Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hehh kolme Jehovan todistajaa yriti päästä asunnoillemme!!!

AndyMcCoys
07.07.2018 |

kkävelivät urheasti kravaatti kaulassa ja lehtiset kädessä rintarottingilla tuossa etupihalla viereiseen kerrostaloon, ilmeisesti jehovan todistajia vai liekkö kaupustelijoita tai mormoneita, laukut oli olkapäillä.....jokainen otti yhden oven.....MUTTA kun meillä on ovet lukossa niin kohta kaikki palas takaisin yhteen ja nolona kävelivät takaisin mistä lie tulleetkaan, siinäpää pitkä nenä!

hah

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyvät tosiaan vain tietyillä ovilla ja jättävät osan käymättä. En tiedä mikä logiikka on...

Vierailija
22/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole yhtään haitannut kun ovella käyvät. Toteuttavat lähetyskäskyään, ei sen kummallisempaa.

Käyhän ovella myös veteraanikerääjät ja lapset myymässä jotain leirikoulusysteemejään.

En elä umpiossa. Osaan ihan normaalisti heille sanoa, että jumalajutut on minulla kunnossa. Ihan mukavia ovat olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole yhtään haitannut kun ovella käyvät. Toteuttavat lähetyskäskyään, ei sen kummallisempaa.

Käyhän ovella myös veteraanikerääjät ja lapset myymässä jotain leirikoulusysteemejään.

En elä umpiossa. Osaan ihan normaalisti heille sanoa, että jumalajutut on minulla kunnossa. Ihan mukavia ovat olleet.

Minä taas olen tuntenut heitä aluksi eräällä entisistä työpaikoistani ja jutellut heidän kanssaan melkein aina kun ovat tulleet käymään.

Yhdestä asiasta olen jopa ollut samaa mieltä heidän kanssaan.

Nimittäin aseistakieltäytymisestä, ja luonnostani en myöskään ole mikään (heidän uskonnossaan kiellettyjen) veriruokien ystävä, vaikka sairaanhoitajan poikana ymmärrän tietenkin nykyaikaisen verensiirron välttämättömyyden niissä tapauksissa kun sitä verta ihmisen hengissäsäilymiseksi tarvitaan.

Olen myös toisinaan lukenut jotain heidän antamiaan Herätkää-lehtiäkin. (kaikki sen jutut eivät ole siitä uskonnosta kertovia)

Mutta: en ole kääntynyt todistajaksi, enkä aio.

Jätän sen heille.

Ystävälliset välit minulla kuitenkin on heihin.

Heillä on se oma uskontonsa ja heillä siihen kuuluu se 'ovelta ovelle' -työ. 

Siitä voi olla aivan mitä mieltä haluaa, mutta ei heille mitään syytä mielestäni  ole kenenkään ilkeillä mistään.