Te jotka olette jättäneet hoitoalan opinnot kesken tai vaihtaneet hoitoalalta muualle. Mille alalle vaihdoitte?
Opiskelen sh ja koulussa on ihan jees, harkoissa myös. Silti en ehkä tätä haluaisi työkseni tehdä. Mihin olette vaihtaneet?
Kommentit (9)
Lähinnä kärsin pienestä verikammosta. Se ei näy potilaille ollenkaan, olen täysin ammattimainen kyllä ja pitää olla. Itse kuitenkaan luonnollisesti en asiasta pidä.... Luulin että menisi ohi muttei näköjään oikeen menekään..
Ap
Itse päädyin osastonsihteeriksi. En koe olevani tarpeeksi sosiaalinen hoitajaksi ja olemaan jatkuvassa potilaskontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Jatka terveydenhoitajaksi tai terveysalan opettajaksi.
Jos hoitoala ei nappaa, niin en suosittelisi terveydenhoitajaksi opiskelemista, sillä sekin on hoitoalaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kärsin pienestä verikammosta. Se ei näy potilaille ollenkaan, olen täysin ammattimainen kyllä ja pitää olla. Itse kuitenkaan luonnollisesti en asiasta pidä.... Luulin että menisi ohi muttei näköjään oikeen menekään..
Ap
Kunhan harjoitteluista selviät, voit valita työpaikan, missä veret kierrät kaukaa. Mahdollisuuksia on paljon.
Kiinnostaisiko sinua psykiatrisen sairaanhoitajan homma? Siinä ei paljon tarvitse pistellä. Tai kirkon diakoniatyö? Itse en ole alalla, mutta tiedän ainakin insinööriksi ja opetusalalle hoitoalalalta vaihtaneita. Jos alasta kuitenkin tykkäätkin niin etsi joku lähiala, jossa on hyötyä myös tähän astisista opinnoistasi eikä tarvitse alkaa ihan alusta.
Jatka terveydenhoitajaksi tai terveysalan opettajaksi.