Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin ystävät mökille ja tunsin itseni loukatuksi

Vierailija
07.07.2018 |

Kutsuin ystäväpariskunnan vanhempieni mökille, jonne itsekin pääsen harvoin, koska vanhempani käyvät mökillä tosi usein, se on heidän silmäteränsä. Ystävätär rupesi puhumaan, että he haluaisivat vuokrata sitä mökkiä joku viikonloppu. Ensinnäkin, mitä se asia minulle kuuluu, se on vanhempieni mökki. Toisekseen, sanoin hänelle, että minun ja miehen seurassa pääsevät ilmaiseksi sinne, eli ei tarvi vuokrata. Puhui myös, että olisi kiva isommalla porukalla tulla sinne. Siis täh? Eikö minun seurani kelpaa, mutta mökki kelpaa? Oli kiven alla päästä sinne edes yhdeksi viikonlopuksi, koska mökki on paljon omassa käytössä. Mikä ihmisiä vaivaa? Loukkaannuin hieman.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vien joskus ystäviäni vanhempieni mökille mutta en kyllä voisi kuvitella että joku olisi noin moukka. Ei mökit ja kodit noin vain ole vuokrattavissa vieraiden ihmisten bilekäyttöön, jos ne on omaan henkilökohtaiseen käyttöön hankittu. 

Vierailija
22/22 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka on niin kiva, että olisi hienoa, jos isompikin porukka kuin sinä, vanhempasi ja nyt ko. ystävät pääsisivät joskus nauttimaan siitä. Se on kehu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi