Haluan jättää miesystäväni
Miehessä ei varsinaisesti ole mitään vikaa, ei hakkaa eikä ryyppää, käy töissä, on kiltti ja kivannäköinen. Meillä vaan ei ole mitään yhteistä, ei lapsia, ei kotia, ei yhteistä aikaa tai kiinnostuksen kohteita, ei läheisyyttä eikä varsinkaan seksiä. Olen vaan käsittänyt, että tollaseks kaikki suhteet jossain vaiheessa ajautuu. Oonko ihan hullu, jos jätän "ihan hyvän" miehen sen takia, että kaikki on laimeaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voiskos toi viestien poistaja mennä vaikka Timon kanssa saunaan. Oikeesti mee pois
Ei voi, koska Timokaan ei tykkää viestien poistajasta. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis vapautunut laimea ja ehkä nyt sitten tylsäkin. Missä ootte laimikset?
Täällä ois yks!
Pusuja sulle =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jätä se ja jatka prinsessaharhailuasi.
Niin, onhan se aikamoista prinsessaharhailua jos haluaa parisuhteen, jossa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, läheisyyttä ja seksiä.
Sitten kannattaa ennen kuin lähtee parisuhteeseen selvittää onko niitä yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Jos ei ole, niin älä ala suhteeseen.
Aika laimee ja tylsä ketju.. mut mä niin kuulun tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis vapautunut laimea ja ehkä nyt sitten tylsäkin. Missä ootte laimikset?
Täällä ois yks!
Pusuja sulle =)
Oi, kiitos! Et taida olla kyllä oikea laimis, kun heti pusuja lähettelet. Laimikset korkeintaan murahtaa tervehdyksen.
Vierailija kirjoitti:
Tänne vain. Joukkoon laimeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yks!
Mitenhän täällä ketään löytää mistään=(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi nainen joka ottaa spontaanisti poskeen? Ihan oikeasti, onko sellaisia olemassa?
Tai olisi edes haluavinaan seksiä mun kanssa.
T. Ihan tavallinen mies.Mä voisin aina ovulaation aikana feikata, että haluaisin sua. Kiinnostaisko?
No kyllä kiinnostaa, missä olet ja millaiset tissit sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Tällasta elämä on. Laimeaa ja haaleaa maksalaatikkoa (ilman rusinoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yks!
Pusuja sulle =)
Oi, kiitos! Et taida olla kyllä oikea laimis, kun heti pusuja lähettelet. Laimikset korkeintaan murahtaa tervehdyksen.
On minullakin hetkeni joskus;)
Jätä se. Hän ansaitsee jonkun joka rakastaa häntä. Ja sinä jonkun jota voit rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällasta elämä on. Laimeaa ja haaleaa maksalaatikkoa (ilman rusinoita).
Ihana, elämä on kuin maksalaatikko ilman rusinointa. :D
Niin, onhan se aikamoista prinsessaharhailua jos haluaa parisuhteen, jossa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, läheisyyttä ja seksiä.