Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vai ei? Positiivinen muuttui negatiiviseksi :(

Vierailija
03.07.2018 |

Testasin aamulla ja sain haalean plussan. Erittäin haalea, mutta plussa kummiskin. Ajattelin tehdä nyt iltapäivällä uuden testin ( RFSU:n erikoisherkkä) ja tuo testi antoi negatiivisen - ei haamun haamua.

Aamupissa oli ollut rakossa muutaman tunnin, tämä iltapäivän viisi tuntia. Eikö kaiken järjen mukaan plussan pitäisi näkyä paremmin herkällä testillä ja pidemmän pidättelyn jälkeen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut yrittää kiinnittyä mistä haalea plussa, tai sitten toinen raskaustesti ei vaan rekisteröi vielä. Odottele viikko ja kokeile digitaalista testiä.

Vierailija
2/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile huomenna uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jo menkat myöhässä? Noilla erikoisherkillä testataan ennen menkkojen alkua, ne ei ole enää kauhean luotettavia enää myöhäisemmässä vaiheessa. 

Tee huomenna uusi testi, yritä olla pissaamatta yöllä tai jos heräät aamuyöstä vessaan tee testi samalla. Aamuvirtsa on luotettavampaa, koska se on happamampaa kuin päivän aikana rakkoon kerääntyvä virtsa. Ei ole sinäänsä pidätyksen kestosta kiinni. 

Vierailija
4/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi erikoisherkät on ihan huuhaata. Joo saattavat antaa haalean haamun ennen kuin perinteiset testit huomaa mitään, mutta sitten kun raskaushormonia on yhtään enemmän niin nuo näyttää vaan negatiivista. Huomenna uusiksi.

Vierailija
5/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla keskenmeno. Olen pahoillani.

Vierailija
6/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aika varma että olisin raskaana. Viikko ovulaation jälkeen tuli niukkaa vuotoa joka voisi olla kiinnittymisvuotokin. 

ap

Vierailija
7/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umm... Erityisherkät nimeonomaan antaa vahvemman plussan. Eli tässä tapauksessa sanoisin että ap ei ole raskaana.

Vierailija
8/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa valitettavasti tuulimunalta/keskenmenolta. Olen pahoillani. Noin aikainen kiinnittymisvuoto viittaisi tuulimunaan. Normaalistihan se tulee muutama päivä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää/samoihin aikoihin. 

Vierailija
9/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois kohdunulkoinen kerran noin ajoissa olisi muka yrittänyt kiinnittyä. Testaas vielä muutaman kerran ja sitten lääkäriin jos ei menkkoja kuulu.

Vierailija
10/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi erikoisherkät on ihan huuhaata. Joo saattavat antaa haalean haamun ennen kuin perinteiset testit huomaa mitään, mutta sitten kun raskaushormonia on yhtään enemmän niin nuo näyttää vaan negatiivista. Huomenna uusiksi.

Höpöhöpö. Itse käytän vain early detection testejä.

Vierailija
11/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:n herkkä testi on oikeesti huono! Kun olin raskaana (dpo 10) tein samasta pissasta pregcheckin tavallisen ja RSFU:n erityisen herkän testin. Ensimmäinen tavallinen testi näytti selvää, joskin haaleaa plussaa, mutta RSFU:n herkkä ei mitään. Usko ensimmäistä testiä ennemmin. Raskaushormoni ei noin nopeasti elimistöstä edes poistu.. niin ja ONNEA!

Vierailija
12/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis aika varma että olisin raskaana. Viikko ovulaation jälkeen tuli niukkaa vuotoa joka voisi olla kiinnittymisvuotokin. 

ap

Kiinnittymisvuoto ei tule noin aikaisin.

Vierailija
13/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RFSU:n herkkä testi on oikeesti huono! Kun olin raskaana (dpo 10) tein samasta pissasta pregcheckin tavallisen ja RSFU:n erityisen herkän testin. Ensimmäinen tavallinen testi näytti selvää, joskin haaleaa plussaa, mutta RSFU:n herkkä ei mitään. Usko ensimmäistä testiä ennemmin. Raskaushormoni ei noin nopeasti elimistöstä edes poistu.. niin ja ONNEA!

Ja RFSU:n normitestit antaa herkästi haamuviivan. Että eipäs vielä innostuta.