Miksi tuo Poldarkin päähenkilö Ross on niin kuuma?? :D
Aidan Ei ole edes mitenkään erityisesti mun tyyppinen mies, mut siinä on jotain erityisen hottia 😳
Varmaan katse, ilmeet, hymy tms.
Muita faneja? :D
Kommentit (21)
Ah, se on kyllä niin ihana 😍
Mä sanoisin et se on tuo katse mikä siitä tekee erityisen...
Kyllä se varmasti on se tuima katse :) Eikä se kroppakaan ole mikään huonoimmasta päästä...
Ihan älyttömän erityylinen on kyllä Aidan livenä kuin roolihenkilönsä.
Aidan on tosi nauravainen ja eloisa, Rossilla tuima ja itsepäinen katse kokoajan. Tosi hienosti kyllä näytelty ja hyvin on päässyy roolihahmoonsa sisälle.
Ja itse kysymykseen vastaus on juuri tuo kiihkeä katse
Kyllä, just se katse. Sen takia se ei saakaan hymyillä :D
Haaa määki oon just löytäny Poldarkin, on kyllä yllättävän hyvä sarja. Ja kyllä, Ross on kuuma <3
Btw, tietäiskö joku mistä löytys 3. kausi?
Ruudussa on ensimmäinen ja toinen, mut jostai tarvis löytää tuo kolmas
Vierailija kirjoitti:
Haaa määki oon just löytäny Poldarkin, on kyllä yllättävän hyvä sarja. Ja kyllä, Ross on kuuma <3
Lainaa kirjastosta DVD ltä :)
Täällä myös yks fani!
Aidan on kyllä niin namu :p Iskin silmäni jo Hobitissa :D
Aidan on ihana, mutta miksi sen sarjan pitää olla niin typerä, ettei sitä jaksa katsoa!?
Vierailija kirjoitti:
Aidan on ihana, mutta miksi sen sarjan pitää olla niin typerä, ettei sitä jaksa katsoa!?
Luulin olevani ainoa joka ei oikein ole lämmenny tuolle sarjalle. Jotenki se juoni ja tapahtumat, henkilöiden toiminta ym. tökkii mulla.
Mahtava miljöö ja hienot roolisuoritukset kylläkin. Ilman Aidania tuskin jaksaisin kattoo 🙈
Poldarkin juoni ei ole kummoinenkaan mutta näyttelijätyö on erinomaista.
Aidan Turner on tietenkin miesnäyttelijöistä kuumin mutta varsin maukkaita näyttelijäsuorituksia on muillakin. Itse tykkään pahiksista, Warlegganin ja pastorin näyttelijät ovat taitavia.
Joo roolityöt ovat kyllä mahtavia, muutenki leikkaus ja kameratyö ovat vaikuttavia.
Varsinkin kun nyt itse olen lähiaikoina seurannut useampaa suomalaista sarjaa niin ero on huomattava.
Musta on ihan mahtava, miten hyvin pienillä ilmeillä ja eleillä on onnistuttu viestittämään isompia tunteita tai ajatuksia.
Mua jotenkin häiritsee Esmeraldan liian hienot vaatteet suhteutettuna siihen "hökkelöön" missä asuvat.
Eikös se luonne tee miehen, jos uskaltaa puolustaa heikompia ja sitä rataa. Löysät turhannaureskelijat käyvät kumminkin kaupaksi, kun muuta ei ole saatavilla. Haluisitteko kumminkin enemmän rosseja Suomeenkin, vai onko tilanne ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Areenassahan on nyt katsottavissa neljä kolmannen kauden jaksoa. Eihän tätä ole tehtykään kuin nämä kolme kautta, ja ylellä on nyt meineillään tuo kolmas kausi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudussa on ensimmäinen ja toinen, mut jostai tarvis löytää tuo kolmasAreenassahan on nyt katsottavissa neljä kolmannen kauden jaksoa. Eihän tätä ole tehtykään kuin nämä kolme kautta, ja ylellä on nyt meineillään tuo kolmas kausi..
Ei kun neljäs kausi meneillään. Sori sekoilu.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin häiritsee Esmeraldan liian hienot vaatteet suhteutettuna siihen "hökkelöön" missä asuvat.
Henk.koht. vähän ärsyttää ne hirveän avoimet kaula-aukot työntäyteisestä päivästä päivään. Pitää kai korostaa, että kyseessä on nimenomaan romanttinen sankaritar? Muilla on yleensä kaula-aukon peittona myös huivi, mikä on tyylikkäämpää.
Täydellinen.