Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että kun exä jaksaa

Vierailija
03.07.2018 |

Uskomaton mies, se ei helpolla tunnu luovuttavan.
Meidän lapset kun tulivat minulle, kertoivat naisesta jonka nimenkin mainitsivat, että oli ollut mökillä heidän kanssaan, lasten ja heidän isänsä kanssa.

No ei siinä mitään, mä olen päässyt exästä yli enkä ikävöi häntä, aivan sama onko hänellä uus nainen vai ei.

Mutta, exä laittelee silti mulle vonkausviestejä. Sanoin hänelle sitten tuosta naisesta ja että koittaisi nyt keskittyä häneen eikä yrittäisi haalia itelleen jotai haaremia, niin tottahan toki mies mies kielsi edes tuntevansa ketään sen nimistä naista kenestä lapset puhuivat.
Siis tuon ihmisen valehtelulle ei loppua näy. Sen oon todennut, jatkaa sitä varmaan hautaan asti.

Mutta en jaksa käsittää. Miksi vieläkin vaikka olen tehnyt selväksi jo kymmeniä kertoja, että minä en ala hänen kanssaan mihinkään juttuun enää, niin jaksaa yrittää.
Ja kun oon tämän huomannut, kaikki miehet, joista en välitä, ovat tietysti musta kiinnostunu, mutta silloin harvoin kun olisin kiinnostunut/ihastunut johonki mieheen, niin ei vastakaikua :(

Nytkin oon ollut jo pitkään ihastunut yhteen mieheen, joka on täysin exän vastakohta, niin ei...en kelpaa kenellekkää kunnolliselle ja kiltille miehelle.
En vaadi edes liikoja ulkonäön suhteen.

Oon päättäny että oon sitten yksin lopun elämäni, jos vaihtoehtoina on saada vain jotain exän tapaisia miehiä, ei kiitos enää ikinä. Tulee vaan olemaan pitkiä vuosia yksin kun nyt oon 33 v.

Mikä mussa on vikana, kun vedän puoleeni miehiä, jotka ei oikeasti ole kilttejä, hyväsydämisiä, aidosti välittäviä, vaan tääki exä pelkkä pettäjä valehtelija, ja tälläsiä en kattele enää sekuntiakaa.
Miksi en kelpaa kunnollisille miehille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saa sympaattisen vaikutelman ja että olet järkevä ihminen. <3

Vierailija
2/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta saa sympaattisen vaikutelman ja että olet järkevä ihminen. <3

Kiitos :) Mutta se ei nähtävästi riitä vaikka olisin sympaattinen ja järkevä.

En harrasta yhdenillan juttuja, en juo alkoholia, enkä oikein viitsisi huviksee treffeilläkään käydä eri miesten kanssa.

Riittäisi kun saisi sellasen miehen jonka kanssa saisi olla yhdessä lopun elämää.

Vaikka harvat liitot enää kestääkään loppuun asti, niin uskon että sekin on silti vielä mahdollista.

Mutta, vaikeetahan se on olla miehen kanssa kun ei sellasta tunnu löytyvän 😔 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan hirveästi lohduta mutta kyllä se kunnollinen mies vielä kohdalle osuu.

Osui mullekin ja exä nimenomaan oli samanlainen valehteleva juoppo sarjapettäjä.

Vierailija
4/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lyhennettynä...mikä minussa on vikana, kun en kelpaa kunnollisille miehille?

Vierailija
5/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehethän ovat kaikki hulluja sosiopaatteja.. alkoholisteja tai väkivaltaisia juntteja. rumiakin vielä. ja sovinisteja. ei kyllä tajua että millä eväillä.

mene merta edemmäs kalaan.

Vierailija
6/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset miehethän ovat kaikki hulluja sosiopaatteja.. alkoholisteja tai väkivaltaisia juntteja. rumiakin vielä. ja sovinisteja. ei kyllä tajua että millä eväillä.

mene merta edemmäs kalaan.

Muuallahan on ihan yleistä, että perheellisellä miehellä on oman vaimon lisäksi hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muu nainen. Eikä miehen tarvitse käydä töissä, eikä osallistua kodin- ja lastenhoitoon vaan nainen tekee kainen. Voisi sen jälkeen suominainen oppia arvostamaan, että meillä on täällä niinkin hyviä miehiä jotka käy töissä, tyytyy yhteen naiseen, osallistuu kodin- ja lastenhoitoon ja viettää laatuaikaa perheensä kanssa.

Vierailija
7/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varmaan hirveästi lohduta mutta kyllä se kunnollinen mies vielä kohdalle osuu.

Osui mullekin ja exä nimenomaan oli samanlainen valehteleva juoppo sarjapettäjä.

Kyllähän se aina tuo vähän lohtua ja toivoa, kun kuulee että jotakin toista on vielä onnistanut :) Minusta on kiva lukeakkin näistä jotka on vihdoin löytänyt toisensa 😊

Ja kyllähän tässä jaksaa odottaa, elämässä toki paljon muutakin mutta välillä sitä pysähtyy miettimään syitä, miksi ei esim juuri se yksi tietty ihminen halua tutustua muhun lähemmin.

Hänestä kun näkee miten lämmin ja iloinen ihminen hän on ja koen että myös herkkä. Kun saisi edes ystävystyä hänen kanssaan...

En kaipaa kovia ja sellaisia negatiivisia ihmisiä ympärille, jotka saattaa esim puhua paljon pahaa muista. Se vaikuttaa silloin myös omaan mielialaan ja sitä liian helposti lähtee mukaan sellaiseen, vaikkei tahtoisikaan.

Mutta kaikkea hyvää teille, olen iloinen että löysit sen hyvän puolison itsellesi 😊

Ap

Vierailija
8/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juoppo pettäjä valehtelija narsisti täällä alapeukuttelemassa

On se hienoa etttei kaikki naiset kuolaa vaa jännämiehien perään vaan kilttimiehetkin kelpaa.

Vierailija
9/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sulla on valehteleva exä mukana kuvioissa ja lapsia sille. Ei mikään houkutteleva kuvio, vaikka itse olisit kuinka kiltti ja kiva.

Vierailija
10/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sulla on valehteleva exä mukana kuvioissa ja lapsia sille. Ei mikään houkutteleva kuvio, vaikka itse olisit kuinka kiltti ja kiva.

Hmm...niin, on käynyt mielessä, voisiko tuo exä olla syynä sille ettei tämä toinen mies halua tehdä tutustua minuun lähemmin.

Hän on nähnyt aikoinaan minut exäni kanssa kun ei oltu vielä erottu.

Mutta hän tietää kyllä että en ole enää tuon miehen kanssa.

Se voi olla syynä. Mutta, en valitettavasti pääse kokonaan ja lopullisesti eroon tuosta, koska en halua erottaa lapsia hänestä.

Ja toisaalta haluan myös itse olla lasteni elämässä ja äitinä heille. Ap

Vierailija
11/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mie en välitä puolison eksästä, jos tiedän etteivät koskaan voisi palata yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi