Siivoatteko ilkoalasti kylpyhuoneen ja vessan koskaan ikinä?
Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?
Kommentit (26)
Minä olen pessyt kylppärin aina alasti.
M
Alasti en mutta pelkissä alushousuissa kyllä kun muutenkaan kotona en muita vaatteita käytä.
AP. jatkaa: Nyt on jo syöty, nautittu alkoholia, ja saunottu. Kylläkin tällä hetkellä päälläni on kylpytakki. Raikas olo, ja mikä on kylpyhuoneeseen, ja vessaan mennessä, kun siellä on lattiakaivoa myöten raikasta. :D
Voiko sen homman muka tehdä vaatetettuna - älkäähän nyt viitsikö...
Vierailija kirjoitti:
Alasti en mutta pelkissä alushousuissa kyllä kun muutenkaan kotona en muita vaatteita käytä.
On mullakin yleensä edes alkkarit, mutta tällä kertaa innostuinkin siivoamaan nakattuani alkkarit likaisten vaatteiden pyykkikoriin, koska ajattelin mennä pikasuihkuun, mutta en sitten malttanutkaan, kun muistin, että huomenna tulee vieraita, ja olisi kivempi, että kerrankin olisi suihkutilan kaakelit puhtaat ja raikkaat! Ja se viemärikaivo, aah, nyt kyllä on niin puhtoista, että Marttakerho kiittäisi, jos näkisivät tuloksen.
Mieheni siivoaa toisinaan kylppäriä alasti ennen suihkuun menoa.
Kylpyhuoneen kuuraan aina alasti silloin kun pesen sen lattiasta katon raajaan.
En harrasta moista. Kuulostaa todella omituiselta.
Saunan lauteiden pesu niiden alapuolelta ei vaadi paljon vaatteita.
Aina kastuu.
En halua vahingossakaan kemikaaliroiskeita iholleni. Voi tulla vaikka mikä ihoreaktio. En suosittele.
En koskaa siivoa alasti. En töissä enkä kotona. Kylppärin lattiaa pestessä mulla on kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
En halua vahingossakaan kemikaaliroiskeita iholleni. Voi tulla vaikka mikä ihoreaktio. En suosittele.
Millaisia kemikaaleja sä oikein käytät vessan siivoamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?
Minä olisin kyllä vetänyt kankkuun välittömästi jos tahallasi persettä esittelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kyllä vetänyt kankkuun välittömästi jos tahallasi persettä esittelit.
Mitä on kankkuun vetäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kankkuun vetäminen?
Takaapäin per*eeseen ja voihan sitä pildströmiinkin pistellä.
Viimeksi eilen kun kävin saunassa.
En siivoa töissäni siivoojana missään alasti-en edes kotonani. Töissä tarvitaan aina työvaatetus.
Lattiat huoneissa saatan kyllä joskus kiireessä imuroida vaikka vaan sukkikset jalassani ja t- paidassa, mutta kylpyhuoneessa kun käytetään esim. kloriittia, niin ihan vaan jotkut verkkarit tai vanhat farkut niihin siivoushommiin.
En kylpyhuonetta mutta mökillä kyllä siivoan saunan alasti kun käyn viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
En siivoa töissäni siivoojana missään alasti-en edes kotonani. Töissä tarvitaan aina työvaatetus.
Lattiat huoneissa saatan kyllä joskus kiireessä imuroida vaikka vaan sukkikset jalassani ja t- paidassa, mutta kylpyhuoneessa kun käytetään esim. kloriittia, niin ihan vaan jotkut verkkarit tai vanhat farkut niihin siivoushommiin.
Kannattaisiko siivota vähän useammin, ettei tuollaisia kloriitin kaltaisia myrkkyjä tarvitsisi käyttää.
Näin kesällä innostuessani siivoamaan kylpyhuonetta pesen usein kylpyhuoneen kaakeliseinät ilman rihman kiertämää, ja miksipä niitä vaatteita turhaan hiostuttamaan moisessa hommassa.
AP.