Olen 34-vuotias enkä ole koskaan eläessäni saanut tampiota sisääni
Parikymppisenä yritin, muttei kerta kaikkiaan tullut mitään. Enää en aio edes yrittää. Olenko outo?
Kommentit (16)
Oho! Onpa käynyt hyvä tuuri. Minä olen päästänyt monta, jälkeen päin tampioksi osoittautunutta, sisääni. ☹️
Tampioita saa myös tosi pienikokoisina jos välttämättä haluat sellaista kokeilla.
Älä huoli ap! Minä olen 38v enkä oke myöskään koskaan saanut tampiota sisääni. Yritin joskus, mutta ei siitä mitään tullut. Inhottavaa touhua.
Kyllä nuoruus menee hukkaan, jos ei edes kerran saa tampiota sisäänsä.
Huono tuuri kirjoitti:
Oho! Onpa käynyt hyvä tuuri. Minä olen päästänyt monta, jälkeen päin tampioksi osoittautunutta, sisääni. ☹️
Sama vika rahikaisella.. Olisi voinut jäädä väliin.
Mä olen tottunut tampioiden käyttäjä. Siihen tottuu nopeasti ja sitten ei muut kelpaa eikä osaa olla ilman.
Luulin jo tampiovaiheen ohittaneeni,mutta viimeksi käyttämäni tampio pyörii vieläkin mulla tai minä tampiolla,miten vain.
Aiemmin oli välillä tampiokin sisällä,mutta yritin pitäytyä fiksuissa.
Ole onnellinen! Mulla muita ollutkaan koskaan sisälläni kuin tampioita. Poislukien kaksi omaa itse synnyttämääni, eivät todellakaan ole tampioita, muut kyllä.
Kerran sain sisääni lumpion, ja perässä tuli koko sääri. Ahtaaksi tunsin itseni. Ei enää koskaan.
Nykyisin on ihan normaalia naisten hommata joka kuukausi uusia. Joskus vaihdetaan pari kertaa päivässä. Mennyt ihan villiksi tämä meno nykyjään. Ei ennen tuollaista ollutkaan.
Dyson on oma suosikkini. Kova ääni ja kookas, mutta aivan paras kun on paljon lemmikkejä, hiekkaa, karvaa, häkkipurua.. Tuo säiliö pitää puhdistaa jokaisen imuroinnin jälkeen, muuten alkaa haista ja täytyykin aika nopeasti.
Pussillinen malli on paras, jos ei niin paljon likaa ole.
AEG, Philips, Volta, näissä on edullisia pieniä malleja... Kannattaa joku reilu satanen ainakin sijoittaa, että saa toimivan imurin, yleensä ne halvimmat mallit vaa pitää meteliä, eivätkä ime kunnolla ja ovat melkoisia rimpuloita käyttää.
Älä huoli! Ei kaikkien ole pakko käyttää tampioita.
Itsekään en pidä tampioista, vaikka olen kuullut että niiden kanssa voi tehdä kaikkea kivaa, esim. ratsastaa tai uida. Tampiot voivat kuitenkin aiheuttaa vakavan tulehduksen. Puhumattakaan siitä että tampiota saa olla jatkuvasti vaihtamassa uuteen! Pitemmän päälle tampiot tulevat kalliiksikin.