Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysä teinipoika Lidlissa äitinsä kanssa. Mikä hitto nuorisoa vaivaa? Curling-vanhemmat?

Vierailija
07.07.2018 |

Katselin sivusilmällä kun äiti keräsi kärryt täyteen ostoksia ja n. 13-15-vuotias poika valui perässä. Missään kohtaan poika ei yrittänytkään auttaa äitiään. Ei hakenut tavaroita hyllystä, ei laittanut kassahihnalle, ei pakannut kasseihin, eikä tehnyt elettäkään kantaakseen mitään autoon. Oli mukana kaupassa varmaan vaan valitakseen sipsipussin itselleen. En kerta kaikkiaan ymmärrä miksei tuonikäiseltä vaadita minkäänlaista osallistumista.
Eikä muuten ollut ainutkertainen näky tämä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi saattanut rasittaa itsensä, tai tulla vaan pahamieli kun ei saa olla haluamallaan tavalla kaupassa.

t. Teininäiti

Vierailija
2/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisiahan ne on monet koko ikänsä. Odottavat ehkä vanhempana autossa, elleivät jää sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Arvaa onko meillä yläkoulun opeilla helppoa kun puolet oppilasaineksesta on tuollaista?

"onks pakko..."

Vierailija
4/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kävin kaupassa näin kun perheenäiti käveli monen ruokakassin kanssa kaupasta parkkialueelle, jos maasturissa odotti varmaan miehensä. Rouva saapui auton luo ja komensi todella tiukalla äänensävyllä miehensä pois autosta auttamaan kassien kanssa. :D

Vierailija
5/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun kädet on jo täynnä puhelinta näpytellessä...

terv. teini

Vierailija
6/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinulla oli aikaa seurata mitä tapahtuu, kun omat lapsesi juoksivat romujanne kärryyn.

Vierailija
7/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kun kävin kaupassa näin kun perheenäiti käveli monen ruokakassin kanssa kaupasta parkkialueelle, jos maasturissa odotti varmaan miehensä. Rouva saapui auton luo ja komensi todella tiukalla äänensävyllä miehensä pois autosta auttamaan kassien kanssa. :D

voi helv... miten kukaan jaksaa katsoa tuollaisia äijiä? Jos mun mies ei osallistuisi kauppareissuihin tasapuolisesti, olisi aika äkkiä entinen mies.

Vierailija
8/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä nyt käy muutenkin pikkasen erikoista porukkaa.

Vierailija
9/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yleensä tarvitse apua kaupassa käymiseen, ellei kovin suuria ostoksia olla tekemässä. Teinit voivat olla mukana, jos kaupassa käydään muun matkan varrella, ja keskittyä vaikka siihen sipsipussin valitsemiseen. Osaavat he kyllä itse kaupasta ruokaakin käydä ostamassa, jos tarvitsee.

Vierailija
10/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole äiti joka maksaa ja siten päättää mitä kärryihin kerätään?

Haluaisinkin nähdä sen , kun teinipoika päättäisi ostokset ja äityli datailisi av-palstalla kauppareissun ajan.

Vierailija
11/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan me... mies lähti viime viikolla toisen naisen matkaan. Ollaan oltu aika allapäin. Poika varsinkin, hyvä kun sain mukaani kauppaan. Muuten kyllä toimelias poika. Laittaa ruokaakin kotona, imuroi ja tiskailee. Onneksi saatiin tulevalle viikolle keskusteluapua terapiaan.

Parempia Lidlin reissuja kaikille!

Vierailija
12/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä ilmiö, että etenkin pojilta vaaditaan niin vähän. Se on tosi outoa, että monet vanhemmat, etenkin äidit tulee niin sokeiksi sille, miten lapsiaan kohtelee. Ehkä ne ikiaiksiset sukupuoliroolit elää jossain alitajunnassa, että pojilta ei vaadita samalla tavalla osallistumista esim. kotitöihin.

Vierailija
13/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä yleensä tarvitse apua kaupassa käymiseen, ellei kovin suuria ostoksia olla tekemässä. Teinit voivat olla mukana, jos kaupassa käydään muun matkan varrella, ja keskittyä vaikka siihen sipsipussin valitsemiseen. Osaavat he kyllä itse kaupasta ruokaakin käydä ostamassa, jos tarvitsee.

No eikö se nyt ole aika normaalia jos teini sitä ruokaa myös syö, että edes yhden kassin kantaa myös autoon tai on pakkaamassa samalla kun laitat vielä tavaroita hihnalle? Vai haluatko kasvattaa niitä kaupan parkkiksella autossa lojuvia puolisoita joita kukaan ei jaksa kovin pitkään....?

Vierailija
14/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista oli jo silloin, kun olin teini. Tuon ikäisten mielestähän on maailman nolointa olla äidin kanssa kaupasta, niin täytyy esittää pakotettua kaupassa. Auttaa ei voi, ettei vaan joku kaveri näe ja luule, että hän tykkäisi käydä kaupassa äitinsä kanssa. Ihan hölmöä, mutta ihan normaalia käytöstä tuo on ollut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
15/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan multa silloin kun käytin neurolepteja

Vierailija
16/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan että 14 v tyttäreni käyttäytyisi noin. Kauppareissut on paljon nopeampiakin hänen kanssaan, kun mun ei tarvitse jokaista tavaraa hakea itse, ja todellakin on pakkaamassa ja kantamassa tavaroita ihan pyytämättäkin.

Vierailija
17/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi helv... miten kukaan jaksaa katsoa tuollaisia äijiä? Jos mun mies ei osallistuisi kauppareissuihin tasapuolisesti, olisi aika äkkiä entinen mies.

Ai koska mies ei ollut lompakkona kassalla?

Mistä sinäkään tiedät mitään tämän pariskunnan tapauksesta?

Kuulostaa siltä että mies on tossun alla.

Vierailija
18/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se nyt ole aika normaalia jos teini sitä ruokaa myös syö, että edes yhden kassin kantaa myös autoon tai on pakkaamassa samalla kun laitat vielä tavaroita hihnalle? Vai haluatko kasvattaa niitä kaupan parkkiksella autossa lojuvia puolisoita joita kukaan ei jaksa kovin pitkään....?

No eiköhän ole normaalia antaa tarvittaessa kantoapua, mutta oikeasti itselleni ihan sama, otan kantamisen hyötyliikuntana.

Vierailija
19/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät mikä tilanne siinä oli päällä? Ehkä poika oli vakavasti masentunut, tai tulossa kotiin dialyysistä tai kemoterapiasta. Naurettavaa arvostella ventovieraita.

Vierailija
20/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan me... mies lähti viime viikolla toisen naisen matkaan. Ollaan oltu aika allapäin. Poika varsinkin, hyvä kun sain mukaani kauppaan. Muuten kyllä toimelias poika. Laittaa ruokaakin kotona, imuroi ja tiskailee. Onneksi saatiin tulevalle viikolle keskusteluapua terapiaan.

Parempia Lidlin reissuja kaikille!

Joo, niin varmaan. Kaikilla vätyksillä on joku akuutti tragedia meneillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän