Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoista miestä kutsutaan tanakaksi tai rotevaksi ja naista reheväksi tai muodokkaaksi?

Vierailija
05.07.2018 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muodokkaaksi"?

Vierailija
2/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomahaiset miehet kutsuvat itseään raamikkaiksi ja nallekarhuiksi.

Nallekarju tai punkero ois parempia.

Tosin mulle kelpaa plösö ellei ole lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä, lihavia, plösöjä, ihramahoja ja ylensyönneitä. Eikö nämä nimet ole parempia totuudelle. Huoltoaukko nenänalla on jäänyt auki ja sinne on sitten lastia lapattu. Sulkisivat sen aukon välillä ja ottaisivat itse vastuun ylipainostaan. 

Vierailija
4/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo otsikon sanat ovat sellaisia kohteliaita kiertoilmauksia, joita kuulee lähinnä vaatemyyjältä sovituskopissa. Yleensä kuulee olevansa läski tai ylipainoinen, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
5/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmiselle mieluummin sanotaan se, mitä oletetaan tämän haluavan kuulla. Toisaalta moni isompi mies on myös roteva ja nainen muodokas.

Vierailija
6/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No roteva ja muodokas ovat molemmat lempeämpiä tapoja kuvailla painoa kuin todeta läskiksi. Yleensä heillä myöskin massa on jotenkin paremmassa muodossa kehossa kuin vain läskillä.

Vierailija
7/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanaka on yksi Japanin yleisimmistä sukunimistä.

Heitä voi kutsua tanakoiksi 😀

Kunhan tuli mieleen..

Terveisiä Tokyosta.

Vierailija
8/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, harvoin se tanakka mies on kurvikas.

Nais- ja miesvartalo on eri muotoisia ja näyttää tukevanakin erilaisilta..

Tosin joskus nainenkin näyttää tanakalta, jos on sen mallinen rasvan keräys ja vartalon malli.

Vierailija
9/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muodokkaaksi"?

Pallokin on muoto.

Vierailija
10/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit kehuvat itseänsä ja yrittävät pakottaa yhteiskunnan hyväksymään heidän sairaalloiset elämäntapansa.

Vierailija
11/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotevalla on yleensä leveät hartiat. On minuakin sanottu rotevaksi vaikka nainen olenkin.

Vierailija
12/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kutsuu itseään "pönäkäksi", ylipainoa kuulema kymmenisen kiloa. En mä itse häntä näe ulkonäöllisesti ylipainoisena, vaan ensisijaisesti todella komeana ja hyvännäköisenä ja varsinkin hyvän tuntuisena.

Ehkä se on katsojan mielenmaisemasta kiinni, millä nimikkeellä kutsutaan. Kyllä mäkin ajattelen monista hieman ylipainoisista mimmeistä nimenomaan "rehevänä" enkä ylipainoisena, koska ovat kauniita ja iloisia. Tosin jos on naama norsunvitulla koko ajan ja ilkeä ja pahansuopa ihminen niin sitten se on rehellisesti läski paska.

Vierailija
13/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevästä tulee mieleen merilevä.

Eli jotain limaista vihreää lillua kermujen välissä.

Vierailija
14/14 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeille muodokkaille naisille  PLUS KOOT. Miksei puhuta suoraan ja todeta vaan, että ylipainoisille muodottomille ihmisille "säkkejä" koossa xxl-xxxxxxl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä