Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraneeko elämänlaatu jos lakkaa välittämästä?

Vierailija
07.07.2018 |

Lakkaa siis välittämästä vähän kaikesta? Evvk-meiningillä eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranee. Ei stressaa eikä huolehdi mistään. Ei välitä mitä muut puhuu tai ajattelee. 

Vierailija
2/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parane.

Paranee, jos omaksut zeniläisen asenteen, jossa hyväksyt, että välillä tuntuu kurjalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl taida parantua se elämä. Onhan se perusjutut hoidettava kuitenkin. Mut ei liikoja murehi muiden touhuista ja ajatuksista.

Vierailija
4/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranee. Olen sen itse kokenut. Läheisissä oli marttyyri, joka uhkaili itsemurhalla ja viiltelyllä, jos en tee sitä ja tätä. Vuosia olin siinä talutusnuorassa, kunnes mitta tuli täyteen. Kohautin hartioita uhkailulle ja jatkoin telkun katsomista. Uhkailut loppu siihen.

Vierailija
5/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla paranisi. Mun ideologia koko elämään on, että niin kauan kuin elän, välitän. Ainakin ihmisistä. Jos joku on ilkeä mulle, se on hänen ongelmansa.

Vierailija
6/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paranae, jos lakkaat välittämästä kaikesta. Saattaa jopa huonontua, koska piittaamattomiuttasi alat tehdä huonoja päätöksiä, ajat itsesi taloudlliseen umpikujaan ja huonihin ihmissuhteisiin tai yksinäisyyteen.

Paranee, jos opettelet erottamaan ne asiat ja ihmiset, joista kannattaa välittää, niistä, joista ei kannata välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi