Paula Vesala ja Samuli Edelmann - romanssi!
Huom. Tämä keskustelu EI ole -official-
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807052201054374_vd.shtml
Kommentit (366)
Mä tiedän samulista synkän salaisuuden, mutta silti pidän hänestä ja luulen, että on itse kärsinyt asiasta sisimmässään, tai ainakin toivon niin. Ehkä uskontokin on siksi niin iso osa elämäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän samulista synkän salaisuuden, mutta silti pidän hänestä ja luulen, että on itse kärsinyt asiasta sisimmässään, tai ainakin toivon niin. Ehkä uskontokin on siksi niin iso osa elämäänsä...
Hänellä taitaa olla niitä enemmänkin, salaisia ja vähemmän salaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun käy sääliksi Ylösen ja Vesalan poikaa. Poika esiteini-iässä ja isä teki uuden lapsen heti erottuaan, äidillä toinen isäehdokas kierroksessa. Myös asuminen maassa, jossa ainoa lähipiiri on eronneet vanhemmat.
Sitä se kuule on nykyään yhdellä ja toisella lapsella. Kasiluokkalaisen tyttären koulukavereiden vanhemmista yli puolet on eronneet. On kaikenlaista uusperhettä ja toinen vanhempi saattaa asua eri puolella Suomea. Espoossa asutaan hyvämaineisella pientaloalueella, että ei varsinaisesti mitään ongelmaperheitä.
Aika iso pientaloalue, jos kaikki koulukaverit ovat sieltä.
(en siis väitä vastaan varsinaista kommenttia, kunhan ihmettelen)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai väkivaltaa kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kermaani kirjoitti:
Sellasta mietin, että miehellä täytyy olla kyllä vahva fetissi, että pystyy olemaan naisen kanssa, joka on hädin tuskin 150cm ja muistuttaa vartaloltaan lasta. Näin naisena kun ajattelen vastaavanlaista miestä, niin ei jeesus. Mutta mikä siinä.
Joillekin on luonne tärkeämpi kuin ulkokuori!
Paula on sitä paitsi minimissään 155cm eikä vartalonsa ole todellakaan lapsen:
http://videocelebs.net/wp-content/uploads/2018/04/image1_temp-65.jpg
-
Ehkä kommentoija tarkoitti että Paulalla on pienenpienet riippurinnat joita ei ilman suurennuslasia erota. Luomut toki.
Mutta jäikö kaunis mies Johannes Holopainen nyt lehdellä soittelemaan, vaikka taisi muuttaa Losiin Paulan perässä? Rakkaus on ikuista, vain kohteet vaihtuvat.
Ei ollenkaan yllättävää että ovat yhdessä. Tosin pidän Paulaa fiksumpana. Paulahan opiskelee Losissa yliopistossa . Samuli miehen näköinen näyttelijä. Ikäistään nuoremman näköinen.
Ihmettelinkin, kun Edelmann oli äkillisesti niin kovin suivaantunut Aku Louhimiehen jutuista. No wonder, sillä Vesala tuskin olisi muuta linjaa katsonut hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jäikö kaunis mies Johannes Holopainen nyt lehdellä soittelemaan, vaikka taisi muuttaa Losiin Paulan perässä? Rakkaus on ikuista, vain kohteet vaihtuvat.
ei muuttanut Paulan perässä vaan tavoittelee siellä Hollywood- uraa.
21 sivua ventovieraiden ihmisten yksityisasioista. Ei taida olla omaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
21 sivua ventovieraiden ihmisten yksityisasioista. Ei taida olla omaa elämää?
Joo ei ole, onneks täällä on jotain elämää. Koita kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on kahden kauppa. Jospa otsikko olisikin ollut Vaimo jätti Samuli Edelmannin? En tiedä, mutta luulen, että vaimosta olisi kirjoitettu ikävästi, kuinka jättää Suomen ihanimman ja syvällisimmän miehen, tunteiden tulkin. Molemmat ovat aikuisia, varmaan järkeviä, eivätkä ala ruotia avioliittonsa yksityiskohtia. Aikansa kutakin ja lapsetkin jo noin teini-ikäisiä.
Eikähän tuossa suhteessa ole ollut painolastinsa. Molemmilla omat aikamoiset kuormansa, toisella viiltely ja syömishäirio (Laura kertonut näistä lehitjutussa) ja Samulilla nuoruuden törttöilyt ja alko... joskus käy sitten näin.
Salasuhde on yleensä kyllä aikamoinen painolasti avioliitossa.
Kuinka moni oikeasti tuntee Samulin tai Paulan? Melkoista hevonkukkua tämäkin ketju pullollaan. Mut kaipa sekin viihteestä käy, käyttää ventovieraiden ihmisten elämää oman maailmankuvansa pönkittämiseen.
Oijoi, melko kutkuttavaa katsoa tuota duetto videoo, nam nam.. kehonkieltä, laulun sanoja jne. Tuntuu aika kuumottavalta, varsinkin nuo sanat nyt. Onkohan jo tuolloin ollut kovastikin sutinaa heillä. Ja Samulihan on HOT!!
Vierailija kirjoitti:
Flegmaattinen, aneeminen Samuli ja ylimielinen minä olen maailman napa-Paula.
Kuulin juuri Samulin vuosien takaisen version "Pitkä kuuma kesä"-biisistä. Todellakin piiitkä, kuuma, flegmaattinen kesä siinä sovituksessa😁
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli Vain elämässä vuonna 2014.
Onkohan niillä ollut suhde näin kauan?
No, mikäs siinä, söpö parihan he ovat.
Onnea heille!
Ollut jo vuosia, enää ei tarvitse salaa tavata.
MITEN tuo hassunnäköinen lurppaluomi saa Suomen parhaita miehiä? ? ?( Ihmettelin sen omituista ulkonäköä jo 2003.)
Kai niille riittää että on super laiha ja rikas. Nainen kun ei voi koskaan olla liian laiha tai liian rikas.
Paula on sitä paitsi minimissään 155cm eikä vartalonsa ole todellakaan lapsen:
http://videocelebs.net/wp-content/uploads/2018/04/image1_temp-65.jpg
-