mies ihastunut muttei tee aloitetta, MIKSI?
Pahoittelut pitkästä ja mahdollisesti sekavasta tekstistä. Olisin äärimmäisen kiitollinen jos joku edes kertoisi mielipiteensä tähän asiaan.
Kyse on siis lyhykäisyydessään siitä, että rakastan miespuolista ystävääni aivan järkyttävästi ja haluaisin yrittää hänen kanssaan parisuhdetta. Mies on myöntänyt olevansa ihastunut myös minuun, mutta ei vaan tee asialle mitään.
--
Eli siis ensirakkauteni jonka kanssa en koskaan kyllä seurustellut (koska mies ei halunnut niin nuorena alkaa suhteeseen ja olimme todella läheisiä ystäviä), on kummitellut mielessäni kokoajan. Tiedän, että hänkin oli silloin (ja on edelleen) ihastunut minuun. Hän oli myös täysin kokematon naisten suhteen ja olen miltei 100% varma, että on edelleen. Veikkaan, että hänen ainut naiskontaktinsa on se, kun kerran vuosia sitten makasimme sohvalla ja otin häntä kädestä kiinni :D
Nyt uskaltauduin talvella laittamaan hänelle taas viestiä useiden vuosien jälkeen ja tämä johtikin tapaamiseen. Nyt olemme tapailleet ihan vaan tupakalla käynnin merkeissä satunnaisesti. Paitsi juhannuksen vietin kokonaan hänen seurassaan. Soitin hänelle yöllä voisiko viedä minut kotiin, mutta tarjosikin yöpaikkaa ja nukuimme vierekkäin hänen luonaan. Hän ei kuitenkaan tehnyt mitään "aloitetta" muuhun kuin nukkumiseen.
Olen edelleen täysin rakastunut häneen ja olen näkevinäni sen saman kipinän hänen silmissään ja käytöksessäänkin. Hän myös laittelee minulle päin välillä viestiä ja ehdottaa tapaamisia.
MUTTA sitten se probleema. Miksi mies ei tee aloitetta? Kysyin juhannusyönä mitä hän ajettelee minusta ja meidän tulevaisuudesta. vastaus oli jotakuinkin näin: "tottakai pidän sinusta edelleen ja voitaisiin katsoa tuleeko tästä mitään,, en näe mitään estettä sille."
Kuitenkaan tämän jälkeen hän ei ole edelleenkään tehnyt asialle mitään. Nähty ollaan pariin kertaan, mutta ei mitään aloitetta..
Yritin myös aikanaan miltei tyrkyttää itseäni hänelle ja hän teki harvinaisen selväksi, että tunteita on paljon, mutta halua suhteeseen ei.
Joten jos jollain on vastaavia kokemuksi tästä tilanteesta niin kertokaa ihmeessä mitä hän saattaisi ajattelella minusta ja kannattaako minun nyt toimia ja miten. Vai annanko vain sydämeni pakahtua kaipuuseen ja odottelen ehkä loputtomiin että uskaltaako/haluaako hän koskaan tehdä aloitetta?
Ja lisätään vielä, että olen hänen ainut naispuoleinen ystävänsä eikä hän ole ujo ketään kohtaan joten siitä tässä ei ole kyse. Eikä hän ole piilohomo. :D
Kommentit (32)
Väkisinkin miettii, että mies joko
- ei kuitenkaan ole kiinnostunut naisista
- tai seksistä
- ei oikeasti tykkää ap:stä.
Toivottavasti olen väärässä.
Jutelkaa.
Kokeile jotain pientä fyysistä lähestymistä. Vaikka kosketat käsivartta aluksi. Tykkääkö vai kavahtaa kauemmas?
Kerro sit miten kävi.
Ohis: ootteko huomanneet, miten joka ketjuun tulee näitä naisvihaajia nykyään? Ihmetyttää. Onko tuommoinen nykyään yleistäkin, vai onko täällä vain pari rassukkaa, jotka jostain mystisestä syystä tulevat oksentamaan pahaa oloaan ketjuun kuin ketjuun?
En kuluttaisi aikaani tuollaiseen. Mistä tiedät miehen naistilanteen ja kokeneisuuden? Mistä tiedät ettei hän pimitä sinulta muutakin samalla?
Vierailija kirjoitti:
En kuluttaisi aikaani tuollaiseen. Mistä tiedät miehen naistilanteen ja kokeneisuuden? Mistä tiedät ettei hän pimitä sinulta muutakin samalla?
Tämä. Mä ajattelisin, että kannattaa antaa miesp#aran olla rauhassa, eikä ahdis#tella sitä. Ei se kovin kiihkeästi suhdetta halua jos ei itse tee mitään, vaikka asiasta on puhuttukin. Rau#kka niin kil#tti ihminen, ettei osaa nätisti torjua lähen#telijää
Kuulostatte aivan ihanilta molemmat ja toivoisin että jotain syntyisi tuossa tilanteessa. Hmm itse ehkä yrittäisin hoitaa saman tilanteen kuin Juhannuksena eli olette kahdestaan ja sitten ei enää puheita vaan kun istutte vierekkäin ota hänen kädestään hellästi kiinni ja sano että haluan pussata sinua ja sitten jos toinen ei vetäydy tai pistä vastaan annat pienen suukon poskelle! Kyllä pitäisi luonnon ajaa tikanpoika puuhun ja vastata edes hymyllä että tykkää. Kaikkea hyvää Teille!!! <3<3<3<3<3
Ehkä miehellä on suuria itsetunto-ongelmia itsensä kanssa eikä voi uskoa että olet noin innostunut? Rohkaise häntä, kehu miten ihana hän on ja miten tykkäät, Sinuna tekisi kaikkeni että mies ymmärtää missä mennään ja rohkaistuisi etenemään. Kerro että olet tosi ihastunut häneen. Et voi hävitä. Onnea!!!
Joku häpeällinen vaiva tai sitten häpeää kokemattomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Siitä tiedän kun on sen asian minulle sivulauseessa maininnut ettei kokemusta ole. Heitti sen vähän kuin "huumorilla" eli siitä syystä epäilen, että kyse voisi olla häpeästä asiaa kohtaan :/
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehellä on suuria itsetunto-ongelmia itsensä kanssa eikä voi uskoa että olet noin innostunut? Rohkaise häntä, kehu miten ihana hän on ja miten tykkäät, Sinuna tekisi kaikkeni että mies ymmärtää missä mennään ja rohkaistuisi etenemään. Kerro että olet tosi ihastunut häneen. Et voi hävitä. Onnea!!!
niin.. flirttailen ihan avoimesti aina kun nähdään ja hän vastaa tähän flirttiin, joten kyllä hän kiinnostukseni tietää. Olen myös sanonut "kyllähän sinä minun tunteet tiedät sinua kohtaan" ja sen jälkeen vastaus on jotain "mmhh.." ja flirtti katse. joten tosi outoa
Joo, ja jotkin odottavat nimen omaan että se nainen tekee sen aloitteen. Näin tein minäkin :)