Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä v**utus, mikä helpottaa?

Vierailija
07.07.2018 |

Mikä teillä auttaa v*tutukseen? Tälle ei edes ole mitään syytä mutta silti v*tuttaa niin ettei veri kierrä.

Alkoholi eikä seksi ole tällä hetkellä vaihtoehtoja helpottamaan oloa että niitä ei kannata ehdottaa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän v*tutusenergian aina ikävien kotiöiden tekemiseen. Kummasti  helpottaa kun ne jutut on saanyt riehuttua pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
22/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiini auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi syöt nyt hyvin. Alhainen verensokeri vaan boostaa kaikkea vitutusta potenssiin viisi.

Jos olet aktiivinen olojen purkajatyyppi, niin lähde juoksemaan niin kovaa kuin kintuista pääset ja juokse niin kauan ettet enää pysty tai jaksa. Kotiin palattuasi lämmin suihku (suihkulla on helppo masturboida muuten myös, minä tekisin lääkkeeksi senkin) ja uskoisin että olo olisi helpottunut.

Oloa voi helpottaa lihasjännitys/rentoutusharjoituksillakin. Eli otat lihasryhmän kerrallaan (vaikka varpaista ylös alkaen), jännität sitä viiden sekunnin ajan hengitystä pidättäen ja samalla kun rentoutat lihakset, hengität voimakkaasti ulospäin. Toista 2-5 kertaa ennen seuraaviin lihaksiin siirtymistä, miten fiiliksen mukaan. Etenkin isojen lihasten kohdalla tämä on hyvä ja tehokas harjoitus. Tämä harjoitus on sellainen, että sitä kun tekee säännöllisesti, keho oppii siihen ja rentoutus tulee ajan myötä nopeammin ja tehokkaammin.

Lämmin suihku ihan itsessäänkin voi rentouttaa ja helpottaa.

Tunteiden hallintaa voi harjoitella myös staattisilla lihasharjoituksilla. Mene nojaamaan selkä seinää vasten polvet 90 asteen kulmassa kuin istuisit näkymättömällä tuolilla. Ole siinä niin kauan kuin ikinä pystyt. Lihaksiin tuleva polte ja kipu vie huomion tehokkaasti pois tunteilta. Samoin kylmäharjoitukset, eli kädet jääkylmään veteen ja pidä niin kauan kuin pystyt. Kylmäkalle niskassa helpottaa myös joitain.

Ilmanyrkkeily, haara-perushypyt, vatsalihasten teko, kaikkea tuollaista. Hypi ja heilu. Raivokasta tanssimista vaikka. Purkaa oloa tehokkaasti. Laula vaikka jotain sellaista energistä laulua täyttä kurkkua, joka tarkoittaa sinulle jotain. Huuda vaikka täysillä keuhkojen pohjasta tyynyyn.

Hengitä syvään ja puhalla ulos. Monta kertaa päivässä. Hevosetkin pörisyttää huuliaan itseään rentouttaakseen, huomaan itsekin tekeväni tätä. Anna hartioiden laskeutua pois korvista.

Syö lisää.

Vierailija
24/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus ei lähde raivoamalla, päinvastoin. Vitutukseen auttaa vaikkapa meditointi. Meditoinnissa vitutusta ei yritetä mitenkään tukahduttaa tai poistaa, päinvastoin, vitutus vaan muuttuu osaksi tätä hetkeä jossa on äärettömän paljon muutakin. Meditointiin ei kuulu mitään ponnistelemista ja yrittämistä. Se on helppoa ja olet siinä hyvä.

Vierailija
25/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle tai vielä mieluummin metsäkävelylle. Liikunta ja luonto sekä piristävät että rauhoittavat.

Vierailija
26/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa, rahan vähyys :/ olis vaikka mitä tapahtumia mutta kun ei rahat riitä mihinkään. Tähän vitutukseen ei nyt auta mikään, paitsi tilipäivä johon vielä viikko aikaa. 

Vierailija
27/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitutus ei lähde raivoamalla, päinvastoin. Vitutukseen auttaa vaikkapa meditointi. Meditoinnissa vitutusta ei yritetä mitenkään tukahduttaa tai poistaa, päinvastoin, vitutus vaan muuttuu osaksi tätä hetkeä jossa on äärettömän paljon muutakin. Meditointiin ei kuulu mitään ponnistelemista ja yrittämistä. Se on helppoa ja olet siinä hyvä.

Olen samaa mieltä siitä, että meditointi on tehokas ja hyvä ja mahtava juttu ja ennaltaehkäisee kaikenlaista ikävää. Mutta jos vituttaa liikaa, niin itse en kyllä yksinkertaisesti pysty istumaan alas saati pysymään siinä. Ehkä toiset pystyvät. Minusta on ihan terveellistä purkaa olojaan ensin vähän ja kun on rauhallisempi, voi sitten istua keskittymään siihen hetkeen. Toki jollekin voi toimia pelkkä meditointikin, mutta mun monkey mind ei vaan pysy sekuntiakaan aloillaan jos olen suurten tunnekuohujen vallassa.

Vierailija
28/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että meditointi on tehokas ja hyvä ja mahtava juttu ja ennaltaehkäisee kaikenlaista ikävää. Mutta jos vituttaa liikaa, niin itse en kyllä yksinkertaisesti pysty istumaan alas saati pysymään siinä. Ehkä toiset pystyvät. Minusta on ihan terveellistä purkaa olojaan ensin vähän ja kun on rauhallisempi, voi sitten istua keskittymään siihen hetkeen. Toki jollekin voi toimia pelkkä meditointikin, mutta mun monkey mind ei vaan pysy sekuntiakaan aloillaan jos olen suurten tunnekuohujen vallassa.

Ei kannata yrittääkään saavuttaa mitään rauhallista mielentilaa, senkun katselet sitä apinoiden mellakkaa ja tunnet mitä tunnet ilman mitään odotuksia helpotuksesta. Tämä on tällaista maallikon spekulointia, mutta ehkä ahdistuksessa, vitutuksessa ja kivussa on jotakin yhteistä, eli tietynlainen hyväksyntä helpottaisi asian kanssa elämistä. Oma vitutus ja ahdistus on niin selkeästi hormonaalista ja tunne on niin "fyysistä" että ei ole mitään mieltä yrittää "terapoida" itseään. Liikunta kyllä varmasti auttaa myös, sehän saattaa vaikuttaa suoraan niihin vitutushormoneihin :)  mutta en usko mihinkään kiukun purkamiseen. Juu, me olemme erilaisia :)   ja on hyvä kuulla ja kuunnella muiden kokemuksia. 

Vierailija
29/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutukseen auttaa rauhallinen kävely ihmisettömässä puistossa tai luonnossa niitä on tietysti kaupungissa vaikea löytää. Oma puutarha. Viikon loma. Päivän loma. Tsemppiviestit ehkä tsemppiä!

Vierailija
30/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat auttaa vingutukseen.

Vierailija
31/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oiva vitutuksenpurkulaulu.

Vierailija
32/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tuo naisten suosima harrastus; tunne-syöminen, se on muotia nyt .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan