Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat seurutelukumppanit

03.07.2018 |

Kysynkin teiltä viisammilta et mitä mieltä olette kun nykyinen seurustelukumppanini (1v) "roikottaa" useampaa vanhaa hoitoa vielä matkassaan , facebook, whats app esim.
En kylläkään epäile mitään tapahtuneen muutakun yhteydenpitoa somessa.
Ollaan puhuttu asiasta, mutta riidaksi se kääntyy, joten olen antanut asian olla.
Hyvältä se vaan ei tunnu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan hoito(eli ei ole ollut vakavaa suhdetta, vaan seksiä) niin haluaa pitää välejä siltä varalta jos joskus eroatte mutta tuskin tekee mitään kun olette yhdessä. Pitää vaan välit kunnossa. Voi muodostua myös ystävyydeksi mutta aika epätodennäköistä. Jos oikea ex niin hyvin voi olla ystävä, eikä silloinkaan mitään kiellettyä tapahdu. En olisi huolissani.

Vierailija
2/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne hyviä tyyppejä heittää läppää esim. ajankuluksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on sinulle joku ongelma? 

Vierailija
4/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut siitä, että on olemassa muitakin kuin vain SINÄ.

Vierailija
5/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Olen itsekin saanut seurustelusuhteissani kokea ystävyyttä, hyvää huumoria ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, eivätkä nuo asiat häviö mihinkään vaikka romanttinen kiinostus ja seksuaalinen halu kyseiseen ihmiseen olisivatkin poissa. Lähes kaikki eksäni ovat yhä kavereitani.

Vierailija
6/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista vaihtaa kuulumisia muiden ihmisten kanssa kuin vain se oman kumppanin. Jos aikuisen ihmisen itsetunto ei kestä, että toisella on se menneisyyskin kannattaa kehittää sitä omaa itsetuntoaan ja mennä sitten vasta parisuhteeseen. 

Vierailija
7/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma epävarmuus ei koskaan tunnu hyvältä.

Vierailija
8/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 'roikotan' entistä fb:a WhatsAppissa yli 20 vuoden jälkeen, en ymmärrä mitä haittaa siitä on jos ollaan kavereita.

Vierailija
9/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi parasta ystävääni ovat molemmat entisiä heiloja. Toisen kanssa ollaan päivittäin tekemisissä ja toisen kanssa harvemmin, kun asuu toisella puolella suomea.

N27

Vierailija
10/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin kerää omia vanhoja suhteita/hoitoja, niin kyllä se siitä.

Saat hyviä kavereita,hyvää läppää,ajankulua, ongelmat poistuu, huomaat et on muitakin kun sinä!😉

Vierailija
11/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset epäile?

Olisi syytä kyllä.

Tai no, ainakin jos nainen pitää yhteyttä exiin, on syytä epäillä.

Vierailija
12/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit exiin on syytä katkaista, ellei ole yhteisiä lapsia  - muuten pelkkää painolastia ja kuormittavat suhdetta henkisesti.

Joku erityistapaus voi jäädä, mutta muuten mitään exien haaremia ei kukaan täysjärkinen hyväksy.

Vierailija
13/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama numero yli 10 vuotta. Kenenkään erän numeroa ei ole tarvinnut poistaa, joten kyl ne siellä whatsapissa on ja facessakin. Meillä on ihan hyvät välit

Vierailija
14/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen 'roikottamista' on pitää yhteyttä tuntemiinsa ihmisiin? Ei ole aikuismaista toimintaa paukutella ovia ja katkoa välejä ja leikkiä ettei tunneta. Pitäisin päinvastoin epäilyttävänä sellaista miestä, joka ei pysty suhtautumaan exiinsä kypsästi ja järkevästi, ja samalla tavalla myös minun exiin.

Vierailija
15/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ex whatsappissa, ja jutellaan viikoittain. Facessakin kaverina. Ollaan yhä ystäviä ja käydään esim kävelyllä yhdessä. Molemmilla nykyään uudet suhteet. Mielestäni se on vain onnistunut ero, ettei tarvi vihata ketään ja kantaa kaunaa. 

Vierailija
16/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaisin heti sellaisen kypsymättömän ja mustasukkaisen ja huonoitsetuntoisen kumppaniehdokkaan, joka ei pysty eroamaan kavereina ja hyväksymään myös toisen menneen elämän.

Vierailija
17/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tarvi roikottaa. Mun mielestä ne ei enää kuulu...eksät siis.

Tyylinsä kullakin.

Jos ei natsaa arvomaailmat, niin mene eteenpäin.

...tai voit kokeilla tän nykyisen käsittelyä eksänä, jota roikottaa puolin ja toisin.

Vierailija
18/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ex whatsappissa, ja jutellaan viikoittain. Facessakin kaverina. Ollaan yhä ystäviä ja käydään esim kävelyllä yhdessä. Molemmilla nykyään uudet suhteet. Mielestäni se on vain onnistunut ero, ettei tarvi vihata ketään ja kantaa kaunaa. 

Lemppaisin heti taatun pettäjän, joka oikein hakemalla hakee seuraa exästään. Them hoes ain't loyal.

Vierailija
19/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi erota fiksusti ja jatkaa eteenpäin aikuisina vihaamatta ketään, muttei se edellytä yhteyden ylläpitoa. Kannattaa opetella päästämään irti ja keskittymään tähän hetkeen.

Vierailija
20/20 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välit exiin on syytä katkaista, ellei ole yhteisiä lapsia  - muuten pelkkää painolastia ja kuormittavat suhdetta henkisesti.

Joku erityistapaus voi jäädä, mutta muuten mitään exien haaremia ei kukaan täysjärkinen hyväksy.

Kyllä se on just noin kuinka sanoit.. exät on syystä exiä....