Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukki oli päästänyt 11v pojan ajamaan traktoria muttei 14v siskoaan

Vierailija
05.07.2018 |

Ei se iso laite kuulemma ole tarkoitettu likkojen käsiteltäväksi. Logiikka taas niin kymppi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Ukki, tuo vanha homekorva ajattelee sillä vanhalla tyylillä. Eiköhän tuollainen ajattelu ole vähitellen kuolemassa (toivon mukaan). Itse olisi totta vie halunnut 14-vuotiaana tyttösenä kokeilla traktoria jos olisi mahdollisuus ollut. Olisin kyllä pahoittanut mieleni, jos pikkuveli olisi saanut koittaa, mutta minä en. "Tyhmä ukki."

Vierailija
2/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä on vanhat käsitykset ja sukupuoliroolit todella syvällä ja niistä ei hevin luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu genitaalivehkeillähän sitä traktoria ajetaan

Vierailija
4/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri annoin ajo-opetusta 14v tyttärelleni.

.

Halusi opetella, joten mikäpäs siinä!

Vierailija
5/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilla ihmisillä on vanhat käsitykset ja sukupuoliroolit todella syvällä ja niistä ei hevin luovuta.

Niin on.

Mullakin mummo alkaa aina puhumaan ruoanlaitosta ja leipomisesta vain mun siskolle eikä mulle vaikka muakin kiinnostaisi asia..

Vierailija
6/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se 11v poika hallitsee raajansa ja touhunsa hyvin, ja se 14v tyttö nippanappa kykenee kävelemään kompastumatta omiin jalkoihinsa, niin päätös on helppo. Ja tämä oli vain karrikoitu esimerkki, minkä perusteella itse katsoisin, kykeneekö lapsi ajamaan moottoriajoneuvoa. Ei kaikesta tarvi väkisin vääntää sukupuoli-kysymystä. Tunnen useita ihan normaaleja 'terveitä' yli 18v ihmisiä, joille en luovuttaisi polkupyörää vaativampaa kulkuvälinettä.

Vierailija
7/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ukko elää vanhan ukon maailmassa. Mitä sitten, kohta se kasvaa koiranputkea.

Vierailija
8/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla oli ennen tommonen työnjako ihan itsestään selviö. Miehet hoiti peltohommat ja naiset toi sinne eväät :D

Vierailija
9/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten unilla on noin nuori sisk? Ja aika törkeä on kun syrjiii tuolla tavall 14- vuotista siskoaan.

Vierailija
10/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten unilla on noin nuori sisk? Ja aika törkeä on kun syrjiii tuolla tavall 14- vuotista siskoaan.

Haha. Meinasin sanoa tuon, että onpa nuori sisko ukilla, mutta ehdit ensin. :D

Vierailija
11/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä, ja minusta pitäisi asettaa vanhempien rajat lasten kohtelulle. Jos lapsiin halutaan olla yhteydessä, lapsia pitää kohdella tasa-arvoisesti, eikä heille saa puhua asioita, jotka vahingoittavat lapsen kehitystä.

Vierailija
12/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla oli ennen tommonen työnjako ihan itsestään selviö. Miehet hoiti peltohommat ja naiset toi sinne eväät :D

Ehkä jossain aivan p-reiässä. Mun äiti joutui alle 10-v nousemaan joka vklp ja loma avittamaan vanhempiaan pellolle ja navettaan, joutui jopa ajamaan traktoria. Työnjako oli sellainen että kaikki teki kaikkea ruoanlaitosta paskanluontiin. Tämä 60-luvulla Oulun seudulla. 

Vierailija
13/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukilla 14v sisko?

No,0/5 kuitenkin.

Vierailija
14/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up