Kemia, kipinöinti, molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima. Mitä ja miksi?
Mietinpä vain, mitä se on. Miksi jonkun kanssa sitä tuntee heti? Mikä on Se Jokin ihmisessä?
Jonkun kanssa on niin kova lataus, että yksi kosketus arkiaskareiden keskellä ja revitään vaatteet päältä.
Mielipiteitä, kokemuksia?
Itsellä on nyt näin. Se on upeata ja hämmästyttävää, ainutkertaista. N
Kommentit (6)
Se johtuu yhteensopivista geeneistä. Ei siinä järjen kanssa ole mitään tekemistä, eikä puolisoaan kannata järkeilemällä valita. Minäkin ujona miehenalkuna tapasin tyttöystäväni tanssipaikalla. Vieläkään en muista mitään muuta kuin tuliset suudelmat, jotka veivät järjen ja sielun. Yleensä olen suupaltti ja kova puhumaan, mutten muista ainuttakaan sanaa jota olisin sinä iltana sanonut, muistan vain noi suudelmat. Tätä miettynyt ja hämmästellyt jo yli 40 vuotta, yhä edelleen saman tytön kanssa. Yrittänyt vaimoltakin kysellä, että mitä me puhuttiin sinä iltana, muttei hänkään muista.
Joidenkin kanssa se vaan tulee ja joidenkin kanssa ei - ehkä kyse on tosiaan yhteensopivista geeneistä. Mutta se on kyllä outoa, että minulla kipinöi toisinaan todella voimakkaasti sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa suhde olisi täysin mahdoton asia. Toisaalta, jos kaikki olisi vain geeneistä kiinni, miksi kipunointi voi hiipua toisinaan hyvinkin nopeasti ja toisten kanssa se jää kytemään pitkäksi aikaa. Minä olen hyvin harvoin aloittanut suhdetta sellaisen(kaan) ihmisen kanssa, jonka kanssa on sähköä ilmassa.
Vaikea uskoa tuollaiseen kun kukaan nainen ei ikinä osoita kiinnostusta..
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin kanssa se vaan tulee ja joidenkin kanssa ei - ehkä kyse on tosiaan yhteensopivista geeneistä. Mutta se on kyllä outoa, että minulla kipinöi toisinaan todella voimakkaasti sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa suhde olisi täysin mahdoton asia. Toisaalta, jos kaikki olisi vain geeneistä kiinni, miksi kipunointi voi hiipua toisinaan hyvinkin nopeasti ja toisten kanssa se jää kytemään pitkäksi aikaa. Minä olen hyvin harvoin aloittanut suhdetta sellaisen(kaan) ihmisen kanssa, jonka kanssa on sähköä ilmassa.
No kipinät yleensä häviää nopeesti kun huomaa että toinen ei ollutkaan mitä aluksi näytti, siihen kun vielä keritty lapsi saamaan niin onkin jo aika valmis soppa.
Hm, eli se jännite voi myös hävitä?
Se ei yllätä, että kipinä ei kerro mitään siitä, miten yhteensopivat ihmiset muutoin ovat. Ap
Nii, ja se että liian moni väkisin laittaa ittensä suhteen mikä ei kuitenkaan anna oikeesti sitä vetovoimaa ja läheisyyttä niinkun pitäis. M.