Poistin kaikki sometilini. Antaa olla
Kommentit (7)
Some on nykymaailman syöpä. Kukaan ei ole enää tyytyväinen omaan elämäänsä, kun seurataan muiden feikattua some-elämää joka näyttää täydelliseltä.
Mulla ei ole sellaisia ollutkaan koska mua ei kiinnosta kertoa elämästäni netissä eikä mua kiinnosta seurata muiden elämää netissä.
Jos ei ole ystäviä, tuttavia ja harrastuskavereita tms., joiden kanssa jutella ja ilmoitella vaikka jostain juhla- tai tapahtumapäivämääristä, niin aika turhiahan ne.
Mä olen varmaan jakanut omalle tililleni kymmenen vuoden aikana ehkä yhteensä 15 kuvaa itsestäni. (Kaverit joskus tägäävät omiin kuviinsa, mutta sitä kai ei lasketa.) Aterioistani en ainuttakaan. :D
Kai muistit tehdä viimeiseksi postaukseksi ”hei kuulkaa kaikki, minä häivyn nyt”-avautumisen?
Niin no..se kai niiden tilien idea onkin, että niissä jaetaan asioita, jotka kiinnostavat muita. Jos ei ole ketään, jota kiinnostaisi, tietenkin sometili on turha.
Pitäs munki poistaa. Aiheuttaa vain pahaa mieltä, kun kukaan ei tykkää mistään julkaisuista tai onnittele synttäripäivänä yms. Sitten pitää seurata kuinka muilla on niin täydellinen elämä ja paljon kavereita.
Ei ketään kiinnosta kenenkään elämä. Pintaliitoa.