähneet :'D olen aivan karsea kuvissa. En ole löytänyt omaa parasta poseerausilmettä tai kulmaa. Eipä tuo haittaa, mieluummin näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan