Mikä oli se tapaus Amerikassa jossa mies jäi jumiin luolaan?
Joskus oli linkki siitä täälläkin pslstslla. Halusin kertoa pojalleni, mutten mitenkään löydä. Kiitos avusta!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö?
Oliko toi muka luolassa jumissa?
John Jones ja sitten vähemmän tunnettu Floyd Collins
Vierailija kirjoitti:
John Jones jäi jumiin Nutty Putty -luolastoon Utahissa vuonna 2009 ja kuoli. Hänen ruumiinsa on luolassa edelleen ja luola on suljettu. Googlaa Nutty Putty Cave.
Kiitos! 😘 Juuri tämä! 👍🏻
Hyi tää on niin kauhea juttu. Näin tästä pitkään painajaisia kun kuulin ekaa kertaa ja sen jälkeen olen alkanut kammeta ahtaita paikkoja.
Aivan karsea tapaus :(
On pakko aina mennä seisomaan avoimelle urheilukentälle kun tuosta jutusta tulee vahingossa jossain kuultua tai luettua! Kauas kaikista seinistä ja katoista.
Ei helvetti menin selaamaan tuota imgur-linkkiä ja siellä oli alempana juttu koirasta joka oli kuollut pelastaessaan omistajaansa, siinä oli kommenteissa lisää kurjia koirakohtaloita ja menin idiootti avaamaan niitä linkkejä (pahoinpideltyjä koiria :(( ) ja nyt mulla on ihan kamala olo😩😭
Ei kannata itseänsä jokaiseen rakoon tunkea.
Kuka niistä, kun tosiaan on useampi tapaus, vielä useampi jos mukaan lasketaan luoliin hukkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata itseänsä jokaiseen rakoon tunkea.
Näistä tarinoista tulee jokaikisestä mieleen, että pitää olla kyllä todella extreme-luokan pösilö joka menee niin henkensä heittämään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi tää on niin kauhea juttu. Näin tästä pitkään painajaisia kun kuulin ekaa kertaa ja sen jälkeen olen alkanut kammeta ahtaita paikkoja.
Kokeile joskus kaverin avustuksella paksuun mattoon kääriytymistä.
John Jones jäi jumiin Nutty Putty -luolastoon Utahissa vuonna 2009 ja kuoli. Hänen ruumiinsa on luolassa edelleen ja luola on suljettu. Googlaa Nutty Putty Cave.