Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34-vuotias enkä ole koskaan eläessäni saanut tampiota sisääni

Vierailija
05.07.2018 |

Parikymppisenä yritin, muttei kerta kaikkiaan tullut mitään. Enää en aio edes yrittää. Olenko outo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli! Ei kaikkien ole pakko käyttää tampioita.

Itsekään en pidä tampioista, vaikka olen kuullut että niiden kanssa voi tehdä kaikkea kivaa, esim. ratsastaa tai uida. Tampiot voivat kuitenkin aiheuttaa vakavan tulehduksen. Puhumattakaan siitä että tampiota saa olla jatkuvasti vaihtamassa uuteen! Pitemmän päälle tampiot tulevat kalliiksikin.

Vierailija
2/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tampioita kaipaa, on siellä fiksujakin. Ota semmoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampiot ovat kyllä päivän pelastus, tiettyinä päivinä kuussa. .

Vierailija
4/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tampio ole ainoa vaihtoehto.

Voi käyttää myös niteitä tai ruojia.

Vierailija
5/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Onpa käynyt hyvä tuuri. Minä olen päästänyt monta, jälkeen päin tampioksi osoittautunutta, sisääni. ☹️

Vierailija
6/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kuu-ukki tuo ratkaisun.

Vierailija
7/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampioita saa myös tosi pienikokoisina jos välttämättä haluat sellaista kokeilla.

Vierailija
8/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap! Minä olen 38v enkä oke myöskään koskaan saanut tampiota sisääni. Yritin joskus, mutta ei siitä mitään tullut. Inhottavaa touhua.

Vierailija
9/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoruus menee hukkaan, jos ei edes kerran saa tampiota sisäänsä.

Vierailija
10/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri kirjoitti:

Oho! Onpa käynyt hyvä tuuri. Minä olen päästänyt monta, jälkeen päin tampioksi osoittautunutta, sisääni. ☹️

Sama vika rahikaisella.. Olisi voinut jäädä väliin.

Vierailija
11/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tottunut tampioiden käyttäjä. Siihen tottuu nopeasti ja sitten ei muut kelpaa eikä osaa olla ilman.

Vierailija
12/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo tampiovaiheen ohittaneeni,mutta viimeksi käyttämäni tampio pyörii vieläkin mulla tai minä tampiolla,miten vain.

Aiemmin oli välillä tampiokin sisällä,mutta yritin pitäytyä fiksuissa.

Vierailija
13/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Mulla muita ollutkaan koskaan sisälläni kuin tampioita. Poislukien kaksi omaa itse synnyttämääni, eivät todellakaan ole tampioita, muut kyllä.

Vierailija
14/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain sisääni lumpion, ja perässä tuli koko sääri. Ahtaaksi tunsin itseni. Ei enää koskaan.

Vierailija
15/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on ihan normaalia naisten hommata joka kuukausi uusia. Joskus vaihdetaan pari kertaa päivässä. Mennyt ihan villiksi tämä meno nykyjään. Ei ennen tuollaista ollutkaan.

Vierailija
16/16 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on oma suosikkini. Kova ääni ja kookas, mutta aivan paras kun on paljon lemmikkejä, hiekkaa, karvaa, häkkipurua.. Tuo säiliö pitää puhdistaa jokaisen imuroinnin jälkeen, muuten alkaa haista ja täytyykin aika nopeasti.

Pussillinen malli on paras, jos ei niin paljon likaa ole.

AEG, Philips, Volta, näissä on edullisia pieniä malleja... Kannattaa joku reilu satanen ainakin sijoittaa, että saa toimivan imurin, yleensä ne halvimmat mallit vaa pitää meteliä, eivätkä ime kunnolla ja ovat melkoisia rimpuloita käyttää.