Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitän, että kuka tahansa noin kuuskymppinen ukko lähtee nuoren naisen kanssa sänkyyn vaikka olis suhteessa

Vierailija
03.07.2018 |

Kyllä ne niin säälittäviä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharva nuori nainen menee sänkyyn kuusikymppisen kanssa. Ja harvalla kuusikymppisellä on pokkaa tunkea roikkuvanahkaista ruhoaan nuoren naisen nähtäville. Eli ei pidä paikkaansa.

Vierailija
2/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvasta kuusikymppisestä edes on mihinkään vaikka nainen olisi kuinka nuori ja hehkeä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mun 54v mies missään nimessä kehtaisi mennä sänkyyn oman tyttären ikäisen naisen kanssa. Ja toisekseen, miestä ei ole koskaan seksi kiinnostanut niin paljon että pettäisi, minä olen aina saanut kärvistellä puutteessa.

Täysin naurettava ajatus. Olisipa se ollut aika kauhea ajatus että joku nuori nainen olisi isäni kanssa tosiaan edes suostunut sänkyyn, en tosin usko että isänikään olisi kyennyt siihen vaikka olisi tilaisuus tullut.

Oikeasti näitä "seksihulluja" miehiä on vain aika pieni osa miehistä, se vaan joillekin näkyy niin hyvin jos itse pyörivät paikoissa joissa nämä seksimaanikot etsivät uusia pantavia. Normaalit miehet ovat kotona ja harrastuksissa.

Vierailija
4/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä nuoruus ole se tekijä. Sen nuoren naisen pitää olla myös ulkoisesti puoleensavetävä.Jos se parikymppinen on susiruma, ei sitä vie sänkyyn edes satavuotias.

Vierailija
5/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä en kehtaisi mätisäkkiruhoani kiinteään lihaan runnoa.

M55