Oletteko käyttäneet takseja nyt uudistuksen jälkeen?
Miten homma toimi? Pitikö hintoja kysellä etukäteen? Oliko kalliimpaa vai halvempaa? Entä miten taksin tilaus sujui? Mä ite käytän taksia tosi harvoin ja uudistus tuntuu jotenki tosi sekavalle.
Kommentit (6)
Minä olin todella hämmentynyt kun palasin matkalta ja tolpalla kuskit jakoivat kilvan käyntikorttejaan minulle. Kysyin yhdeltä kuskilta hintaa kotiin ja menin hänen kyytiinsä koska hän oli nainen, joka ajoi minut kotiin samalla hinnalla kuin olen ajanut aiemminkin kotiin. Toki tuntuu pelottavalta kun Suomessa taksikuskit käyttäytyvät kuten etelän maissa.
2/2, kuulostaapa rasittavalta. Olen tähän asti ihan mielelläni käyttänyt taksia, mutta rasittaa jos nyt ruvetaan tyrkyttämään kuin mitkäkin feissarit tai jehovat lehtisiään, tai kauppakeskusten kännykkäliittymämyyjät.
Mitenkähän systeemi mahtaa toimia yöllä kapakoiden sulkeutumisaikaan? Viedäänkö taksit vahvimman oikeudella, jos asiakkaatkaan eivät enää muodosta selkeää jonoa? Ja hintaneuvotteluissa kestää, kärsivällisyys alkaa loppua...
Vierailija kirjoitti:
Minä olin todella hämmentynyt kun palasin matkalta ja tolpalla kuskit jakoivat kilvan käyntikorttejaan minulle. Kysyin yhdeltä kuskilta hintaa kotiin ja menin hänen kyytiinsä koska hän oli nainen, joka ajoi minut kotiin samalla hinnalla kuin olen ajanut aiemminkin kotiin. Toki tuntuu pelottavalta kun Suomessa taksikuskit käyttäytyvät kuten etelän maissa.
Ja kuskitkin vielä näyttävät samoilta kuin etelän maissa
Taksia käyttänut viimeksi vuonna 2003 ja en tule uudistuksen jälkeen koskaan enään käyttämäänkään ennen oli ammattikuskeja nyt siellä pyörii jotain Coulthardin tasosia luusereita
Minua myös kiinnostaisi tietää.