14v lapseni kuuntelee...
Lapseni siis kuuntelee hevimetallia! Mitä voisin tehdä jotta lapseni alkaisi kuunnella samanlaista musiikkia, kuin ikätoverinsa esim räppiä ja poppia?
Kommentit (31)
Nykyäänhän on tutkittu että klassisen musiikin ja metallin kuuntelijat ovat älykkäimpiä, joten sinuna olisin vain tyytyväinen.
En ihan oikeasti ymmärrä sitä miksei metallia ole kielletty. Me kaikki tiedämme sen haitat ja ne on tiedetty jo kymmeniä vuosia. Silti ihmisistä tulee mieleltään sairaita ja alkavat palvomaan kaiken maailman saatanoita ja polttamaan kirkkoja yms. Poliitikot tehkää jotain!!!
Lapseni 15v, poika kuunteli hevimetallia yms Van Halen ja Kiss. Olin sinisilmäinen ja annoin hänen kuunnella. 2kk kuuntelemisen aloittamisesta hän alkoi potkia mummoja ja polttaa kirkkoja sekä pukeutua mustaan!
Metalli musiikki sekoittaa kuuntelijan pään!!
Siis mitä vittua. Arvostat siis enemmän narkkareita kuin esimerkiksi Metallicaa, Bon Jovia, Black Sabattia, Kissiä, Led Zeppeliiniä ja lukuisia muita. Kuuntele Stairway to heven, nothing else matters, heaven and hell, it's my life ja tämän jälkeen kissiä. Kun olet nämä tehnyt mene kuuntelemaan Lil Pumppia, Lil Moseytä, Lil Peeppiä, Drakea, 6ix9ineä, scalordia, juice wrld:diä. Vertaa sanotuksia, laulua, soittimia(jota ei räpistä löydy) ja yleisesti laatua. Ei jumalauta:-[
Älä hevetissä mene sörkkimään toisen hyvää musiikkimakua
siitä voi ihminen mennä sekaisin
hyi kamala tuohan on oiken bläk metallia
Voi elämä! Itse olisin superiloinen jos lapseni haluaisi kulkea omia polkujaan eikä olla mikään muotimusiikin orja! Olen todella iloinen siitä, että lapsesi valitsi täysin oikean tien!
PS: Hevimusiikin kuuntelijat ovat tutkitusti iloisempia.
Apua, äitini on autisti