Tunnetteko pariskuntia joissa naisella on isoja tatuointeja mutta miehellä ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (15)
Ei ole. Tuossa tapauksessa mies olisi itseään paljon alempitasoisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen.
Onko mies hopeakettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen.
Onko mies hopeakettu?
Ei, ihan ihminen on.
Minä ja vaimoni. Vaimollani on paljon isoja, kauniita tatuointeja. Olemme molemmat kiinnostuneita tatuoinneista, mutta toistaiseksi itse on ole sellaista voinut hankkia. Sairastan psoria ja tauti on sen verran paha, että ainakin toistaiseksi tatskat ovat saaneet jäädä. Onneksi voi ihastella vaimon kuvia.
Varmasti on olemassa! Niinkuin on semmoisiakin pariskuntia missä mies on se tatuoitu osapuoli. Näitä on ehkä himpun verran enemmän, miehille kun se tatuointien ottaminen on "hyväksytympää"...
On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät tatuoinneista asiana, mutta eivät itse omista yhtäkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tuossa tapauksessa mies olisi itseään paljon alempitasoisen naisen kanssa.
On. Nk. maksullinen parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Nk. maksullinen parisuhde
No niin, lapset. Löytyisköhän tälle päivälle jotain muutakin tekemistä.
Täältä löytyy! Itelläni on isoja tatuointeja, miehellä ei yhtään. Että kerro toki, mitä tällä alotuksella ajoit takaa, niin voin vastailla kysymyksiin :)
Täälläkin on. Kolme vakavaa suhdetta ollut tatuoimattomiin miehiin ja itsellä runsaasti mustetta. Mikähän siinä lie kummallista? Ehkä vaan se naisten lukumäärä, ei meitä nykyäänkään vielä ruuhkaksi asti ole ettei ihan joka päivä kävele kaupassa vastaan- meinaan naisia joilla paljon kuvia. Miehillä suhteessa varmasti enemmän ja siihen on jo silmät tottunu.
Minulla on, miehellä ei. Laitoin ne nuorena, enää en laittaisi. Ilmeisesti töherrykset ei haittaa miestä.
Harrastamme paljon liikuntaa, kehosta puhuessa jutut on lähinnä urheiluvammoissa ja kulumissa. Tatskat on kuitenkin vaan pinnassa.
Mulla on ja miehellä ei yhtään. Ei taida itselleen edes haluta, mutta lupasi maksavansa puolet mun seuraavasta tatuoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen.
Onko mies hopeakettu?
Ei, ihan ihminen on.
Ihminen se on hopeakettukin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on olemassa! Niinkuin on semmoisiakin pariskuntia missä mies on se tatuoitu osapuoli. Näitä on ehkä himpun verran enemmän, miehille kun se tatuointien ottaminen on "hyväksytympää"...
On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät tatuoinneista asiana, mutta eivät itse omista yhtäkään. :)
Ainahan naiset ovat olleet jännämiesten perään. Tatuoitu nainen puhtaalla miehelle ei taas ole mikään ihme sillä tunnettua on että akateeminen rikas mieskään ei katso naisen sosioekonomista asemaa vaan timmi kaupankassa, lähäri tai siivoojakin kelpaa.
Tunnen.