Vertailin matkavakuutuksia henkilövakuutusten osalta, matkatavarat jätin ulkopuolelle
Tapiolaa ei voi suositella. Edelleenkin niin monimutkaisesti kerrotut ohjeet ettei ymmärrä ja hintaa tuntuu olevan.
Jos harrastaa jotain niin If.
Jos ei harrasta mitään niin POP
Eläkeläiselle POP. Menevälle If. Jos viina maistuu niin If. Raittiille POP.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Matkavakuutuksen saa usein ammatiliiton kautta. Tai jos maksaa matkan luottokortilla (esim Nordea Gold).
Jos matkavakuutus sisältyy jäsenmaksuun niin hieno asia. Minun jäsenyyteeni ei sisälly.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkavakuutuksen saa usein ammatiliiton kautta. Tai jos maksaa matkan luottokortilla (esim Nordea Gold).
Jos matkavakuutus sisältyy jäsenmaksuun niin hieno asia. Minun jäsenyyteeni ei sisälly.
ap.
Jep, usein sisältyy aina ei, kuten kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiliittojen matkavakuutukset ovat hyvin suppeita. Ne eivät kata juuri mitään.
If:stä huonoja kokemuksia. Eivät olisi millään korvanneet ulkomailla psykoosiin menneen hoitoa, koska asiakas oli menneisyydessä sairastanut masennusta. Matkustaessaan kuitenkin ollut jo työkykyinen vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Minun ammattiliittoni kautta saa vakuutuksia alennuksella, mutta ei matkavakuutuksia. Jos taas tarkoitit että matkavakuutus sisältyy jäsenetuihin niin ei sisälly minulla.
If llä kuului lapsikin ja nuori aikuisen vakuutukseen.
Vierailija kirjoitti:
If:stä huonoja kokemuksia. Eivät olisi millään korvanneet ulkomailla psykoosiin menneen hoitoa, koska asiakas oli menneisyydessä sairastanut masennusta. Matkustaessaan kuitenkin ollut jo työkykyinen vuosia.
Pääasia että kuitenkin maksoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiliittojen matkavakuutukset ovat hyvin suppeita. Ne eivät kata juuri mitään.
Kattavatko ne matkatavarat, jos kattavat niin sitten ok. etu.
Matkatavaroissa jos on korkea omavastuu niin eipä sillä mitään tee, ellei ole muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ammattiliittoni kautta saa vakuutuksia alennuksella, mutta ei matkavakuutuksia. Jos taas tarkoitit että matkavakuutus sisältyy jäsenetuihin niin ei sisälly minulla.
Aika usein kuitenkin sisältyy https://www.turva.fi/henkiloasiakkaat/asiakasetusi
Kirjoitinkin tästä siksi, että moni tiedä tuota kautta saaneensa matkavakuutuksen. Harmi, jos sun liitto ei ole tuossa listassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kuitenkin sisältyy https://www.turva.fi/henkiloasiakkaat/asiakasetusi
Kirjoitinkin tästä siksi, että moni tiedä tuota kautta saaneensa matkavakuutuksen. Harmi, jos sun liitto ei ole tuossa listassa.
Meidän SAK:lainen liitto on niin paska neuvottelemaan palkoista, että on tietysti laskenut ettei meillä ole varaa matkustaa ja ei sillä ilmaisella matkavakuutuksella tehtäisi mitään:)
Pitäisi erota koko liitosta.
Nordea Goldin matkavakuutusehdot huononivat kovasti muutama vuosi sitten.
Itse käytän Bank Norwegianin Visan vakuutusta. Ilmainen, kuten korttikin.