Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
381/458 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus mitä kommentteja😞

Vierailija
382/458 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmin kiinnostaa miehen toiminta. Onko tälläisiä paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/458 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas äijä. Mitä liikkuu tämän raukan kans jonka kans on avioitumassa.

Vierailija
384/458 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hulluni otti yhteyttä sähköpostilla kuukausien jälkeen. Tämä menee taas kuin oppikirjan mukaan. Ilmeisesti uusi uhri alkanut kyllästyttää ja käy nyt läpi vanhoja uhreja, Josko saisi huomiota. Ikinä en enää hänelle mitään vastaa.

Ei ap, kirjoitin muutaman viestin ketjuun

Vierailija
385/458 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaton härdelli numeron vaihtamisessa ja kaikki tuo yhden ukon takia. Hell no. Kyllä se on mies jonka kuuluu lopettaa häiriköinti. Sano ap sille että alat puuhata lähestymiskieltoa jos yhteydenotot ei lopu.

Vierailija
386/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tosiaan jotain numeronvaihtoa. Sehän olisi taas erävoitto 1-0 miehelle. Sitä paitsi jos tuolle linjalle lähtee, niin muutettavaa riittää: s-postiosoitteet, some, pikaviestimet, osoite... Mitä sillä sitten loppujen lopuksi edes voittaa. 

Itse luulin alkujaan, että tämä ap:n mies oli kuitenkin vapaa nyt. Ja että lasten äiti sun muut olivat historiaa. Tosin eipä ole varaa moralisoida, sillä olenhan itse ollut mukana kuviossa, jossa parisuhdestatukseen liittyvä tarina muuttui koko ajan kätevästi minun suuntaani. 

Ehkäpä mies kuitenkin koitti tehdä jotain päätöstä asialle? Sikäli en osaa nähdä ihan tyystin paskamaisena tuota soittoa, koska monet eivät kyllä vaivautuisi edes soittamaan ja antamaan mitään tilannetiedotusta. Toki sisältö meni asiattomaksi. 

Vierailija
387/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaa sitä niin pahasti, ettei se halua olla enää tekemisissä.

Silleen, että sillä nousee kunnon viha ja ällötys sua kohtaan.

Vierailija
388/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä voi loukata. Eivät yksinkertaisesti välitä. Siirtyvät seuraavaan uhriin kun edellinen ei enää anna tyydytystä.

Vierailija
389/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä voi loukata. Eivät yksinkertaisesti välitä. Siirtyvät seuraavaan uhriin kun edellinen ei enää anna tyydytystä.

Tämähän tässä ”ongelmana” on. Sadistinen narsisti saa kiksinsä juuri siitä, että jossakin kohtaa sinua taas sattuu. Saattavat jopa hölistä jotakin ”pelkään rikkovani sinut”, suomennos: rikon sinut ja nautin siitä, olen tehnyt tämän monta kertaa.

Vierailija
390/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipä asiaa hetki. Miksi mies, joka on onnensa kukkuloilla, yhdessä lastensa äidin kanssa, kohta menossa naimisiin, kokee tarvetta soitella entiselle naisystävälleen? Ja toistella näitä samoja asioita monta kertaa? Miksi sinun täytyy saada tietää yksityiskohtia hänen rakkauselämästään? Koska hän on sadistinen narsisti ja persoonallisuushäiriöinen, ja hän haluaa satuttaa sinua. Hän tietää tasan tarkkalleen, että tuosta kaikesta sinä tulet surulliseksi, koet itsesi riittämättömäksi ja näin hän saa sinusta negatiivisen tunnereaktion irti ja pääsee kokemaan itsensä "voittajaksi". Tuo mies ei ikinä tule muuttumaan, eikä hän luonnehäiriönsä vuoksi kykene olemaan hyvä mies kenellekään. Päästä irti.

Vierailija
391/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden egoa voi loukata, parhaimmillaan paskoa ihan kunnolla

Vierailija
392/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttää niiden egon maanrakoon

Vierailija
393/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mietipä asiaa hetki. Miksi mies, joka on onnensa kukkuloilla, yhdessä lastensa äidin kanssa, kohta menossa naimisiin, kokee tarvetta soitella entiselle naisystävälleen? Ja toistella näitä samoja asioita monta kertaa? Miksi sinun täytyy saada tietää yksityiskohtia hänen rakkauselämästään? Koska hän on sadistinen narsisti ja persoonallisuushäiriöinen, ja hän haluaa satuttaa sinua. Hän tietää tasan tarkkalleen, että tuosta kaikesta sinä tulet surulliseksi, koet itsesi riittämättömäksi ja näin hän saa sinusta negatiivisen tunnereaktion irti ja pääsee kokemaan itsensä "voittajaksi". Tuo mies ei ikinä tule muuttumaan, eikä hän luonnehäiriönsä vuoksi kykene olemaan hyvä mies kenellekään. Päästä irti.

Hyvin sanottu. Näille ihmisille sanonta ”kiusa se on pienikin kiusa” elää aivan omaa elämäänsä. Mikä tahansa pieni ele millä saada sinuun kipua kelpaa - ja se käytetään myös. Kaikki sinun rakkautesi on kuin suuri huvipuisto jossa tunteesi käännetään sinua vastaan ja kivustasi tulee toiselle nautintoa. Loukkaaminen tuo tunteen vallasta ja alistamisesta. Sinun rakkautesi on toiselle häpeällistä heikkoutta, ja siitä kuuluukin tehdä pilaa, sinut kuuluukin häpäistä.

Vierailija
394/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä myös siltä että sinä kaipaisit terapiaa, jokaiseen parisuhteeseen kuuluu myös ne ärsyttävät, suututtavat joskus jopa ahdistavat hetket. Elä yksin jos et osaa olla suhteessa tai mene terapiaan.

Mies saattaa tolla tavalla yrittää suojella itseään, mikä on kyllä eräänlaista kypsymättömyyttä myös. Mieti mikä sun sanoissa /teoissa tai tekemättömyydessä loukkaa miestä, miksi hän kokee olevansa uhattuna??

Vierailija
395/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä myös siltä että sinä kaipaisit terapiaa, jokaiseen parisuhteeseen kuuluu myös ne ärsyttävät, suututtavat joskus jopa ahdistavat hetket. Elä yksin jos et osaa olla suhteessa tai mene terapiaan.

Mies saattaa tolla tavalla yrittää suojella itseään, mikä on kyllä eräänlaista kypsymättömyyttä myös. Mieti mikä sun sanoissa /teoissa tai tekemättömyydessä loukkaa miestä, miksi hän kokee olevansa uhattuna??

Ap on liian sinisilmäinen, liian kiltti ja antaa liikaa painoarvoa miehen sanomisille ja tekemisille- ei terapian tarpeessa. Ei kukaan normaali, päästään terve mies käyttäydy kumppaniaan kohtaan noin ja jää tuolla lailla roikkumaan eksässä.

Vierailija
396/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, mutta siihen kuluu aikaa ja voimia. Aina ei jaksa. Onneksi minulla on kaikki maailman aika - enkä minä unohda koskaan. Terveisiä.

Vierailija
397/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. Näille ihmisille sanonta ”kiusa se on pienikin kiusa” elää aivan omaa elämäänsä. Mikä tahansa pieni ele millä saada sinuun kipua kelpaa - ja se käytetään myös. Kaikki sinun rakkautesi on kuin suuri huvipuisto jossa tunteesi käännetään sinua vastaan ja kivustasi tulee toiselle nautintoa. Loukkaaminen tuo tunteen vallasta ja alistamisesta. Sinun rakkautesi on toiselle häpeällistä heikkoutta, ja siitä kuuluukin tehdä pilaa, sinut kuuluukin häpäistä.

Ollaan asian ytimessä ❤️

Vierailija
398/458 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki suustaan voi päästää kauheita asioita ja yrittää loukata. Saattavat sitten ”loukkaantua” ja uhriutuvat. Todellisuudessa eivät kuitenkaan välitä paskan vertaa. Siirtyvät vaan seuraavaan kun eivät enää hyödy (tavalla tai toisella) edellisestä.

Vierailija
399/458 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tosiaan jotain numeronvaihtoa. Sehän olisi taas erävoitto 1-0 miehelle. Sitä paitsi jos tuolle linjalle lähtee, niin muutettavaa riittää: s-postiosoitteet, some, pikaviestimet, osoite... Mitä sillä sitten loppujen lopuksi edes voittaa. 

Itse luulin alkujaan, että tämä ap:n mies oli kuitenkin vapaa nyt. Ja että lasten äiti sun muut olivat historiaa. Tosin eipä ole varaa moralisoida, sillä olenhan itse ollut mukana kuviossa, jossa parisuhdestatukseen liittyvä tarina muuttui koko ajan kätevästi minun suuntaani. 

Ehkäpä mies kuitenkin koitti tehdä jotain päätöstä asialle? Sikäli en osaa nähdä ihan tyystin paskamaisena tuota soittoa, koska monet eivät kyllä vaivautuisi edes soittamaan ja antamaan mitään tilannetiedotusta. Toki sisältö meni asiattomaksi. 

Niin luulin minäkin että on vapaa. Keväällä kertoi että rakastaa minua.

Tämän naisen kanssa lapset mutta ei kuulemma tunteita eikä haluja. Pettänyt tätä siis sen 6-7 kertaa, voi olla hyvin enemmänkin.

Kesän aikana tullut nyt äkkiä onnelliseksi tämän lastensa äidin kanssa ja muuttanut kai samaan asuntoon.

Sanoi tuossa puhelussaan että pian olen naimisissa, mutta luonteen, pettämiset, kyvyttömyyden, tietäen en usko täysin tätä että on kykenevä minkäänlaiset onnelliset häät järjestämään.

Tosin tämähän sopii täysin kaavaan: joku täällä sanoi kk sitten että katsohan Ap niin pian on uusi naisystävä, naimisissa ja yleensä ns hyvin vaatimattoman naisen kanssa. Ja juuri näin tapahtui.

Nainen on ainakin täysi tossukka, mutta lähinnä itse säälin häntä kun on tämän kanssa rahan takia. (Mies maksaa kaiken, nainen vuosia lasten kanssa kotona).

Ap

Vierailija
400/458 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin juuri kävi, tulin surulliseksi, tunnen tunteella riittämättömäksi - vaikka järjellä tiedän että ollaan henkisesti ja elämässä ihan eri tasoilla.

Ap