Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen puolelta tuleva painostus. Mitä tehdä?

Vierailija
07.07.2018 |

7 kk ollaan seurusteltu ja en ole valmis. Alussa mies vannoi joka kerta odottavansa ja sanoi, että hänelle riittää ihan tavallinen yhdessäolo mutta nyt mies on alkanut painostaa. Yllätyin jo siitä kuinka nopeasti mies rakastui minuun, koska koskaan aiemmin yksikään mies ei ole rakastunut minuun noin nopealla tahdilla. Ihastuin mieheen hitaasti mutta minulla tunteet viilenivät sen jälkeen kun mies alkoi painostaa ja nyt tunteet ovat kuolleet. Puhuimme tuntemuksistamme ja suostuin miehen ehdotukseen, että pidämme taukoa ja niin pidimme, mutta nyt olemma taas pariskunta. En halua kiusata miestä ja haluaisin erota lopullisesti mutta mies on idiootti eikä päästä irti, vaikka olemme kuin yö ja päivä seksuaalisesti. :( Mies on kertonut olevansa himokas ja heti valmis mutta en koe miestä haluttavana. Ärsyttää kuunnella miehen jatkuvaa luetteloa miksi meidän pitäisi hypätä sänkyyn ja kun yritän sanoa etten ole valmis niin miehen mielestä olen outo. Mies sanoi ettei etsi pelkkää yhdenyön suhdetta mutta mitä muuta tuo on kuin panosuhde mitä mies haluaa jos seksi on noin suuressa osassa suhdetta. Mitä mieltä olette?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko maanneet vai ettekö? Ja jos ette, mistä tiedät ettette sovi yhteen?

Vierailija
22/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ero, kun et halua miestä. Eihän tuollaisessa suhteessa ole mitään järkeä.

Ei olekaan, suhde joka perustuu pelkkään seksiin on panosuhde ei parisuhde. Mies haluaa paneskella ko,esti päivässä joka päivä ja mielestäni se on liikaa. :(

Siis oletko sä ap?

Mies haluaa paneskella kolmesti päivässä, mutta on kuitenkin muka odotellut 7 kk kokonaan ilman?? :D Yeah right...

Olen ap ja kirjoitin tuon lauseen. Pitää paikkaansa, että mies on odottanut 7 kk. Kaikki eivät hyppää sänkyyn heti suhteen alussa tai edes tapailuvaiheessa. Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle. Ongelmia on kolme: mies painostaa, olemme seksuaalisesti erilaiset, mies ei ymmärrä päästää irti ja kuvittelee, että pystyy muuttamaan minut seksipedoksi. Niin ei kuitenkaan koskaan tapahdu ja sanoin jo tapaillessa etten ole seksuaalinen enkä etsi panosuhdetta.

Sellanen juttu vaan, että tuollainen 3 krt/päivä -mies ei kyllä varmaan pysty odottelemaan seitsemää kuukautta. Nimim. sellaisen kanssa asunut ja kyllä oli avokilla kiukussa pitelemistä jos muutaman päivänkin joutui joskus olemaan ilman... Eli jos todella on 7 kk odotellut, niin ei sitten lopulta kumminkaan ole aivan pakonomaista hänen seksuaalisuutensa :D Pärjännee siis varmasti jatkossakin vähän vähemmällä kuin kolmen panon päivätahdilla.

Mutta niin, ei todella ole järkeä, jos et alkujaankaan tuota miestä ole halunnut. Nyt vaan jämptisti ero sitten, ei tuossa muutakaan voi. Ja se tulisi varmasti joka tapauksessa jos et edes halua koko miestä.

Sen varmaan kuitenkin ymmärrät, että jos mies on oikeasti tuolla seksuaalisuudella odotellut 7 kk (mitä rohkenen kyllä vähän epäillä), niin eikö se jo kerro että teidän suhde ei mikään pelkkä panosuhde ole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on tuosta? Kirjoitit otsikossa, että kyseessä on miehen puolelta tuleva painostus, ei miehen tekemä painostus. Kai se mies voi tehdä asialle jotain, ettei hänen puoleltaan painosteta. Miehen sukuko painostaa vai ketkä?

Vierailija
24/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat että kuin yö ja päivä seksuaalisesti. Seksikokemusten saralla vai muuten? Et halua häntä seksuaalisesti ylipäätään vai siksi että pelkäät hänen jättävän? Jos et vaan koe miestä haluttavana niin mitä järkeä tuossa sitten on muutenkaan.

Sanoisin, että ei ihan kauhean yliseksuaalinen kaveri ole, jos on 7 kk odotellut että voinet olla huoletta tuon "sulka hattuun" -teorian kanssa :D Eiköhän niitä sulkia vähän helpommallakin saa.

Tarkoitan, että en halua miestä enkä oikeastana koskaan ajattele ketään seksuaalisesti. Mies taas haluaa nyt ja aina, on ns. heti valmis. Mies sanoi ettei etsi yhden yön suhdetta mutta lyhyen tauon aikana oli käynyt paneskelemassa kolmea exäänsä. Mies painostaa minua lähettelemällä kuvia ja viestejä, jotka sisältävät pelkästään seksijuttuja. Silloin kun näemme tai viestittelemme niin mies ei puhu muusta kuin seksistä.

Vierailija
25/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähde. Hän ei sovi sinulle.

Vierailija
26/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat että kuin yö ja päivä seksuaalisesti. Seksikokemusten saralla vai muuten? Et halua häntä seksuaalisesti ylipäätään vai siksi että pelkäät hänen jättävän? Jos et vaan koe miestä haluttavana niin mitä järkeä tuossa sitten on muutenkaan.

Sanoisin, että ei ihan kauhean yliseksuaalinen kaveri ole, jos on 7 kk odotellut että voinet olla huoletta tuon "sulka hattuun" -teorian kanssa :D Eiköhän niitä sulkia vähän helpommallakin saa.

Tarkoitan, että en halua miestä enkä oikeastana koskaan ajattele ketään seksuaalisesti. Mies taas haluaa nyt ja aina, on ns. heti valmis. Mies sanoi ettei etsi yhden yön suhdetta mutta lyhyen tauon aikana oli käynyt paneskelemassa kolmea exäänsä. Mies painostaa minua lähettelemällä kuvia ja viestejä, jotka sisältävät pelkästään seksijuttuja. Silloin kun näemme tai viestittelemme niin mies ei puhu muusta kuin seksistä.

Siis to-del-la outoa, jos noin pakonomaisen seksuaalinen ihminen pystyisi kuitenkin olemaan 7 kk ilman... Tai sitten on hyvin tyytyväinen tumputukseenkin. Lähtisin siitä, että miksi teillä tarvitsisi suhteessakaan seksiä olla niin runsaasti kuin hän haluaa, jos on tähänkin asti pärjännyt kokonaan ilman :D Mutta koska sinä et edes ajattele häntä seksuaalisesti, tuossa ei ole mitään järkeä. Eihän tuosta mitään tule. Minä sentään halusin vastaavanlaista avokkiani paljon, ja silti tuli ero seksihalujen erilaisuuden takia :(

Vierailija
27/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis to-del-la outoa, jos noin pakonomaisen seksuaalinen ihminen pystyisi kuitenkin olemaan 7 kk ilman... Tai sitten on hyvin tyytyväinen tumputukseenkin. Lähtisin siitä, että miksi teillä tarvitsisi suhteessakaan seksiä olla niin runsaasti kuin hän haluaa, jos on tähänkin asti pärjännyt kokonaan ilman? :D Siis jos sinäkin kuitenkin haluaisit joskus. Mutta koska sinä et edes ajattele häntä seksuaalisesti, tuossa ei ole mitään järkeä. Eihän tuosta mitään tule. Minä sentään halusin vastaavanlaista avokkiani paljon, ja silti tuli ero seksihalujen erilaisuuden takia :( Eikä kyllä ikikuunaan olisi odotellut 7kk...

Vierailija
28/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Mutta mammoihin uppoaa

Mä tapailin nuorena yhtä juippia yli vuoden menemättä sen kanssa sänkyyn.Lopetin tapailun kun muutin muualle töiden perässä. Sä olet aika tyhmä jos kuvittelet ettei tuollaista tapahdu tosielämässä.

No varmasti tapahtuu, mutta jos mies on tuota 3krt/pvä-osastoa niin harvemmin...

Vierailija
29/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole seitsemää kuukautta odottanut, jos eksiään on pannut. Kannattaa etsiä jostain aseksuaalien keskustelupalstalta uusi miesystävä ja laittaa tämä menemään.

Vierailija
30/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko maanneet vai ettekö? Ja jos ette, mistä tiedät ettette sovi yhteen?

Emme ole emmekä makaa niin kauan kuin minä elän. Kerroin jo etten koe mieheen mitään vetoa enkä ole seksuaalinen, olemme kuin yö ja päivä miehen kanssa. Makaisitko itse miehen kanssa joka painostaisi sinua kaikin mahdollisin keinoin? En usko....

Vierailija
31/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lähde. Hän ei sovi sinulle.

Mies paneskeli exien kanssa ja pitää minua varavaihtoehtona. Teen parhaillaani eroa miehen kanssa ja jos ei muu auta niin jätän hänet tekstarilla.

Vierailija
32/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole emmekä makaa niin kauan kuin minä elän. Kerroin jo etten koe mieheen mitään vetoa enkä ole seksuaalinen, olemme kuin yö ja päivä miehen kanssa. Makaisitko itse miehen kanssa joka painostaisi sinua kaikin mahdollisin keinoin? En usko....

No  mikset sitten vaan käske sen suksia kuuseen ja jättää sut rauhaan? Niin mä toimin tuollaisten ääliöiden kanssa.

Vierailija
33/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täydellinen idiootti. Ja niin toki on aloittajakin.

Perustelehan miten olen idiootti?? Mies tässä on idiootti koska painostaa..

Vierailija
34/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti kun olet alunperin tuon miehen kanssa alkanut seurustelemaan koska et rakasta häntä, etkä ole edes 7kk aikana rakastunut.

Ja se että sinä olet epäseksuaalinen ihminen on sulaa hulluutta mennä yhteen normaalin seksuaalisuuden omaavan ihmisen kanssa, siitä ei tule koskaan mitään muuta kuin surua ja murhetta.

Vierailija
35/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätät sen, koska sä et luota siihen mieheen tarpeeks jotta menisit sen kanssa sänkyyn. Jos luottaisit, olisitte kieristelleet lakanoissa jo 5kk.

Tuo mies ei ole sulle se oikea kumppani ja sä sisimmässäs tiedät sen.

Mä olen jatkanu matkaa joka kerran kun mulle on tullut tuollainen olo enkä  ole katunut kertaakaan.

Niin jätänkin ja en mene yhdenkään miehen kanssa 'sänkyyn' enkä kieristele lakanoissa. Luottaminen on todella tärkeää. Suhteen alussa mies puhui kauniisti ja sanoi, että tulevaisuudessa haluaa mennä naimisiin ja perustaa perheen mutta parin kuukauden päästä kertoi valehdelleensa. Mies sanoi ettei ikinä halua naimisiin ja hänelle olisi kauhistus tulla isäksi. :(

Vierailija
36/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap koskaan, koskaan, ala yhtään mihinkään ihmisen kanssa johon et tunne voimakasta seksuaalista vetoa, paitsi jos se toinen osapuoli on samanlainen kylmä lahna kuin sinä.

Sinä et kykene tuntemaan parisuhderakkautta jos et tunne seksuaalista vetoa puolisoa kohtaan. Jos et tunne rakkautta kuten pitäisi ja toinen tuntee, niin sinä olet julma vedättäjä jos huijaat seurustelukumppania etenemään seurustelussa sanomalla että ei vielä, ei vielä...

Saattaa olla että olet oikeasti lesbo, ja siksi et tunne miehiä kohtaan mitään. Kokeile seurustella naisen kanssa, jospa se siitä aukenisi.

Vierailija
37/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätät sen, koska sä et luota siihen mieheen tarpeeks jotta menisit sen kanssa sänkyyn. Jos luottaisit, olisitte kieristelleet lakanoissa jo 5kk.

Tuo mies ei ole sulle se oikea kumppani ja sä sisimmässäs tiedät sen.

Mä olen jatkanu matkaa joka kerran kun mulle on tullut tuollainen olo enkä  ole katunut kertaakaan.

Niin jätänkin ja en mene yhdenkään miehen kanssa 'sänkyyn' enkä kieristele lakanoissa. Luottaminen on todella tärkeää. Suhteen alussa mies puhui kauniisti ja sanoi, että tulevaisuudessa haluaa mennä naimisiin ja perustaa perheen mutta parin kuukauden päästä kertoi valehdelleensa. Mies sanoi ettei ikinä halua naimisiin ja hänelle olisi kauhistus tulla isäksi. :(

Ja sinä idiootti jatkoit silti seurustelua sinulle täysin sopimattoman ihmisen kanssa? Mikä sai sinut tuhlaamaan teidän molempien aikaa? Mies on sun kanssa vain sen takia että haluaa kokeilla saako sut lopulta väsytettyä sänkyyn, ja varmasti on koko ajan hoitanut seksuaaliset tarpeensa muiden naisten kanssa jos kerran on kolme kertaa päivässä-tyyppiä.

Vierailija
38/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap koskaan, koskaan, ala yhtään mihinkään ihmisen kanssa johon et tunne voimakasta seksuaalista vetoa, paitsi jos se toinen osapuoli on samanlainen kylmä lahna kuin sinä.

Sinä et kykene tuntemaan parisuhderakkautta jos et tunne seksuaalista vetoa puolisoa kohtaan. Jos et tunne rakkautta kuten pitäisi ja toinen tuntee, niin sinä olet julma vedättäjä jos huijaat seurustelukumppania etenemään seurustelussa sanomalla että ei vielä, ei vielä...

Saattaa olla että olet oikeasti lesbo, ja siksi et tunne miehiä kohtaan mitään. Kokeile seurustella naisen kanssa, jospa se siitä aukenisi.

Rakkaus ja seksuaalinen vetovoima eivät ole sama asia. Enkä minä ole lesbo mutta en mitenkään voi rakastaa miestä joka painostaa ja tekee olostani äärirajoja myöten huonon.

Vierailija
39/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja seksuaalinen vetovoima eivät ole sama asia. Enkä minä ole lesbo mutta en mitenkään voi rakastaa miestä joka painostaa ja tekee olostani äärirajoja myöten huonon.

Tottakai, mutta kysymys kuuluu miksi et vaan eroa miehestä, mikset ole eronnut aikapäiviä sitten.

Ja lisäksi sanoit tuolla ylempänä, että et mene kenenkään kanssa sänkyyn tai kieriskele lakanoissa, joten oikeasti kannattaa silloin etsiä kaltaisesi eikä jotenkin oudosti hakeutua seuraavassa suhteessa tilanteeseen, jossa mies odottaa sinulta seksuaalista kiinnostusta, jota ei tule kuitenkaan saamaan koskaan (näin ymmärsin). Silloin kannattaa etsiä aseksuaalinen mies.

Vierailija
40/55 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti kun olet alunperin tuon miehen kanssa alkanut seurustelemaan koska et rakasta häntä, etkä ole edes 7kk aikana rakastunut.

Ja se että sinä olet epäseksuaalinen ihminen on sulaa hulluutta mennä yhteen normaalin seksuaalisuuden omaavan ihmisen kanssa, siitä ei tule koskaan mitään muuta kuin surua ja murhetta.

On selvää, että aloittaja on melko epäseksuaalinen, mutta onko tuo mies sitten "normaalin seksuaalisuuden omaava"? Jos viestittelee pelkkiä seksijuttuja ja tarvitsee seksiä monta kertaa päivässä?