Aion irtisanoutua töistä koska en kestä olla joka viikonloppu töissä kun muut on vapaalla :(
Kommentit (14)
Mä voisin ottaa sun työn vaikka näin sika säkissä tyylillä, lisät kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä rahalla tiistai iltana teen kun on vapaata? Mihinkään ei voi koskaan lähteä koska aina on viikonloput duunia
Ap
Ootko 19v. kaupan- tai ravintola-alalta?
Joo ymmärrän, tein samoin jo vuosia sitten.
Ja sitten väitetään, ettei kukaan ole vapaaehtoisesti työtön.
Ei missään työssä olla joka ikinen viikonloppu töissä. Työehtosopimus jo sanoo kunka usein työnantajan on annettava vapaita viikonloppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä rahalla tiistai iltana teen kun on vapaata? Mihinkään ei voi koskaan lähteä koska aina on viikonloput duunia
Ap
Mä näen viikolla kavereita, joista osa on vuorotyössä kuten minäkin ja vapaalla, osa jaksaa nähdä aamuvuoron jälkeen. Baarissakin voi käydä arkisin ihan samoin kuin viikonloppuisinkin, vaikka tietysti jonkin verran vähemmän ihmisiä liikenteessä. Silloin on tietysti vähän rajalliset mahdollisuudet, jos kaikki tutut käyvät töissä virastoaikoina.
Niin kyllähän se lohduttaa kun on vuodessa 9 vapaata pe-la la-su tai su-ma yhdistelmää... Ja ne on kaikki talvella aina. Terv kaupan täti.
Minä teen paljon viikonlopputöitä. Ja eikö olekin niin väärin että hankin paremmin kuin ihminen joka sanoutuu töistä irti kun ei halua tehdä viikonloppuja?
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän se lohduttaa kun on vuodessa 9 vapaata pe-la la-su tai su-ma yhdistelmää... Ja ne on kaikki talvella aina. Terv kaupan täti.
Kuinka tolkuttoman pitkä tasoitusjakso teillä on, että ne vapaat viikonloput on muka mahdollista jakaa noin epätasaisesti? Omassa työpaikassani, eri alalla tosin, on kolmessa viikossa aina yksi vapaa viikonloppu.
Ei terve ruumis työtä kaipaa. Etenkään kesällä kun voi maata päivät hiekkarannalla.
Paitsi tänään kun sataa vettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai teillä Porvoossa vain viikonloppuisin voi lähteä kotoaan pois muualle kuin töihin? Tiistaina se on sakon ja vankeusrangaistuksen uhalla kiellettyä? Hohhoi näitä...
Tein aikoinaan 3 vuotta töitä joka viikonloppu, joulu, juhannus, pääsiäinen jne. Vuodessa oli vapaapäiviä noin 3 kpl. Tämän ansiosta minulla on nyt 32 v iässä velaton asunto.
Anna mennä vaan. Minäkin irtisanouduin viime perjantaina, kun duuni ja pomo oli ihan persiistä. Kyllä jotain muuta löytyy ja jos ei, niin sitten rupean kotirouvaksi.