Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko pariskuntia joissa naisella on isoja tatuointeja mutta miehellä ei ole yhtään tatuointia?

Vierailija
07.07.2018 |

Onkohan tällaista pariskuntaa olemassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Vierailija
2/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuossa tapauksessa mies olisi itseään paljon alempitasoisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen.

Onko mies hopeakettu?

Vierailija
4/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen.

Onko mies hopeakettu?

Ei, ihan ihminen on.

Vierailija
5/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimoni. Vaimollani on paljon isoja, kauniita tatuointeja. Olemme molemmat kiinnostuneita tatuoinneista, mutta toistaiseksi itse on ole sellaista voinut hankkia. Sairastan psoria ja tauti on sen verran paha, että ainakin toistaiseksi tatskat ovat saaneet jäädä. Onneksi voi ihastella vaimon kuvia.

Vierailija
6/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on olemassa! Niinkuin on semmoisiakin pariskuntia missä mies on se tatuoitu osapuoli. Näitä on ehkä himpun verran enemmän, miehille kun se tatuointien ottaminen on "hyväksytympää"...

On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät tatuoinneista asiana, mutta eivät itse omista yhtäkään. :)

Vierailija
7/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tuossa tapauksessa mies olisi itseään paljon alempitasoisen naisen kanssa.

On. Nk. maksullinen parisuhde

Vierailija
8/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Nk. maksullinen parisuhde

No niin, lapset. Löytyisköhän tälle päivälle jotain muutakin tekemistä.

Vierailija
9/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy! Itelläni on isoja tatuointeja, miehellä ei yhtään. Että kerro toki, mitä tällä alotuksella ajoit takaa, niin voin vastailla kysymyksiin :)

Vierailija
10/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on. Kolme vakavaa suhdetta ollut tatuoimattomiin miehiin ja itsellä runsaasti mustetta. Mikähän siinä lie kummallista? Ehkä vaan se naisten lukumäärä, ei meitä nykyäänkään vielä ruuhkaksi asti ole ettei ihan joka päivä kävele kaupassa vastaan- meinaan naisia joilla paljon kuvia. Miehillä suhteessa varmasti enemmän ja siihen on jo silmät tottunu.

Vierailija
11/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä ja mieheni :)

Vierailija
12/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, miehellä ei. Laitoin ne nuorena, enää en laittaisi. Ilmeisesti töherrykset ei haittaa miestä.

Harrastamme paljon liikuntaa, kehosta puhuessa jutut on lähinnä urheiluvammoissa ja kulumissa. Tatskat on kuitenkin vaan pinnassa.

Vierailija
13/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja miehellä ei yhtään. Ei taida itselleen edes haluta, mutta lupasi maksavansa puolet mun seuraavasta tatuoinnista.

Vierailija
14/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen.

Onko mies hopeakettu?

Ei, ihan ihminen on.

Ihminen se on hopeakettukin. 😂

Vierailija
15/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on olemassa! Niinkuin on semmoisiakin pariskuntia missä mies on se tatuoitu osapuoli. Näitä on ehkä himpun verran enemmän, miehille kun se tatuointien ottaminen on "hyväksytympää"...

On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät tatuoinneista asiana, mutta eivät itse omista yhtäkään. :)

Ainahan naiset ovat olleet jännämiesten perään. Tatuoitu nainen puhtaalla miehelle ei taas ole mikään ihme sillä tunnettua on että akateeminen rikas mieskään ei katso naisen sosioekonomista asemaa vaan timmi kaupankassa, lähäri tai siivoojakin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan