Miehen äiti kertoo kaikille olevani raskaana, vaikken ole!
Menee hermot. Itkettää ja veetuttaa! Mulla on siis eräs sairaus, minkä lääkityksen vuoksi vatsani on turvoksissa (ei siis läskiä, vaan vatsa on kuin ilmapallo). Miehen äiti on kertonut usealle ihmiselle, että olen raskaana. En todellakaan ole, olen vaan turvonnut! Loukkaa niin perkuleesti. Olen sanonut anopille, että EN OLE RASKAANA, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsa vaan onnelisesti hehkuttaa tulevansa mummoksi. MITÄ IHMETTÄ TÄSSÄ ENÄÄ VOI TEHDÄ?! Nyt muutkin sukulaiset jo kyselee vauva-asioista. Turhauduttaa.
Kommentit (9)
Sanot vaan kyselijöille että et ole raskaana ja että anoppi ei suostu uskomaan totuutta.
Minun olevan.
Sanot miten asiat ovat ja annat eukon tehdä omiaan.
No kai muut huomaa (anoppikin) kun ei lapsi synny. Juodut mitä ilmeisemmin hokemaan ikuisuuksia ettet ole raskaana.
Osta vauvanukke ja anna se anopille, kun hänen laskemansa aika on täynnä.
Ap sulla on virhe otsikossa. Et sä voi kirjoittaa "Miehen äiti kertoo kaikille olevani raskaana, vaikken ole!"
Pitäisi olla "Miehen äiti kertoo kaikille että olen raskaana, vaikken ole!"
Vierailija kirjoitti:
No kai muut huomaa (anoppikin) kun ei lapsi synny. Juodut mitä ilmeisemmin hokemaan ikuisuuksia ettet ole raskaana.
Huomaahan se juu, mutta se ei poista tän nykytilanteen ärsyttävyyttä. Huoh. Tosiaan hän on muuten ihana ja mukava ihminen, mutta tää päähänpisto rasittaa!
Ap
Ja pahoittelut tosta otsikkovirheestä. Kirjoitin tän ärsytyksen vallassa enkä oikolukenut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan se juu, mutta se ei poista tän nykytilanteen ärsyttävyyttä. Huoh. Tosiaan hän on muuten ihana ja mukava ihminen, mutta tää päähänpisto rasittaa!
Ap
Okei, sano vaan rauhallisesti ja kiihtymättä joka kerta, ettei vauvaa ole.
Ja meillä on anopin kanssa muuten lämpimät välit, mutta hänellä on niiiin kova mummukuume, että se sumentaa näemmä hänen ajatuskykynsä. Lapsia olemme siis hankkimassa JOSKUS. Ei nyt..
Ap