Milti mahtaa tuntua olla lyhyt ja kimeä ääninen mies?
Tuttava mies on n. 170cm pitkä ja vielä kimeä ääninen ja epämiehekäs ulkonäöltään.
Mahtaakohan ikävä kohtalo?
Kommentit (10)
Eiku mietin vaa. Ite oon ns. Massaa olen 165cm nainen, normaali vartaloinen ja normi näkönen. Ikää mulla 25v
T. Ap
Uskon, että hänellä on todella onnellinen kohtalo, kun ymmärtää karsia ympäriltään pois noin pinnalliset ihmiset.
Olen suunnilleen tuollainen mies, tosin vähän pidempi. Ei tämä sinänsä tunnu miltään. Ainoa erikoisuus on, että kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä olen sataprosenttisen ulkona. Konkreettisesti se näkyy niin, että parisuhdetta tai varsinkaan pelkkiä seksisuhteita ei ole ollut. Toisaalta se näkyy hieman hienovaraisemminkin, koska moneen vapaa-ajan asiaan liittyy kuin huomaamatta seksuaalisuus ja flirttailu, joihin itse en ole päässyt osalliseksi. Esimerkiksi baarireissut, opiskelijabileet ja lomamatkat ovat sellaisia, joissa tiettyjä elementtejä puuttuu. Niissä tulee vähän ulkopuolinen olo kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Eiku mietin vaa. Ite oon ns. Massaa olen 165cm nainen, normaali vartaloinen ja normi näkönen. Ikää mulla 25v
T. Ap
Voithan yrittää kuvitella, että miehet eivät koskaan näkisi sinua seksuaalisesti tai mitenkään ihailisi sinua. Ei seksiä, ei suhteita, ei katseita, ei tanssittajia, ei lomaromansseja, ei innostunutta seuraa opiskelijabileissä... Ei siinä muuta eroa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnilleen tuollainen mies, tosin vähän pidempi. Ei tämä sinänsä tunnu miltään. Ainoa erikoisuus on, että kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä olen sataprosenttisen ulkona. Konkreettisesti se näkyy niin, että parisuhdetta tai varsinkaan pelkkiä seksisuhteita ei ole ollut. Toisaalta se näkyy hieman hienovaraisemminkin, koska moneen vapaa-ajan asiaan liittyy kuin huomaamatta seksuaalisuus ja flirttailu, joihin itse en ole päässyt osalliseksi. Esimerkiksi baarireissut, opiskelijabileet ja lomamatkat ovat sellaisia, joissa tiettyjä elementtejä puuttuu. Niissä tulee vähän ulkopuolinen olo kieltämättä.
Joo. "olet vain oma itsesi" "löydät hänet sitten kuin vähiten sitä odotat" jne.
Maailma on brutaalin pinnallinen, väärät ominaisuudet miehelle syntyessä ja se on game over.
"ollaanko vain kavereita"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on brutaalin pinnallinen, väärät ominaisuudet miehelle syntyessä ja se on game over.
Nuorempana odotin, sitten lakkasin pikku hiljaa odottamasta. Lopputulos sama molemmissa.
Hauskinta tässä on se, että naisiin olen kyllä tutustunut mutkattomasti. Kaveripiirissä heitä on paljon, ja kutsun paria ihan ystäväksenikin. Mutta ehkä taustalla on se, että kun en ole seksuaalisesti kiinnostava, niin kanssani on helppo olla. En tiedä.
Nuorempana kuulin kyllä näitä ”et ole tyyppiäni, mutta teet vielä jonkun onnelliseksi”- ja ”moni nainen antaisi mitä vaan saadakseen noin ihanan miehen”-lausahduksia useita kertoja. Nyt jo vähän naurattaa, mutta silloin ei.
Parasta varmasti unohtaa naiset ja miksei samalla koko yhteiskunta ja keskittyä vain omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana odotin, sitten lakkasin pikku hiljaa odottamasta. Lopputulos sama molemmissa.
Hauskinta tässä on se, että naisiin olen kyllä tutustunut mutkattomasti. Kaveripiirissä heitä on paljon, ja kutsun paria ihan ystäväksenikin. Mutta ehkä taustalla on se, että kun en ole seksuaalisesti kiinnostava, niin kanssani on helppo olla. En tiedä.
Nuorempana kuulin kyllä näitä ”et ole tyyppiäni, mutta teet vielä jonkun onnelliseksi”- ja ”moni nainen antaisi mitä vaan saadakseen noin ihanan miehen”-lausahduksia useita kertoja. Nyt jo vähän naurattaa, mutta silloin ei.
Niinpä.
Elämässä saa monenlaisia kortteja.
Mulla oli työkaverina yhdessä vaiheessa mies jolla tuntui olevan kaikki kortit.
194cm pituus, komeat kasvot, matala ääni.
Kuulin kun naiset puhui selkäni takana että miten hän on niin komea jne, naiset tuli tekemään tikusta asiaa hänelle, jotkut jopa pysäytti hänet ihan vain kehuakseen että miten komealta hän näyttää.
Luulenpa että hän ei tule koskaan kuulemaan noita "moni nainen antaisi mitä vaan saadakseen noin ihanan miehen”-kliseeitä koska naiset naiset tekevät sen ihan käytännössä eikä se jää vain sanojen tasolle.
Ei taida olla sinun ongelmasi.