Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis kasvoistani, mutta vartaloni on ruma

Vierailija
03.07.2018 |

Tunnen olevani pettymys, kun mies näkee vartaloni virheet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata,miettii tollasii.jos on oikee miespitaanaamastastasta.oisko parempi olla ruma naama?

Vartaloovoi aina muokkaa

Vierailija
2/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös huolettaa keho, mutta kun katselen ympärilleni niin on muillakin naisilla tissiä ja masua, että onko se maha niin kaamee asia, jota hävetä ja jättäytyä sen takia pois miesmarkkinoilta?!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Ei kannata,miettii tollasii.jos on oikee miespitaanaamastastasta.oisko parempi olla ruma naama?

Vartaloovoi aina muokkaa

Oletko kenties hieman päihtynyt tai huumaantunut?

Vierailija
4/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sanoi mummo kun silmä puhkesi :)

Siitä se pimeässä naiminen sitten alkaa, mutta hyvä että itse tiedät syyn miksi.

Vierailija
5/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ihminen on tasaisen kaunis tai ruma - meissä kaikissa on jotain kaunista ja jotain vähemmän kaunista. Miten mulla on semmoinen kutina, että ei miehesi siitä juurikaan piittaa.

Vierailija
6/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin tissikuvat jakoon.

Vierailija
7/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että ihminen on noin pinnallinen. Omien kuviteltujen tai todellisten ns. virheiden kyttääminen ja sureminen tekee elämästä raskaan elää.

Kauhea ajatella, että jollekin olla joidenkin miesten (tai naisten) silmissä täydellinen ja virheetön, on elämän tarkoitus. 

Itseluottamus on nolla. Raskasta ja vaikeaa pitää olla..

Vierailija
8/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös huolettaa keho, mutta kun katselen ympärilleni niin on muillakin naisilla tissiä ja masua, että onko se maha niin kaamee asia, jota hävetä ja jättäytyä sen takia pois miesmarkkinoilta?!??

Joo, tissit naisilla on tosi iso turnoff.

Vierailija
9/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Vartaloovoi aina muokkaa

Oletko kenties hieman päihtynyt tai huumaantunut?

Kunhan hakee huomiota.

Vierailija
10/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisinpäin. Vartalo upea, mutta kasvot ei.

Vierailija
11/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika, naama on aina ollut kaunis mutta vartalossa jostain 20-vuotiaasta asti venymisarpia, selluliittia, arpia, tosi näkyvä keratosis pilaris, läskimuhkuroita jne. jne. Usein olen miettinyt, että nyky-yhteiskunnassa naisen vartalo arvotetaan jotenkin korkeammalle kuin kasvot, mikä on harmi.

Mutta! Miehet ovat kehuneet vartalossani milloin mitäkin piirrettä, rintoja, vyötäröä, ihoa, naisellisuutta jne. Eli eivät ne miehet näköjään mitään täydellisen sileää ihoa ja piukeita muotoja odotakaan. Eli kyllä, ehkä sitä itse on liian kriittinen.

Vierailija
12/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, kasvot kauniit mutta vartalo ruma. Lihoin kakskyt kiloa sairastumisen jälkeen, ja huomasin, että lihon kuin mies. Siis läskit kerääntyy pääasiassa mahaan. Hyi. Esimerkiksi takapuolessa ei ole juuri ollenkaan läskiä, minulla ei ole persettä. Häpeän vartaloani ja ahdistaa kattoa peilistä itseäni. Voi kuulostaa pinnalliselta, mutta olen huomannut, että ihmisten suhtautuminen saattaa muuttua, kun ulkonäkö muuttuu. Ei välttämättä kaikkien ihmisten. Toisaalta se on hyväkin asia, koska ennen mua tuijotettiin kadulla, nykyään ei, saa olla huomaamaton ja se on ihan mukavaa. Ehkä olen myös helpommin lähestyttävän oloinen. Toisaalta jotkut kattoo nenänvartta pitkin lihavaa ihmistä, ja se on ikävää. Ja ei tunne itseään kovin naiselliseksi, ja terveysongelmat huolettaa.

Vierailija
13/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja aloita kuntosaliharrastus. Pepun voi treenata hyväksi 👍

Vierailija
14/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Varsinkin vatsa on ällöttävä löllö ja pienet rinnat riippuvat kahden raskauden jäljiltä. Vaatteet päällä näytän hoikalta ja nätiltä, mutta ilman vaatteita kroppa on kuin vanhan mummon. Olen eroamassa enkä usko, että menisin sänkyyn enää yhdenkään miehen kanssa, koska vaatteet päällä näytän hoikalta ja nätiltä.

Vierailija
15/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi noin päin! Kehoa voi muokata, mutta pärstä on se mitä sattuu olemaan. Nokka kohti kuntosalia ja pururataa siis seuraavaksi.

Vierailija
16/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi noin päin! Kehoa voi muokata, mutta pärstä on se mitä sattuu olemaan. Nokka kohti kuntosalia ja pururataa siis seuraavaksi.

No ei se kyllä ihan noin ole. Vartalon rakennetta et oikeastaan mitenkään pysty muuttamaan mutta naama pustyy aika paljpnkin erilaisilla toimenpitellä parantamaan. Rakenteella en nyt tarkoittanut ylimääräisiä kiloja vaan vartalon mittasuhteita mitkä voivat olla joillain ei niin imartelevat.

Vierailija
17/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo, esim mulle on sanottu et mittasuhteet pieles jonkulaisena,toisenlaisena taas

Kaikkien ja ydellineyleistenmittareiden kroppa.

taydelline

Elijoo, vartaloonvoi vaikuttaa xDkasvoihin ei.

Tosi jotkut vartalomutaatiot,etteiko vois vaokuttaa tai navaokutnayttaa ns neutraalilta

Vierailija
18/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ku on jo taydellisrtn kasvot,nii ei tartte kroppaa kiinnittaa huomioo

Vierailija
19/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä ottamaan suihin? Nieletkö vai syljetkö? Nämä asiat ratkaisee tosi rakkauden.

Vierailija
20/25 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvä ottamaan suihin? Nieletkö vai syljetkö? Nämä asiat ratkaisee tosi rakkauden.

Nämä juurikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme