Karkoittaako naisen pieni koko miehet ympäriltä?
Olen mitoiltani 158cm/49kg. Aina viihteellä kurvikkaat ja pidemmät ystäväni saavat huomiota, minä en. Ja joskus myös hieman ylipainoiset ystäväni saavat miesten kiinnostuksen, mutta minä istun yksin pöydässä. Vaikka hakisin itse kontaktia niin miehiä ei kiinnosta. Olen kasvoiltani kuulemma ihan kaunis. (en mitenkään pelottavan/liian kaunis joten siitä ei voi olla kyse. En meikkaa vahvasti, ei ole koruja, lävistyksiä tai tatuointeja. Hiukset pitkät ja vaaleat. Rinnat 70B. Ikää on 28v
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos tosiaan noin lyhyt ja pieni.
Saa kai mieskin näin sanoa? Ainakin naiset täällä kärkkäästi sanovat pituusvaatimuksensa toiseen suuntaan.
Olen 196-senttinen ja katson minimissään 170-senttisiä naisia.
Eipä kyllä enää ole tarvetta, kun on jo puoliso löydetty. Mutta aikoinaan.
Kiva kun parhaat jää muille... No sulla onki jo narttu, niin ei sun kohdalla väliä enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos tosiaan noin lyhyt ja pieni.
Saa kai mieskin näin sanoa? Ainakin naiset täällä kärkkäästi sanovat pituusvaatimuksensa toiseen suuntaan.
Olen 196-senttinen ja katson minimissään 170-senttisiä naisia.
Eipä kyllä enää ole tarvetta, kun on jo puoliso löydetty. Mutta aikoinaan.
Kiva kun parhaat jää muille... No sulla onki jo narttu, niin ei sun kohdalla väliä enään.
Taso tuli tahattomasti esiin.
"enään" :D
Että ne parhaat sitten sulle...
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta nyt on ihan pakko kommentoida: mä tiedän monia pariskuntia, joissa mies on yli 180 ja nainen alle 160 ja ovat ihan mielettömän onnellisia keskenään, kemiat heillä kohtaa uskomattoman hyvin ja seksi kappas vaan sujuu sekin.
Mielenkiintoinen tuttavapiiri, jos tietää monien pariskuntien seksielämän yksityiskohdat.
Mutta toki me tajuamme, että olet 155 cm pätkä kääpiö. Ja lisäksi tyhmä. Pituuden puutetta voi kompensoida älyllä, mutta ei tapauksessasi.
Minä oon vähän alle 160 ja mies on vähän yli 190. Näytetään varmaan tyhmältä yhdessä mutta minkäs teet. Ollaan keskimäärin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä jo aika vanha
no haloo kaikki alapeukuttajat. Eiköhän tuo ollut ihan läppäheitto, oletan. Mä ainakin nauroin tuolle kommentille :D
Minä olen myös 158 cm mutta painan 53 kg. Olen ennen lapsia painanut 49 kg. Mutta en ole koskaan kokenut olevani jotenkin poikkeuksellisen pieni, saati lapsen kokoinen! Vaatteitakin on löytynyt ihan aikuisten osastolta...
Oot justiin sopivan kokonen 👍
M31
Kyllä se on ukon tehtävä naaras saalistaa eikä toiste päin.