Kaikki tv/ leffa tietäjät tänne
Eli hakusessa kolmen nimet.
1. Ulkomaalainen elokuva vai oliko tv sarja missä oli teini ryhmä jotka vakoilivat hullua tiedemiestä joka loi labrassaan jätti ampiaisia. Ihmisen kokoisia. Muistan vain että yksi tytöistä meni sisälle rohkeana mutta yksi ampiaisista pisti häntä jolloin hän kuihtui heti ja muuttui tuhkaksi. Joskus 90 luvulla tai jotain.
2. Vaha animaatio? Jossa oli sairas lapsi jonka vanhemmat pyysivät lääkäriä käymään katsomassa poikaa. Pojan vatsaan tai kylkeen oli asennettu joku putki mikä imaisi lääkärin ja lääkäri joutui pojan sisään ja muuttui pieneksi. Sisällä näkyi vain tyhjää ja kylkiluut mutta ei sisäelimiä. Muuta muistikuvaa ei ole.
3. Keiju saattoi miehen raskaakdi joka oksensi vauvan suun kautta ulos.
Jos tiedätte nimet olis jees. Katsoin nämä lapsena ja näistä on jo yli 10 vuotta aikaa mutta en muista millään nimiä. Olen koittanut googlettaa eri hakusanoilla mutta en vain löydä.
Kommentit (13)
Vaikeita. Olen liian vanha näihin (80-luvun lapsi).
Eka leffa Kärpänen? Muita googlettaisin englanniksi.
No nämä tulivat tv 2 aikoinaan. Muistan katsoneeni nuo pätkät kaverini luona. Hän siis näytti nämä minulle. Vhs oli tuo vaha animaatio ja tv 2 tuli loput.
Voisko 3. olla Arskan tähdittämä Juniori? Ei kyllä voikaan, ei siinä ollut mitään keijuja ja oksentelua, mutta mies oli raskaana :D
Englanniksi olen koittanut myös. Olin noihin aikoihin ihan kakara joten en tajunnut mitä katsoin 😄 ei ole kärpänen. Sen leffan tiedän mutta ei ole se. Siitä vaha animaatiosta muistan myös sen että joku taikuri heilui katolla ja hyppi ilkikurisesti nauraen kattoja pitkin kun se lääkäri jäi sinne vatsaan. Se jätti ampiais leffa oli kai saksalainen
Ei ollut juniori 😄😄 eikä arska. Joku jätkä tapas nyrkin kokoisen keijun joka puhals jotku glitteri pöllyt sille turpaan ja se oksensi vihreää limaa ensin ja sitten sen seassa oli joku kakara joka näytti keijun/ ihmisen sekoitukselta. Eli ei animaatio vaan ihan oikeilla ihmisillä kuvattu jne
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä sä olet lapsena katsonu?!?! Hyi helv...
Samaa mietin itsekin että mitä helvettiä näin silloin 😄
tsekkaile tuolta. jos vaikka kommenteissa...
http://vintti.yle.fi/yle.fi/tv2/juttuarkisto/kakkonen-kertoo/television…
Ei ollu kommenteissa 😄. Häiritsee vain kun ei tiedä mitä on katsonut. Olin joku 7-10 vuotias kun näin nämä. Sen tarkempaa muistikuvaa ei ole. Mitä nyt isosisko näytti mulle kauhuleffoja 6 vuotiaasta asti. Chucky oli ensimmäinen mitä katsoin ja heti perään Hellraiser.
Ticks (Infested) 1993 ei ole edes tämä
Siis mitä ihmettä sä olet lapsena katsonu?!?! Hyi helv...