Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö fb-kaverit missä suljetussa fb-ryhmässä on jäsenenä?

Vierailija
03.07.2018 |

Näkeekö mun kaverit missä suljetussa ryhmässä on jäsenenä? Jos ryhmässä käy keskustelua keskustelu luonnollisesti ei näy kuin ryhmäläisillä. Mutta jos joku kaveri menee katsomaan mihin ryhmiin kuuluun näkyykö ryhmä siellä?

Huomasin että olisi eräs sairauteni liittyvä fb-ryhmä. Monetkaan tutut eivät tiedä sairaudestani enkä halua heidän tietävänkään. Tekisi mieli liittyä vertaistukea / neuvojen toivossa. Paljastuminen mietityttää. Se että ryhmässä sattuisi olemaan tuntuu ei haittaisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pohtinut just yhden harvinaisen sairauden fb-ryhmään liittymistä. Sairauden nimellä hakiessa saan näkyviin ryhmän jäsenten nimet ja profiilikuvat. Ei hyvänen aika, en halua tästä huudella kenelle tahansa. Sitä en tiedä, näkyykö tuo kavereille omalla sivulla, mutta tuo kaikille näkyminen on ihan liikaa.

Vierailija
2/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. Asia tuli minulle ilmi siten, että liityin erääseen vauvanodotus-ryhmään ja tuttu laittoi viestiä ja onnitteli raskaudesta. Luulin, ettei näy muille, mutta toisin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotetut ryhmät taitavat olla sitten erikseen. Niitä ei kait haullakaan löydy.

Vierailija
4/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutkimassa ja tämänkin ryhmän jäseniä voi selata :( en valitettavasti halua listalle vaikka koen olevani vertaistukea tarpeessa. Ap.

Vierailija
5/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo feikki/kakkosprofiili

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi