Nainen voisitko kiinnostua miehestä jonka kanssa sukeltaisit verkkopelien maailmaan?
Jos mies viihtyy verkkopelaamisen maailmassa olisi hyvä löytää nainen joka haluaisi tehdä samaa. Voisitko naisena miettia yhdessä pelaamista?
Kommentit (18)
En, koska mua ei pelit kiinnosta. Haluan kumppanin, en itsekästä ääliötä joka pelaa kaiken valveillaoloaikansa.
En, pidän yksinpeleistä, joissa ei ole muita häsläämässä ja sotkemassa. Minulle on myös tärkeää, että pelin voi keskeyttää koska tahansa.
Riippuu. Jos pelaamista kestää vaikka parina päivänä viikosta muutama tunti kerralla, eikä se ole semmoista hullua raivopelaamista, että tavarat lentää ja pettymyksiä ei osata sietää, niin voisinkin. Sohvalla munat huurussa 24/7 kököttävää miestä en huolisi.
Pelaan itsekin toisinaan miespuolisten ystävien luona, vaikka itse en omista telkkaria tai pelien pyörittämiseen kykenevää tehokasta konetta.
Ei kai naiset pelaa verkossa? Mä näen naiset sieluni silmin virkkaamassa sukkia.
En. Mua ei ole koskaan kiinnostaneet minkäänlaiset pelit, ei lauta-, kortti- eikä uhka.
Vierailija kirjoitti:
En. Mua ei ole koskaan kiinnostaneet minkäänlaiset pelit, ei lauta-, kortti- eikä uhka.
Uskon tuon. Sä siis ompelet mieluummin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naiset pelaa verkossa? Mä näen naiset sieluni silmin virkkaamassa sukkia.
Yleensä sukat kyllä neulotaan eikä virkata. Toki virkkaamallakin ne voi tehdä, mutta mielestäni lopputulos on liian tossumainen ja joustamaton.
Pelaan strategiapelejä yksin verkkaisella nopeudella ja neulon samalla . Pikku-ukkelien käskyttäminen ja touhujen seuraaminen on niin rentouttavaa. Esim. Civilizationit ja varhaisimmat settlerit.
riippuu pitkälti siitä, oltasko saman tasosia pelaamisessa ja miten suolanen se ois kohdatessaan pettymyksiä pelissä, ja miten se kohtelis niin tiimikavereita kuin myös vastustajia... mitään raivohullua "kaiken on aina mentävä 100% oikein, ja niin ku minä sanon" en jaksais, enkä myöskään tyyppiä joka olis ite semip*ska pelissä mut sitten syyttelis tappioista muita, tai muuten käyttäs vihasta/lapsellista kieltä pelatessa.
Jättäisin väliin tuollaisen "miehen". Seurustelin parikymppisenä saman ikäisen pojan kanssa, joka pelasi paljon. Hän suurinpiirtein söi ja nai koneen edessä, ja hänen kanssaan mikään ei oikein onnistunut. Kauniillakin ilmoilla hän istui sisällä ja elämä oli vain pelaamista. Se oli sairasta. Pelaamisen lisäksi poika alkoi vielä polttelemaan pilveä ja silloin lähdin.
Ei tuollainen pelaajapoju naista tarvitse ja ei hänellä ole naiselle yhtään mitään annettavaa. Törmäsin tähän pelaajapojuun muutama vuosi sitten ja mikään hänen elämässään ei ollut muuttunut. Toista tällaista ääliötä en ota, eikä minun tarvitsekaan. Olen löytänyt tervehenkisen ja ihanan miehen vierelleni.
Minkä ikäinen mies olet? Mitä muuta teet kuin pelaat?
Etsin hopeakettua, jolla olisi kotonaan Space Invaders yms. klassikoita arcade-koneina.
Paras parisuhde olisi sellainen, jossa minä pelaan Reinhardtia ja nainen Mercyä. Pelattaisi viitisen tuntia päivässä ja edettäisi top500:een.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sukat kyllä neulotaan eikä virkata. Toki virkkaamallakin ne voi tehdä, mutta mielestäni lopputulos on liian tossumainen ja joustamaton.
Pelaan strategiapelejä yksin verkkaisella nopeudella ja neulon samalla . Pikku-ukkelien käskyttäminen ja touhujen seuraaminen on niin rentouttavaa. Esim. Civilizationit ja varhaisimmat settlerit.
Miten onnistut neulomaan samalla? Ainakin Civilizationia pelatessa on pakonomainen tarve tehdä seuraava asia, sitten seuraava, sitten seuraava jne.
Vierailija kirjoitti:
En, koska mua ei pelit kiinnosta. Haluan kumppanin, en itsekästä ääliötä joka pelaa kaiken valveillaoloaikansa.
Omanlaisensa näkökulma. Haluatko kumppanisi huomion alati, vai vain kun sinulle niin sopii?
Pelaile vaan siellä äiteen peräkammarissa. Vai eikö äitees enää jaksa kantaa viinaa ja röökiä ja muistuttaako se aina siitä työpaikan ja asunnon etsimisestä?
Jos olisin itse kiinnostunut pelaamisesta, niin miksei. Se voisi olla yhteinen harrastus ja siinähän voi tavoitteellisesti pelata juuri sinne toplistalle :) Parisuhteessa kuitenkin tulee olla yhteiset kiinnostuksen kohteet kuten myös ne omat jutut. Uskon, että naisetkin pelaa siinä missä miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanlaisensa näkökulma. Haluatko kumppanisi huomion alati, vai vain kun sinulle niin sopii?
Eikö sinulla pojupieni käy oikein flaksi naisten suhteen, kun pitää kettuilla? :)
En. Tykkään pelata lähinnä strategiapelejä yksin tietokonetta vastaan.