Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on katkeria miehille kelpaamattomia..

Vierailija
08.07.2018 |

Täällä on näköjään paljon näitä katkeria, miehille kelpaamattomia naisia, jotka haukkuvat miehiä sen minkä kerkeävät sen takia a) koska mies on lähtenyt paremman matkaan b) mies ei ole jaksanut katsellut lihavaa naista c) on saanut pakit. Se, että mies ei pidä sinusta tai et saa miestä ei oikeuta sinua mollaamaan täällä miehiä. Hävettää ja nolottaa ihan teidän käytös. Jos kuvittelette,että on jotenkin hienoa lytätä miehiä,niin ei. Teette vain itsenne naiset noloiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun vain vanhoja miehiä, jotka ahdistelevat meitä aspoja.

Vierailija
2/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole. Hyvin kelpaan edelleen miehelleni. Älä  yleistä tollo.

Mä lyttään vaan typeryksiä, sukupuolen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa, ja arvosten vain rumia setämiehiä.

Vierailija
4/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse seurasi paremmin vastaisuudessa :)

Vierailija
5/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä kaivataan t. nainen joka ""kelpaa miehille", ha ha.

Täällä on kuule aika kuumiakin tipuja joukossa. ;)

Vierailija
6/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, ei oikeuta. Tosin itse olen tällainen miehille kelpaamaton ja en ole kyllä ikinä miehiä missään palstoilla tai julkisesti haukkunut. Mielessäni vain.

Vierailija
7/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C- kohtahan on mahdoton, koska naiset toimivat portinvartijoina suhteeseen? Mies tyytyy keneen saa? Vai miten se nyt meni?

Myös a ja b kuulostavat oudoilta, koska alfahan ei ryhdy suhteeseen (vaan vain panee kaikki naiset ja leskeyttää) mutta toisaalta atm ei edes saa naista (80% jää kokonaan ilman koska jännikset jne), joten kun kerran suhteeseen tarvitaan jälkimmäinen niin miten se pääsee oikein vaihtamaan jos ei meinannut saada ensimmäistäkään? Ja ettekö te aina itke täällä sitä, kuinka nimenomaan naiset tiöastojen valossa jättää raukat uskolliset miehet?

Miksi nämä teidän opit menee joka kerran ristiin keskenään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi