Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö vaihtoehtoja?

Vierailija
07.07.2018 |

Miltä kaikilta aloilta voi tehdä pelkästään etätyötä? Sellaista, ettei haittaa kun pieni lapsi on kotona.

Lapsi täyttää hiukan vajaan vuoden päästä 3v, jolloin en voi enää olla hoitovapaalla. En kuitenkaan halua laittaa häntä päiväkotiin niin nuorena, joten olen yrittänyt keksiä, mitä työtä voisin tehdä kotoa käsin. Puhelinmyynti ei esim. sovi, koska lapsi olisi kotona ja voi pitää meteliä.

Itse en oikein keksi muuta kuin tuon puhelinmyynnin, mutta kai niitä nyt muitakin vaihtoehtoja on?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennyksiä kotona. Käy kouluttautumassa. Oma ripsi tai kynsi studio.

Jtn puhelin myyntiä.

Tai jotakin .. koneella hoidettavaa vaikkapa pieni muotonen yritys?

Vierailija
42/47 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene normaalisti töihin ja vie lapsi hoitoon. Niin muutkin toimii. Rehellisesti sanottuna pph:n hommia lukuunottamatta et voi yksinkertaisesti tehdä töitä kotona ja samalla tarjota lapselle laadukasta kotihoitoa. Todennäköisesti kumpikaan ei suju hyvin. Lapsi on oman onnensa nojassa tuijottamassa piirrettyjä ja narisemassa, ja sinä teet työsi huonosti. Ainoa on ne työt, jotka voit tehdä esim. iltaisin miehen tultua kotiin. Mutta toisaalta se syö teidän yhteisen perheajan kokonaan ja on tosi raskasta kummallekin. Sinä hoidat päivät yksin lasta ja illat teet töitä. Mies taas tulee väsyneenä kotiin töistä ja hoitaa yksin lasta koko illan. Onko se elämää? Kyllä lapsenkin etu on mennä sinne hoitoon siinä tapauksessa.

Joku ehdotti yrittäjäksi ryhtymistä. Ehkä joku hieroja tai kynsihuoltaja iltaisin voisi toimia, koska ethän sä voi ottaa päiväsaikaan asiakkaita, jos lapsi on siinä. Toisaalta tuosta ei paljon kostu ja palkka jää kovin pieneksi. Yrittäjän työ on sitovaa ja samalla tavalla siinä pitää olla oikeasti töissä, keskittyä asiakkaaseen jne. Mun mies on yrittäjä ja jää kotiin usein, jos lapsi on sairas. Eihän se mikään tuottava päivä sitten ole, vaikka lapsi on jo 8v. ja mies vastailee kyllä puhelimeen, tekee tarjouksia yms. Semmoinen puolitehoton ja puolivillainen työpäivä, vaikka lapsi on niin iso, että pärjäisi jo yksinkin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen verkkosivusto tarjoaa kaikille etätyötä ja mikä parasta töitä voit tehdä missä haluat, milloin haluat ja juuri sen verran kuin haluat.

– Osaatko kirjoittaa?

– Osaatko tehdä logoja?

– Onko musiikki sinun juttusi?

– Oletko hyvä markkinoimaan?

– Onko hakukoneoptimointi sinun juttusi?

Vai haluatko kenties luoda oman uniikin työpalvelun ja ansaita sillä rahaa?

Tässä oli vain murto osa etätyöstä, joita voit tehdä kotona tietokoneella ja ansaita niillä rahaa.

Jos kiinnostuit käy tutustumassa ja rekisteröidy ton mun linkin kautta sivustolle:

https://www.jobs24.fi?referral=970117558

Kutsu ystäväsi mukaan jobs24.fi sivustolle. Tilisi saldoon lisätään 1 EURO jokaisesta uudesta jäsenestä joka rekisteröityy linkkisi kautta.

Vierailija
44/47 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talousalalla yo-merkonomi pohjalta. Teen etätöitä 50% työstäni. 

Vierailija
45/47 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu taitaisi olla laittaa lapsi osa-aikaiseen hoitoon ja äiti TAI ISÄ tekee töitä sen ajan, kotona tai muualla.

Ennen sanottiin, että kunnalliset perhepäivähoitajat eivät tee etätyötä (kai koska koti oli heidän ainoa työpaikkansa), miten lie nykyään ja onko sillä merkitystäkään?

Vierailija
46/47 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee etätyötä web chätissä?

Vierailija
47/47 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muiden lapsia hoitoon?