Minkä takia jotkut vanhemmat eivät anna lastensa kokea miltä heistä tuntuu?
Esim. omani ei antanut. Hänestä oli suorastaan pöyristyttävän kamalaa, jos lapsi tai ihminen miettii, että "miltä itsestä nyt tuntuu", hänelle se oli jokin sellainen itsekkyyden ja itsekeskeisyyden perikuva. Haluavatko he hallita toisia, olla siis itse niitä itsekeskeisiä kaikille itseään heikommille vasinkin? Mikähän ihme tällaisia heikkominäisiä tunnevammaisia vanhempia siinä pelottaa? Eivät saa määräillä muista, se varmaan.
Kommentit (27)
On pitänyt päästä eroon kaikista ihmisistä käytännössä JA SILTI SAADA samaan aikaan tukea ja apua, että se, mitä minä tunnen alkaa nostaa päätään. Jes! Silti tällä tiedon määrällä siitä ei vielä pitkälle pötkitä :(
ap
Sitähän ajattelee, että ne ihmiset hylkää minut, mutta tein niin silti, koska toisaalta eipä heistä ollut sille minulle mitään iloa. Se oli aika lailla hyppy tyhjän päälle. Kamalaa, että sellainenkin piti ottaa. Entä jos olisin todella saanut todeta jokaisen vain hylkäävän itseni? Voi vtun vittu.
Joskin äitini ei kunnioittanut minua, sellaisethan ihmiset ne toisen hylkääkin.
ap
Jos lääkityksesi saataisiin kuntoon ja jos suostuisit ne lääkkeet syömään, niin ymmärtäisit, että sinun omassa päässäsi se kaikki huutaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkityksesi saataisiin kuntoon ja jos suostuisit ne lääkkeet syömään, niin ymmärtäisit, että sinun omassa päässäsi se kaikki huutaminen on.
Älä jauha peetä. Olitko meillä silloin 80-luvulla, vastaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpi olit, kissamme vai koiramme?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vai olitko se kärpänen katossa, joka juutuit p*skaan ja tukehduit?
ap
Siksi sä minusta kiihotutkin.
ap