Karkoittaako naisen pieni koko miehet ympäriltä?
Olen mitoiltani 158cm/49kg. Aina viihteellä kurvikkaat ja pidemmät ystäväni saavat huomiota, minä en. Ja joskus myös hieman ylipainoiset ystäväni saavat miesten kiinnostuksen, mutta minä istun yksin pöydässä. Vaikka hakisin itse kontaktia niin miehiä ei kiinnosta. Olen kasvoiltani kuulemma ihan kaunis. (en mitenkään pelottavan/liian kaunis joten siitä ei voi olla kyse. En meikkaa vahvasti, ei ole koruja, lävistyksiä tai tatuointeja. Hiukset pitkät ja vaaleat. Rinnat 70B. Ikää on 28v
Kommentit (28)
Heii kuka puhuu missä. Mistä tuo ääni kantautuu. Kääntää pään alaspäin. Ai moi. Mä en yhtään tajunnu.
Lihavat on leppoisia. Tyytyvät siihen mitä saavat. Sinä taas varmaan olet miehistä pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä jo aika vanha
Pää kii painajainen!!
No en ole huomannut samaa, itse saan pienenä yleensä eniten huomiota porukassa ja mitat on 154 cm ja 49kg.
Jos sinulla on tympeä perus ilme? Itse hymyilen aika paljon ja uskon että sillä on vaikutusta, se tekee varmaan helposti lähestyttävämmän näköiseksi ja vetoaa miehiin.
Miehet tykkäävät taskuvenuksista. Ehkä olet muuten pelottava. Suomi-mies on aika herkkä pakkaus, eli ei tarvita kuin pikkupikku poikkeavuus "must have" listaan, niin sinut lempataan armotta.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä jo aika vanha
Sanoo 15-vuotias planeetalta jossa kuollaan 17-vuotiaina.
Karkoittaa se sellaiset miehet joiden naisihanne on jotain muuta, kuten myös ne miehet joiden itsetunto on niin riippuvainen kaverien hyväksymisestä etteivät ne halua edes lähestyä naista joka voisi siltä kaveriporukka-nimisesta apinalaumasta kirvoittaa miehen mielen pahoittavia kommentteja.
Sama täällä. Pitkät ystäväni keräävät aina huomion ja mua ei huomaa kukaan (olen ystäviäni siis lyhyempi, tollain vähän alle 160). Vaikka mitä tekisi nauraisi tai hymyilisi niin ei vaan.
Kuvauksesi mukaan ulkonäössä ja koossa ei ole mitään vikaa. Miten ilme - pois kireys ja jännitys ja katsekontaktia ympäristön miehiin.
Mies täällä hei (yksi parista miljardista, jos lasketaan vain täysi-ikäiset). Mittasi sopivat oikein kivasti omiin mieltymyksiini. Jos törmäät minuun joskus jossain ja uskallat lähestyä, pidän siis ainakin pituudestasi ja painostasi! :D
Kyllähän sitä pienempääkin naista panee. Itsellä tökki, kun yliopisto opiskelijatyttö oli niin pieni, ettei löytänyt aikuisten osastolta alusvaatteita. Tuli liian perverssi olo, kun tytöllä oli lasten pikkarit...
Sama koko, mutta minulla on hyvä perse. Ei ongelmia.😇
En ole huomannut että pituuteni olisi haitannut yhtään. Vientiä on ollut aina, vaikka olenkin yhden miehen nainen niin tuntuu kiinnostuneita ympärillä pörräävän. Ehkä se on se luonne ennen kuin koko.
Kyllä se on myönnettävä, etten baarissa lähestyisi tuon kokoista.
En itse ole mikään iso (184 cm), mutta en halua lähestyä lapsen kokoisia. Jokin sisään rakennettu juttu.
Sellainen keskikokoinen eli jotain 165.
Eri asia tietysti, jos tällainen minikokoinen lähestyisi minua. Ei välttämättä sitä vastaan mitään, mutta tosiaan en lähesty lapsen kokoisia.
Ei kiitos tosiaan noin lyhyt ja pieni.
Saa kai mieskin näin sanoa? Ainakin naiset täällä kärkkäästi sanovat pituusvaatimuksensa toiseen suuntaan.
Olen 196-senttinen ja katson minimissään 170-senttisiä naisia.
Eipä kyllä enää ole tarvetta, kun on jo puoliso löydetty. Mutta aikoinaan.
Ainahan voit ottaa itse kontaktia ja mennä juttelemaan miehille. Jos tulee pakit niin mitä sitten, se on heidän häviönsä. Ja hei, ei sillä ole mitään väliä parveileeko ympärillä ukkoja munat pystyssä vai ei.
Anteeksi vaan mutta nyt on ihan pakko kommentoida: mä tiedän monia pariskuntia, joissa mies on yli 180 ja nainen alle 160 ja ovat ihan mielettömän onnellisia keskenään, kemiat heillä kohtaa uskomattoman hyvin ja seksi kappas vaan sujuu sekin.
Ei se ainakaan pienuus ole. Kyllä pienille, siroille naisille ottajia aina löytyy. Jokin käytöksessä tai luonteessa.