Miksi niin moni nainen ihastuu naiseen, mutta ei uskalla aloittaa oikeaa suhdetta?
Tämä on ihan yleistä esimerkiksi perheenäitien joukossa. Huonosti menevä avioliitto tai jotain ja ihastutaan samaan sukupuoleen. Mutta ei kuitenkaan uskalleta olla tosissaan, vaikka on ladeltu rakkaudentunnustuksia, pussailtu, halailtu jne. Jossain kohtaa kielletään kaikki, ja palataan joko vanhan ukon luo, tai otetaan uusi mies. Mitä tuo tollainen on. Nyt kuuluu monilla olleen.
Kommentit (10)
Oikeesti?
No jos asia jää siihen, ei ihminen ole valmis. Samaa tapahtuu mies-naiskuviollakin, on säpinää muttei sen kummempaa. Ajatusleikkinä toimii, käytäntö ei kiinnosta riittävästi.
Voi ihastua, voi tuntea olevansa rakastunut. Mutta kuitenkin tietää, että nainen vaan yksin kertaisesti riitä. Tai ei ole varma riittääkö se
Mä en ole ikinä kuullut tuollaisesta. Luultavasti on harvinaisempaa kuin aloittaja luulee (ilmeisesti ap:lle on käynyt näin?) Omassa, laajassa ystäväpiirissä naiset ovat aina ihastuneet/rakastuneet toiseen mieheen jos ovat jättäneet edellisen miehensä. (Mun kavereihin kuuluu vain yksi lesbopari, ja he ovat olleet yhdessä jo vuosia.)
Uskallus. Ei uskalla tunnustaa itselleen. Leimautuu. Moni ottaa nopeasti miehen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä kuullut tuollaisesta. Luultavasti on harvinaisempaa kuin aloittaja luulee (ilmeisesti ap:lle on käynyt näin?) Omassa, laajassa ystäväpiirissä naiset ovat aina ihastuneet/rakastuneet toiseen mieheen jos ovat jättäneet edellisen miehensä. (Mun kavereihin kuuluu vain yksi lesbopari, ja he ovat olleet yhdessä jo vuosia.)
Ap:lle on käynyt näin joskus, mutta nyt on tullut useampi avautuminen aiheesta ja mietin, että kyllä tätä tapahtuu. On toki niitäkin, jotka uskaltavat jatkaakin suhdetta.
No mä en ole koskaan kyllä ihastunutkaan naiseen, mutta se, että naisten kanssa on tekemisissä muussakin elämässä ja katselee ja kuuntelee naisten touhuja parisuhteissa niin mä todella säälin jokaikistä heteromiestä.
Onneksi siis olen itse heteronainen, niin mun ei tarvitse sietää naista parisuhteessa.
Olen bi ja olen ihastunut naiseen monta kertaa, mutta ei vaan jaksa eläytyä. Jotain jää uupumaan ja suhde ei tunnukaan lopulta kuin väliaikaiselle hullaantumiselle.
naisilla ei ole rahaa ja he komentelevat. helpompi asua miehen kanssa.
On helpompi elää valtavirran normien mukaan, jotka itsekin on sisäistänyt.