Tyhmä kyssä:voinko minä kosia miesystävääni?
Takana on jo 3. Kesä hänen kanssaan, kohta syntyy lapsi ja on yhteinen asuntolaina. Silti di olla edes kihloissa vaikka haluaisin kulkea hänen rinnallaan elämäni loppuun asti. Eli voiko nainen kosia?
Kommentit (21)
Karkauspäivänä voi, ja jos saat kieltävän vastauksen niin miehen pitää ostaa sinulle hamekangas
Kosi, mutta ennen sitä mieti mitä teet jos saat kieltävän vastauksen.
Tietysti voit kosia. Mä jahkailin asian kanssa ja vaimo kyllästyi odottamaan, ilmoitti mulle että nyt mennään naimisiin, ja niin tapahtui.
Minä kosin ja nyt yli 15v jälkeen harmittaa että minua ei koskaan kosittu. Minä olen aina ollut se joka sanoo mitä tehdään. Olen ikäänkuin pomo kaikessa. Tämä on alkanut rasittamaan parisuhdetta. Tiedän että mies ei ota eroa, sekin päätös on minun harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kosin ja nyt yli 15v jälkeen harmittaa että minua ei koskaan kosittu. Minä olen aina ollut se joka sanoo mitä tehdään. Olen ikäänkuin pomo kaikessa. Tämä on alkanut rasittamaan parisuhdetta. Tiedän että mies ei ota eroa, sekin päätös on minun harteilla.
Tässä meidän suhteessa on samaa taustalla, haluaisin kanssa että mies edes kosisi. Eikä tarttis olla mikään romanttinen, ihan vaan aamukahvi pöydässä vaikka kysyisi haluatko mennä naimisiin niin se riittäisi ihan hyvin
Ap
Kosiminen, varsinkin jos sillä tarkoitetaan mitään romanttista elettä, kuulostaa vähän naurettavalta tilanteessa, jossa on yhteinen asuntolaina ja lapsikin tulossa. Joskus, kun näkee tällaisten pariskuntien somehehkutusta kihlautumisen yhteydessä, mietin, että eikö tuo nyt ole aika lailla itsestäänselvyys. Tuleva morsian maha pystyssä esittelee sormustaan ja kuvatekstinä on "She said yes!" ihan kuin olisi ollut suurikin kysymysmerkki, suostuuko morsian kosintaan vai ei.
Eiköhän paras ratkaisu olisi "kosimisen" sijaan vain todeta vaikka siellä aamupalapöydässä, että nyt kun näyttää siltä, että olemme toisiimme sitoutuneet, olisi varmaan hyvä mennä naimisiin ihan jo käytännön syistäkin.
Sovitte lapsenteosta, mutta ette naimisiinmenosta?
Ala kyselemään millois häät pidetään, tai vihjaile miten olisi kivaa saada sormus sormeen
En mä ainakaa halua naimisiin. Tuntenut kohta viisi vuotta mieheni.
Kosi ja jos kieltäytyy, jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2018.
Minä ainakin kosin miestäni. En teatraalisesti vaan sanomalla, että olen tässä miettinyt, että haluan mennä naimisiin kanssasi, niin.pian kuin mahdollista, varataanko heti kirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2018.
Lapsi tulee pikkuisen ennen aikojaan. Tarkoitus oli jättää ehkäisy pois vasta kun nykyisessä omakotitalossa oltaisiin saatu olla kahdestaan vuosi tai pari ennen varsinaista tehtailua. Ehkäisy kumminkin petti ja keskusteltiin pidetäänkö lapsi vai tehdäänkö abortti niin todettiin sitten että puitteet on kuitenkin kunnossa (työt, talo ja taloudellinen tilanne) niin voi se lapsikin tulla nyt jo maailmaan.
Ehkä jos en olisi tullutkaan raskaaksi, mies olisi silloin parin vuoden päästä saattanut omatoimisesti kosia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tätä päivää.
Minä en oikein ymmärrä, miksi pitäisi nimenomaan kosia. Ettekö ole missään vaiheessa käyneet keskustelua siitä, haluatteko jonakin päivänä naimisiin? Itse olen avokkini kanssa puhunut asiasta jo paljon ennen kuin aloimme puhua yhteen muuttamisesta ja tiedän, että hän ei halua enää koskaan mennä naimisiin. Hän tietää, että minä voisin mennä naimisiin mutta en missään tapauksessa haluaisi hääjuhlia vaan se olisi vain vihkiminen maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa.
Tietty voit, niin mäkin aikoinaan tein. 10 vuotta jo naimisissa jaennen sitä 12 vuotta yhdessä. Lapsi meillekin tuli ensin sitten vasta naimisiin ja maistraatissa mentiin. Vanhemmat oli iki onnellisia 😊 Eli ap eikun tuumasta toimeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2018.
Lapsi tulee pikkuisen ennen aikojaan. Tarkoitus oli jättää ehkäisy pois vasta kun nykyisessä omakotitalossa oltaisiin saatu olla kahdestaan vuosi tai pari ennen varsinaista tehtailua. Ehkäisy kumminkin petti ja keskusteltiin pidetäänkö lapsi vai tehdäänkö abortti niin todettiin sitten että puitteet on kuitenkin kunnossa (työt, talo ja taloudellinen tilanne) niin voi se lapsikin tulla nyt jo maailmaan.
Ehkä jos en olisi tullutkaan raskaaksi, mies olisi silloin parin vuoden päästä saattanut omatoimisesti kosia.
Ap
Ettei vaan ehkäisy olisi "pettänyt?"
Miksei voi?